Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Παρασκευή, 30 Νοεμβρίου 2012

ΑΧ, «ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΞΥΠΝΗΜΑ»!

Σε ποιόν δεν αρέσει το πρωινό χουζούρεμα, ε; Αν εξαιρέσω τους τηλεπολιτικάντηδες, που τρέχουν από τα χαράματα στα κανάλια και τους υπουργούς μας, που... σκεσκίζονται από νωρίς στη... δουλειά (!), όλοι εμείς οι κοινοί θνητοί δεν θα λέγαμε όχι σε ένα χουζουρεματάκι, έτσι; Εν πάσει περιπτώσει, στο παρακάτω αρθράκι από τη  ΒΕΝΤΕΤΑ Νο 185 (21/11/1968) βρήκα κάποιες... συμβουλές για όσες (το έχω ξαναπεί, το περιοδικό απευθύνονταν κυρίως στο γυναικείο αναγνωστικό κοινό) πρέπει να... διαχειριστούν καλύτερα το πρωινό τους ξύπνημα από το να χουζουρεύουν! Αν μη τι άλλο, το βρήκα διασκεδαστικό.

10 σχόλια:

  1. Αν φάω όλα αυτά για πρωινό, θα γίνω "βόας" και θα με ξαναπιάσει νύστα! Πολλά έχουν αλλάξει από τότε, αλλά ωραίο είναι να διαβάζουμε τις προτάσεις της εποχής.
    Καλή σου μέρα Apokalipsis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνεται πως τότε ή οι γυναίκες ήταν φαγανές, ή ήταν η «φαντασίωση» τους το να καλοτρώνε! Κάθε εποχή έχει τα δικά της.

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  2. άλλη εποχή, άλλες προτάσεις...
    ίσως τότε οι άνθρωποι να μην τρέχανε τόσο πολύ. το χουζούρεμα να μην ήταν γι' αυτούς επιτακτική ανάγκη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον δεν τρέχανε όσο σήμερα. Πάντως εγώ είμαι υπέρ του χουζουρέματος! Όσο για το πρωινό... μάλλον απευθύνεται σε άτομα που δεν πολυπροσέχουν το βάρος τους!

      Διαγραφή
  3. Να κοκκινίσει το σώμα μου; Γιατί καλέ; Δεν μπορώ να κάνω μπάνιο το βράδυ να χαλαρώσω το πονεμένο μου κορμί και να πέσω ίσα στο κρεβατάκι μου;
    Το πρωί μ΄αρέσει να πλένω μόνο τσίμπλες. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό πράγματι, είναι... όντως περίεργο! Αναρωτιέμαι αν η συντάκτρια της στήλης είχε δοκιμάσει αυτές τις πρακτικές! Στο μπάνιο λέω ναι, αλλά άνευ κοκκινήματος του δέρματος! :)

      Διαγραφή
  4. Λες να υπήρχαν κάποιες που να έκαναν αυτά τα κουλά; Εγώ πάντως έριξα πολύ γέλιο! :)) Ειδικά όταν λέει να βάλουμε τον τηλεφωνικό κατάλογο στο κεφάλι!!! Εγώ προτοιμώ να χουζουρεύω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιθανόν, δεν ξέρω! Πάντως αν δεν σου κάνει στο κεφάλι ο κατάλογος του ΟΤΕ, μου περισσεύει μια εγκυκλοπαίδεια... νομίζω ότι καλό θα σου κάνει, γιατί όχι; :))

      Διαγραφή
  5. Πάντα ενδιαφέρουσες οι προτάσεις από το παρελθόν. Άλλες οι τάσεις τότε. Με λιγότερο αγχωτικούς ρυθμούς όπως σήμερα. Πάντως το να βάλουν τον κατάλογο στο κεφάλι, είναι κάπως τραβηγμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικώς είναι τραβηγμένες οι όλες συμβουλές, και το έβαλα το αρθράκι για χιούμορ περισσότερο! Πάντως νομίζω ότι όντως τότε δεν είχαν τους ρυθμούς του σήμερα.

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.