Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

Ο ΛΑΓΟΣ, Η ΑΛΕΠΟΥ ΚΑΙ ΤΑ... ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ! (ΙΙ)

Περίληψη προηγουμένου (κλικ εδώ): Ο λαγός με την αλεπού στήνουν μια κομπίνα με φάντασμα, το οποίο κάνει η αλεπού, με σκοπό να εξαπατήσουν τα ζώα και να βγάλουν λεφτά. Τη στιγμή που μέτραγαν τα πρώτα κέρδη, εμφανίστηκε ένα κανονικό φάντασμα και οι δύο κομπιναδόροι άρχισαν τρομοκρατημένοι να τρέχουν για να ξεφύγουν!


- Τρέχα κυρ λαγέ! Μας έχει πάρει στο κατόπι!
- Τρέχω κυρ αλεπού, αλλά είναι κι αυτό γρήγορο!
Ουυυυ, ουυυυυ, εί-μαι το φάντασμα! Θα σας πιάσω και τους δύοοοοο!!!
- Γρήγορα κυρ λαγέ! Να κρυφτούμε πίσω από το θάμνο.
- Ουφ! Νομίζω ότι του ξεφύγαμε!
- Τι τρομάρα κι αυτή Θεούλη μου! Και το 'δα το όνειρο εγώ!
- Τι όνειρο κυρ λαγέ;
- Πως έτρωγα μπάμιες βραδιάτικα και μου πέσανε βαριές στο στομάχι!
- Άσε τις ανοησίες τέτοια ώρα! Καλά του κρυφτήκαμε κυρ λαγέ, αλλά εδώ σαν να μυρίζει κάπως περίεργα!
- Τι εννοείς κυρ αλεπού;
- Βρε φοβιτσιάρη! Πάνω σου τα 'κανες, μόλις είδες το φάντασμα;
- Δεν φταίω εγώ κυρ αλεπού που μου φύγανε!
- Σε είχα και για παληκάρι. Ντροπή σου! Να ακόμα τρέμεις από τον φόβο σου!
- Κυρ αλεπού. Κοίτα πίσω σου!
- Τι είναι;
- Ουυυυ, ουυυυυ, εί-μαι το φάντασμα! Θα σας πιάσω και τους δύοοοοο!!!
- Δρόμοοο!!! Θα μας φάει κυρ λαγέ!!! Τρέχαααα!!!
- Μη μ' αφήνεις μόνο μου κυρ αλεπού!!! Έρχομαιιι!!!     

Μετά από μεγάλη κούρσα τρεχάλας...
- Κυρ λαγέ, να κόψουμε στον κεντρικό δρόμο!
- Γιατί καλέ; Που θα κρυφτούμε εκεί; 
- Εκεί έχει φώτα και όλο και κανένα αυτοκίνητο θα περάσει να μας βοηθήσει.
- Φύγαμε προς τα 'κει λοιπόν!!!
- Κυρ αλεπού!!! Ένα περιπολικό! Σωθήκαμε!!!
- Τι μου το λες βρε; Κάνε του νόημα να σταματήσει!!!
- Βοήθεια, αστυνομία! Βοήθεια!!!
- Τι πάθατε και τρέχετε σαν χεσμένοι από τον φόβο;
- Βοήθεια κυρ αστυνόμε! Μας κυνηγάει ένα φάντασμα!
- Φάντασμα;
- Ναι!!! Ένα μεγάλο φάντασμα! Θα μας φάει!!!
- Τι ανοησίες είναι αυτές; Δεν ντρέπεστε καθόλου; Παιδάκια είσαστε;
- Όχι! Αλήθεια σου λέμε! Σε λίγο θα είναι εδώ γιατί μας κυνηγάει εδώ και ώρα!
- Και μιας και είπατε για φαντάσμα. Ξέρετε κατά που πέφτει ένα μισοερειπομένο σπίτι  στο ξέφωτο πάνω στο λόφο;
- Πως και δεν ξέρουμε καλέ! Δικό μου είναι! Κληρονομιά της θείας μου!
- Ααα!!! Εσύ είσαι ο περιβόητος λαγός; Και εσύ η πονήρω η αλεπού, έτσι;
- Ναι, γιατί;
- Συλαμβάνεστε!!!
- Πως;;;  Τι κάναμε;;;
- Ρωτάτε και τι κάνατε, ε;

Στο συνάμα, εμφανίζεται το... φάντασμα!
- Να το κυρ αστυνόμε!!! Να το το φάντασμα!!!
- Αυτό είναι το φάντασμα;;;
- Ναι!!! Τρέξε να σωθείς!
- Για μισό λεπτό! Ε, φάντασμα, για... βγάλε το σεντόνι να δούνε οι κατεργάρηδες από 'δω, ποιός είσαι!
- Κυρ γάιδαρε!!!!!!!!!! Εσύ;;;;;
- Ναι, εγώ κυρ αλεπού! Ξαφνιάστηκες ε;
- Μα, πως;
- Τι πως! Θυμάσαι που με έδιωξε για να μιλήσεις τάχα ιδιαιτέρως με το λαγό; Εγώ δεν έφυγα, πήγα παραπέρα, κρύφτηκα και άκουσα τι σκαρώνατε! Και μετά κατόπιν συννενοήσεως με τον κύριο αστυνόμο από εδώ, σας στήσαμε αυτήν την πλάκα!!!
- Εσύ φταις κυρ αλεπού, που δεν ήθελες το γάιδαρο για συνέταιρο! Να τι πάθαμε τώρα!
- Που να 'ξερα κυρ λαγέ ότι θα μας κρυφάκουγε;
- Τι μουρμουράτε εσείς οι δύο;
- Τίποτα κυρ αστυνόμε. Εμείς είμαστε αθώοι!!!
- Αθώοι;;;
- Ναι, καλέ. Μια πλάκα κάναμε εκεί, έτσι για να... γελάσουμε!
- Να δω τι γέλια θα κάνετε στα κρατητήρια! Λοιπόν συλαμβάνεστε για απάτη, φοροδιαφυγή, κλπ, κλπ!
- Δηλαδή σοβαρά θα μας βάλεις φυλακή κυρ αστυνόμε;
- Ντουγρού στη μπουζού, κυρ λαγέ!
- Και πλήρωσα ένα κάρο λεφτά σε μικρόφωνα, φωτισμούς και συσκευές καπνού!
- Να μην έμπλεκες με την αλεπού να μην πλήρωνες!
- Εσύ τα φταις κυρ αλεπού που με ξεσηκώνεις!
- Εγώ; Εγώ μια ιδέα έριξα!
- Κυρ αστυνόμε, αν δείρω κάποιον τι ποινή θα φάω;
- Κοίτα κυρ λαγέ, αν είναι το ξύλο μέχρι τα τσιρότα, υπολόγιζε κανένα μήνα μέσα!
- Α, μάλιστα! Ένας μήνας δωρεάν φαΐ και στέγη! Και δεν μου λες, στα κρατητήρια θα είμαστε μαζί με την αλεπού, ή θα μας βάλεις χώρια;
- Χώρια; Που τέτοια πολυτέλεια! Χαμός γίνεται!. Μαζί θα είσαστε!
- Τέλεια!
- Τι εννοείς κυρ λαγέ;
- Δεν κατάλαβες ακόμα κυρ αλεπού; Ετοιμάσου για τσιρότα! Για πολλά τσιρότα!!!