Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

ΛΥΣΕΙΣ ΜΕ... ΑΥΤΙΑ!


- Τι έχεις;
- Ότι και όλοι οι άνθρωποι. Προβλήματα!
- Θες να μου τα πεις; Μπορώ να βοηθήσω!
- Πως;
- Ακούγοντας!
- Μόνο;
- Τι μόνο; Ακούω και βοηθάω στην αποφόρτιση του άλλου ώστε να μπορεί να δει καθαρά!
- Την αποφόρτιση την κάνω και μόνος μου! Λύσεις δίνεις, ή μόνο ακούς;
- Βασικά ακούω...
- Ε, μόνο με τα αυτιά δεν δίνεις λύσεις! Οπότε χαμένος χρόνος!
- Μα αν το βγάλεις από μέσα σου θα νιώσεις καλύτερα!
- Έτσι νομίζεις;
- Ναι γιατί θα πάθεις κατάθλιψη!
- Λες ε;
- Βέβαια! Θα μου πεις;
- Θα σου πω. Χρωστάω στην τράπεζα πάνω από 100.000€ και μεθαύριο μου παίρνει το σπίτι! 
- Πω, πω τι κρίμα! Κάνε υπομονή και κουράγιο, και όλα θα πάνε καλά!
- Αυτό ήτανε όλο; Εγώ δεν ένιωσα καλύτερα! 
- Ναι αλλά αφού το 'πες, αποφορτίστηκες, θα βρεις λύση και δεν θα πάθεις κατάθλιψη! 
- Ε, και; Το σπίτι πάλι θα μου το πάρει η τράπεζα! Οπότε καλύτερα να πάθω από τώρα την κατάθλιψη για να μην πάθω όταν θα μου παίρνουν το σπίτι οι κλητήρες! 
- Μα...
- Τι μα και ξε-μα! Και που να σου 'λεγα και το άλλο μου πρόβλημα που είναι πιο σημαντικό!
- Δηλαδή;
- Άστα να πάνε. Οι εξετάσεις έδειξαν ότι ο όγκος στον εγκέφαλο είναι κακοήθης και οι γιατροί δεν μου δίνουν παρά μερικούς μήνες ζωής...
- Μην σε παίρνει από κάτω, μπορεί να γίνει και κανένα θαύμα. Υπομονή και κουράγιο...
- Με υπομονές και κουράγιο θα με βοηθήσεις; Γιατί για θαύματα θα αποτανθώ στην Εκκλησία! Την υγεία μου μπορείς να την αποκαταστήσεις; 
- Δεν μπορώ. Αλλά αφού αποφορτίστηκες, θα βρεις λύση και δεν θα πάθεις κατάθλιψη!
- Και θα αποφορτιστώ ώστε να βρω λύσεις με καθαρό μυαλό, ε; 
- Ε,... ναι!
- Αμ, έτσι καλύτερα να πάθω μια ώρα αρχύτερα κατάθλιψη! Και βαριάς μορφής μάλιστα! Είδες που τα αυτιά σου δεν μπορούν να μου παρέχουν βοήθεια; 
- Και τι βοήθεια να σου παρέχω, αφού ούτε τράπεζα έχω, ούτε είμαι Θεός! 
- Ναι, αλλά όπως είπες, ακούς τα προβλήματα των άλλων! 
- Τώρα με μπέρδεψες!
- Εσύ μπερδεύτηκες από μόνος σου! Οι άνθρωποι δεν οδηγούνται από φιλοσοφικά προβλήματα στην κατάθλιψη και τη στενοχώρια. Και με το να τα λένε, ούτε τα λύνουν, ούτε τα παρακάμπτουν!  Και αυτό που χρειάζονται είναι λύσεις χειροπιαστές και όχι λόγια του αέρα!
- Ναι, αλλά εγώ θέλω να βοηθήσω!
- Πως να βοηθήσεις ρε κακομοίρη; Απλά τον εγωισμό σου θες να ικανοποιήσεις παριστάνοντας το Ζορό τρομάρα σου! 
- Μα όπως λέει και το σύνθημα «βγάλτο από μέσα σου».
- Τα έβγαλα και τα έδωσα όλα! Ευρώ δεν περίσσεψε! Μου τα πήρε όλα η Εφορία!
- Τα προβλήματα εννοώ!
- Και με τα λεφτά, προβλήματα έχω!
- Μα...
- Μαμούνια! Και πάλι καλά που δεν σου είπα τα πραγματικά μου προβλήματα γιατί αν μπορούσα να τα λύσω θα τα είχα λύσει. Δεν θα χρειαζόμουν να τα κάνω βούκινο σε όσους αρκούνται μόνο να... ακούνε αδυνατώντας να μου προσφέρουν κάποια βοήθεια! Αν νομίζουν πως έτσι βοηθάνε ας το εφαρμόσουν πρώτα στον εαυτό τους! Για να αυτοπροστατευτούν από... την κατάθλιψη! Εμ, καλά το λέει ο λαός!
- Τι λέει ο λαός;
- Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια και η σιωπή χρυσάφι! Και αν δεν μπορείς να ταΐσεις τον πεινασμένο, καλύτερα να το βουλώνεις από το να παίζεις την κασσέτα με τις υπομονές και τα κουράγια! 

Υ.Σ. Είναι μεγάλη πρόκληση μια διαφήμιση για την κατάθλιψη να την κάνει ένας φραγκάτος του συστήματος (Λαζόπουλος) που ξέρει από... κότερα! Καληνύχτα!