Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα 11 Απριλίου 2016

Ο ΛΑΓΟΣ... ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΡΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ!


- Καλημέρα κυρ Λαγέ. Βρήκες καμιά δουλειά; 
- Καλώς την Αλεπού. Τίποτα. Έχω στείλει ένα κάρο βιογραφικά αλλά δεν...
- Λοιπόν μην κάθεσαι. Μας βρήκα δουλειά!
- Όρεξη για πλάκες έχεις πρωινιάτικα; Και τι δουλειά είναι αυτή;
- Στέλεχος γραφείου! 
- Με δουλεύεις; Εδώ ένα δημοτικό τελειώσαμε κι αυτό με το ζόρι! Και θα πάμε να κάνουμε τους γραφιάδες! 
- Όχι ακριβώς...
- Δηλαδή; 
- Να, κυρ Λαγέ, δεν χρειάζονται γνώσεις. Απλά λίγο ταλέντο στην... επικοινωνία! 
- Δεν σε πιάνω καλά. Για κάντο μου λιανά.
- Να ρε παιδί μου, ο Κάστορας, άνοιξε τηλεπροωθητική εταιρεία, και ζητάει άτομα.
- Αααα! Τηλεφωνοπλασιέ, δηλαδή. 
-Όχι ακριβώς!
- Δεν πάω! Άσε που σου το κλείνουν αμέσως το τηλέφωνο, αλλά και ο κόσμος δεν έχει λεφτά για πέταμα... 
- Άσε να σου εξηγήσω πρώτα βρε μπουμπούνα! Δεν θα κάνουμε τους τηλεφωνοπλασιέδες!
- Αλλά; 
- Εκτός από τις προωθήσεις προϊόντων, έχει και τμήμα με ενημέρωση οφειλετών ληξιπρόθεσμων οφειλών. Για εκεί σου μιλάω.
- Εννοείς αυτούς που παίρνουν και σε βρίζουνε γιατί δεν πλέρωσες τη δόση στην τράπεζα;  Να λείπει το βύσσινο! Ήδη καθημερινά κουδουνάει το τηλέφωνο 3 με 4 φορές από κάτι τέτοιους για τα χρέη μου στην τράπεζα!
- Δεν θα βρίζουμε. Απλά θα τους υπενθυμίζουμε τις οφειλές τους και θα τους τρίζουμε λίγο τα δόντια! 
- Γιατί μωρέ; Αφού δεν θα έχουν να πληρώσουν.
- Νομίζεις! Οι περισσότεροι είναι μπαταχτσήδες και λαμόγια, κονομάνε τα δάνεια και μετά την κάνουν γυριστή. Και στο τέλος τα σπασμένα των τραπεζών τα πληρώνουμε εμείς τα φτωχαδάκια, αφού φορτωνόμαστε τα δάνεια για την ανακεφαλαιοποίηση! 
- Άσε μας ρε Αλεπού, που είναι οι περισσότεροι μπαταχτσήδες.
- Βρε, δεν βλέπεις που οι καφετέριες, τα προπατζίδικα, τα ξενυχτάδικα και οι ταβέρνες είναι πάντα γεμάτα τα Σ/Κύριακα; Από αυτούς που δεν πληρώνουν τις δόσεις τους είναι! Γιατί όσοι είναι συνεπείς με τις υποχρεώσεις τους, κάνουν οικονομίες δεν σκορπάνε σε διασκεδάσεις τα λεφτά τους!
- Λες; 
- Όπως σε βλέπω και με βλέπεις!
- Ε,  τότε να δοκιμάσουμε. δεν χάνουμε τίποτα, ε;
- Αυτό λέω κι εγώ. Πάμε ντουγρού στην εταιρεία του Κάστορα, όπου έχω συνεννοηθεί για να ξεκινήσουμε!
- Φύγαμε!

Και αφού πάνε στην εν λόγῳ εταιρεία, τακτοποιούν τα διαδικαστικά της πρόσληψης, κάθονται στο τηλεφωνικό κέντρο για να ξεκινήσουν.

- Φόρα Λαγέ τα ακουστικά.
- Α, με τις αυτάρες που διαθέτω, είναι κομματάκι δύσκολο να τα βάλω και να στέκονται. Καλύτερα να δοκιμάσω με το κλασσικό τηλέφωνο. 
- Τέλος πάντων. Τηλεφώνα με το κλασσικό. Εδώ στην οθόνη λέει το τηλέφωνο που θα πάρεις, το όνομα του λαμόγιου και το πόσα χρωστάει στην τράπεζα. Ξεκίνα μες το πρώτο νούμερο.
- Για να δω κυρ Αλεπού. Ωχ! Το νούμερο αυτό το ξέρω! Είναι του ελέφαντα! 
- Και τι μ' αυτό; 
- Του έχω δανειστεί κάτι λεφτά, και θέλει να μου πάρει το σπίτι! Ώστε χρωστάει κι αυτός στην τράπεζα, ε; Θα τον φτιάξω εγώ! Μόνο που θα με γνωρίσει...
- Χόντρυνε τη φωνή σου κυρ Λαγέ. Εκεί κολλάς; 
- Παίρνω.
 - Εμπρός; Ποιός είναι παρακαλώ;
- Ψιτ, Αλεπού, η ελεφαντίνα είναι στο τηλέφωνο.
- Καλύτερα. Αυτήν θα την τρομάξεις περισσότερο!
- Τηλεφωνώ εκ μέρους της τράπεζας, για κάτι λεφτά που έχετε ξεχάσει να πληρώσετε!
- Ξέρετε, κι εμάς μας χρωστάνε λεφτά, δεν φταίμε εμείς...
- Που τα πουλάς αυτά; Δεν ντρέπεσαι; Εεεε;;;;  >Καλά τις τα λέω κυρ Αλεπού;<
- >Δώσε, δώσε κυρ Λαγέ! Πάρε της  τον αέρα!<
- Μα τι να κάνω; Κάτι λίγα ευρώ που έχω, τα κρατάω για να πάω στο σούπερ μάρκετ
- Να πας αμέσως στην τράπεζα να πλερώσεις, που μου θες και σούπερ μάρκετ!
- >Βρε να τις τρίξεις να δόντια είπαμε! Δώσε αγριάδα!
- Μα...
- Α, για να σου πω μωρή σουρτούκω, τράβα να πλερώσεις αμέσως μη τα πάρω στο κρανίο!
- >Έτσι κυρ Λαγέ! Δώσε, δώσε!<
- Μα γιατί με βρίζετε, τι σας έκανα; 
- Και λίγα σου λέω χοντρομπαλού! Να πιάσεις αμέσως τη δίαιτα για να ξεχρεώσεις!
- Μα εγώ...
- Κοίτα ρε μπαταχτσού, να πας τώρα αμέσως στην τράπεζα να ξοφλήσεις, γιατί θα έρθω εκεί και θα τα κάνω όλα λίμπα! >Ε, κυρ Αλεπού, τι έχεις να πεις;<
- >Το 'χεις κυρ Λαγέ! Δώσε κι άλλο!<
Εκείνη τη στιγμή ότι έχει μπει στο σπίτι ο Ελέφαντας και βλέπει τη γυναίκα του αναστατωμένη!
- Γιατί είσαι έτσι; 
- Να, με πήραν από την τράπεζα που χρωστάμε και με βρίζουν χυδαία!
- Για φέρε εδώ το ακουστικό!
- Λοιπόν, μωρή μπουρδούκω θα πλερώσεις; 
- Ποιόν είπες μπουρδούκω, ρε; Τη γυναίκα μου;;;
- Αμάν! Την πατήσαμε κυρ Αλεπού! Έπιασε το ακουστικό ο Ελέφαντας!
- Βρε, σα γνωστή είναι η φωνή σου! Εσύ δεν είσαι ρε Λαγέ; 
- Ωχ! Με αναγνώρισε! Να κυρ Ελέφαντα, δεν είναι αυτό που νομίζεις..! Μια πλάκα κάναμε..!
- Πλάκα; Στη γυναίκα μου ρε;;;; Αντί να φέρεις τα δανεικά που μου χρωστάς, τολμάς ρε απολειφάδι να κάνεις και πλάκες;;;
- Όχι να σου εξηγήσω...
- Τι να μου εξηγήσεις ρε κανάγια! Όχι μόνο θα σου φέρω την αστυνομία, αλλά έτσι και σε πετύχω πουθενά θα σε πατήσω και θα σε κάνω ένα με το πάτωμα! Θα πάρω και τους άλλους ελέφαντες και πάμε και σου κάνουμε το σπίτι σου χαλκομανία! 
- Όχι, λάθος έγινε κυρ Ελέφαντα, εγώ δεν... Μου το 'κλεισε, κυρ Αλεπού! Τι θα κάνω τώρα ο καψερός;
- Κοίταξε, εμένα να μη με μπλέκεις, όπως έστρωσες να κοιμηθείς!
- Εσύ μου έλεγες συνέχεια, «δώσε» και «δώσε»!
- Και εσύ έπρεπε να κάνεις ότι έλεγα; 
- Ε, λοιπόν θα το κάνω! Θα σου δώσω!
- Τι θα μου δώσεις; 
- Το τηλέφωνο να το φας! Εσύ με έμπλεξες με τις ιδέες σου!
- Αν με πιάσεις πρώτα!