Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Τετάρτη, 4 Ιανουαρίου 2012

Ο ΛΑΓΟΣ ΚΑΙ Η... ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ!

- Καλημέρα κυρ αλεπού, χρόνια πολλά, καλή χρονιά!
- Καλή χρονιά και σε σένα κυρ λαγέ! Πως τα πέρασες;
- Πως να τα περάσω με τις αφραγκιές μου; Σπίτι, οικογενειακά. Τηλεόραση και βασιλόπιτα.
- Και 'γω μια απ' τα ίδια! Πέτυχες το φλουρί φέτος;
- Μπα... Που τέτοια τύχη! Εσύ;
- Κοίτα, εγώ δεν θα το έβρισκα ούτως ή άλλως!
- Και γιατί κυρ αλεπού;
- Διότι η βασιλόπιτα μου, δεν είχε φλουρί μέσα!
- Πως γίνεται αυτό;
- Είναι απλό κυρ λαγέ. Για οικονομία, αγόρασα ένα φτηνό τσουρεκάκι, του έφτιαξα με λίγη ζάχαρη άχνη από πάνω το 2012 και το βάφτισα βασιλόπιτα!
- Ναι, αλλά έτσι χαλάει το έθιμο!
- Ε, και; Αφού δεν περισσεύει φράγκο! Και εσύ που καταξοδεύτηκες, το φλουρί δεν το βρήκες!
- Είναι σαν να το βρήκα όμως! Και καλύτερα μπορώ να σου πω!
- Δηλαδή, κυρ λαγέ;
- Το ίδιο το κομμάτι της βασιλόπιτας είναι το φλουρί. Γιατί φέτος μπόρεσα και έφαγα με τη φαμίλια μου βασιλόπιτα. Του χρόνου, έτσι όπως το πάνε με τους φόρους και τα χαράτσια, ίσως να μην έχω να αγοράσω ούτε το φθηνό τσουρέκι που μετέτρεψες σε βασιλόπιτα! Και τότε αντίο έθιμο!
- Λες σιγά σιγά να αποχαιρετούμε τα γαστρονομικά έθιμα;
- Χωρίς λεφτά, τι άλλο να κάνουμε;
- Έλα μου ντε! Τι μπορούμε να κάνουμε; Καλή μας χρονιά και ο Θεός βοηθός κυρ λαγέ! Και ο Θεός βοηθός!

12 σχόλια:

  1. Mήπως....
    να αρχίζουμε να αποθηκεύουμε λάδια, αλεύρια, ζυμαρικά ?? Τίποτα καλό θα ακούσουμε άραγε ποτέ στους καιρούς που μας έρχνονται???

    Την καλημέρα μου Σταμάτη μου
    φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σταματη μουυυυυυυυυυυ..

    σε μενα που ετυχε και επεσε το φλουρι τι να κανω??..

    καλη συνεχειααααααα σε φιλωωωωωωωωωωωωω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Που τέτοια τύχη φλουρί είναι αυτό σε μένα θα πέσει;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λοιπόν, μέτρα φλουριά που μου έτυχαν:
    Στη βασιλόπιτα του σπιτιού μου, στης εφημερίδας, στου φίλου μου του Δημοσθένη που πήγα για καφέ και στης συννυφάδας μου! Το σύνολο 4 φλουριά!
    Και να μην αναφέρω ότι δεν έχω χαράτσι να με περιμένει στη γωνία διότι δεν έχω ιδιόκτητο σπίτι. Μα πες μου, δεν είμαι ο πιο τυχερός άνθρωπος στον κόσμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άμα δεν έχουμε λεφτά, δεν θα έχουμε και βασιλόπιτα. Τότε το φλουρί θα το δίνουμε με κλήρωση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Levina

    Όσοι δεν πεινάνε ας αρχίσουν την αποθήκευση σιγά σιγά. Ήδη με το νέο ΕΤΑΚ που θα βάλουν θα φτάσουμε να μην έχουμε και σπίτι...

    Μακάρι να υπήρχε κάτι καλό να ακούσουμε. Αλλά να είναι αληθινό και όχι κάποιο ψέμα για να μας χαϊδέψει πρόσκαιρα τα αυτιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ evi athanasiou

    Σου έπεσε το φλουρί; Φύλα το να μην το χάσεις! Ίσως να είναι το... τελευταίο σου!!! :) Όχι με τη... μακάβρια έννοια! :)))
    Μακάρι και του χρόνου να σου ξαναπέσει. Εμένα πάντως δεν μου έπεσε μιας και δεν έκοψα ακόμα (!) βασιλόπιτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Ρένα

    Αν δούμε πιο... μεταφορικά την έννοια του φλουριού, όλο και κάτι θα σου έχει πέσει. Όχι βέβαια Πρωτοχρονιάτικα. Αν πάλι περιοριστούμε στο κέρμα, τότε παρηγορήσου τρώγοντας το κομμάτι σου. Εξάλλου ένα ευτελές μέταλλο είναι, δεν χάνεις και τίποτα... [όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια :))]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Αθηνά

    Μπράβο τύχη! Ξεκίνα συλλογή από φλουριά βασιλόπιτας!!! Όσο για το χαράτσι, ναι είσαι τυχερή. Αρκεί να μη σου αυξήσει ο ιδιοκτήτης το ενοίκιο μιας και τα έξοδα του ιδιοκτήτη αυξάνονται (αυτό που σου λέω, συζητιέται έντονα και ήδη κάποιοι ξεκίνησαν να το κάνουν)
    Μιας λοιπόν η τύχη σου έσκασε μαζεμένα τα χαμόγελα, τότε απόλαυσέ το!!! Μοναδική εμπειρία, δεν μπορείς να πεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Κρυφή... ματιά!

    Αυτό που είπες είναι φοβερή ιδέα!!! Αν χάσουμε το έθιμο της βασιλόπιτας, τουλάχιστον θα κρατήσουμε το μισό έθιμο με το φλουρί!!! Και η κλήρωση καλή φαίνεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ''το ιδιο το κομματι της βασιλοπιτας ειναι το φλουρι'', πες το ψεματα! τρεμω τις ημερες που ερχονται,τι εχουμε να περασουμε.οι αγαπημενοι μας πολιτικοι εκει ατρομητοι ακαθεκτοι συνεχιζουν το εργο τους.. τι να πω? ας ειμαστε καλα και πραγματικα βοηθεια μας!

    @ Αθηνα ξεπερασες και εμενα :) μου ετυχαν 3 φλουρια μονο :DDD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ maria

    Καλό είναι να δίνουμε αξία και στο κομμάτι της βασιλόπιτας. Εκνευρίζομαι να βλέπω μερικούς να το κάνουν τρίμματα μόνο και μόνο για να δουν αν σ' αυτό περιέχεται το φλουρί.

    Αφού πέτυχες 3 φλουριά, ξεκίνα και εσύ τη... συλλογή!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.