Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Παρασκευή, 30 Δεκεμβρίου 2011

«ΕΝΑ ΔΩΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ»

Δυο μέρες πριν το ρεβεγιόν της πρωτοχρονιάς, και εκτός από τον... Άγιο Βασίλη, ίσως κληθούμε και εμείς να πάμε κάποιο δώρο. Οπότε ίσα που προλαβαίνουμε να το ψωνίσουμε. Το τι να πάρεις για τον καθένα, για μένα τουλάχιστον είναι πονοκέφαλος. Να ένα επίκαιρο άρθρο με ιδέες περί δώρων από την ΒΕΝΤΕΤΑ Νο 398 (21/12/1972). Βέβαια τότε δεν υπήρχαν τα σημερινά ηλεκτρονικά αξεσουάρ...
(Όσο για τις κακές έγχρωμες εικόνες του άρθρου, ας μην ξεχνάμε πως τότε η εκτύπωση έγχρωμων φωτογραφιών ήταν στα σπάργανα...!)

12 σχόλια:

  1. πονοκεφαλος να τα διαλεξεις δεν λες τιποτα! πολλα απο αυτα που λεει το αρθρο διαλεγω και εγω. κλασσικα απλα και οικονομικα ετσι για το καλο.αλλος πονοκεφαλος για εμενα ειναι οτι δεν θυμαμαι καμοια φορα ποτε πηρα τι και σε ποιον και ετσι υπαρχει φοβος να κανω 2 συνεχομενες χρονιες ιδιο δωρο :) καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ maria

    Εγώ συνήθως όταν έχω να πάρω δώρα, βρίσκω καμιά φίλη μου και πάμε να αγοράσουμε! Εσείς οι γυναίκες έχετε πολύ καλύτερες εμπνεύσεις περί δώρων από μένα!
    Όσο για το ότι δεν θυμάσαι τι δώρο έκανες και πότε, απλά άρχισε να κρατάς αρχείο! Πιστεύω πως έτσι θα σωθείς!

    Την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θυμάμαι όταν ήμουν παιδί το μόνο δώρο που περίμενα με λαχτάρα ήταν ένα όμορφο βιβλίο και αν μου έφερναν κάτι άλλο ήμουν απογοητευμένη. Ετσι πάντα προτιμώ σαν δώρο ένα βιβλίο. Καλή Πρωτοχρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά τα δώρα, αλλά τώρα που τα λεφτά είναι λίγα, πρέπει να ρίξουμε βάρος κυρίως στη συμβολική αξία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλή Πρωτοχρονιά καλέ μου Σταμάτη
    Εύχομαι ο Καινούργιος Χρόνος να σου δίνει
    υγεία πρώτα απο όλα και μετά...ότι άλλο
    επιθυμεί η καρδιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Καλή χρονιά" με υγεία αγάπη ευτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Ρένα

    Φρονώ πως το βιβλίο είναι το πιο όμορφο, αλλά και το πιο δύσκολο δώρο! Μιας και ο κόσμος του πνεύματος για κάμποσους είναι εκουσίως απρόσιτος!
    Σαν παιδί ήθελα παιχνίδι. Μεγαλύτερος προτιμούσα δίσκους. Τώρα, και ένα χαμόγελο μου αρκεί. Αρκεί να είναι αυθεντικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Κρυφή... ματιά!

    Η συμβολική αξία μετράει. Όσοι επικεντρώνονται μόνο στο να αγοράσουν ακριβά δώρα, αφενώς υποτιμούν τον άλλο, αφετέρου έχουν πρόβλημα εγωπάθειας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Levina

    Καλή Πρωτοχρονιά και σένα. Γεμάτη υγεία. Πολύ υγεία. Και χαρά με υπομονή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Ευτυχία

    Το όνομά σου είναι από μόνο του ευχή! Εκτός από ευτυχία, σου εύχομαι ότι το καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εύχομαι Υγεία, Υπομονή και Δημιουργία για το νέο έτος. Χρόνια Πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Μιχάλη

    Χρόνια πολλά και σένα. Η υπομονή είναι απαραίτητη, η δημιουργία έμφυτη! Σου εύχομαι προπαντός υγεία. Και ότι το καλύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.