Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2011

ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΧΕΙΡΙΑΣ...

Δεν είναι λίγοι που ανάβουν νωρίς νωρίς, τα λαμπάκια στα μπαλκόνια για να δείξουν ότι έτσι εορτάζουν τις γιορτές που έρχονται. Για να συνάδουν με το καπιταλιστικό εορταστικό κλίμα. Υπάρχουν όμως και άλλοι που θα μείνουν στο σκοτάδι, βιώνοντας για τα καλά στο πετσί τους τον καπιταλισμό! Το παραπάνω απόκομμα από τον ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΥΠΟ (9/12/11) λέει τα κάλαντα από την ανάποδη! Αύξηση των αυτοκτονιών στο πρώτο 5μηνο του 11, και κυρίως ότι αυτοκτονούν είτε το εξωτερικεύσουν είτε όχι!

Έχω δει ανθρώπους σε απόγνωση λόγῳ κρίσης. Έμαθα πως τα λόγια στήριξης ή οι αμερικανιές με αγκαλίτσες και χαμόγελα είναι πια περιττά. Είδα γνωστό μου να κάνει απόπειρα. Ευτυχώς τον έσωσαν και τώρα νοσηλεύεται. Γνωρίζω ότι θα έρθει κάποια στιγμή και η δική μου σειρά. Και άντε μετά να νιώσεις εορταστικό κλίμα με τα λαμπάκια! Χθες ένας φίλος μου είπε καθώς φεύγαμε από το νοσοκομείο:
- Κοίτα, βλέπεις τα αναμμένα λαμπάκια στα μπαλκόνια;
- Τα βλέπω ε, και;
- Τι ε, και; Αυτοί έχουν να σπαταλούν ρεύμα. Και μετά σου λένε πως δεν έχουν λεφτά!
- Μου δείχνεις τα μπαλκόνια με τα αναμμένα φωτάκια. Τα άλλα που δεν έχουν λαμπάκια τα βλέπεις; Αυτοί δεν σπαταλούν το ρεύμα. Και ποιός ξέρει τι προβλήματα έχουν άραγε...

Υψηλό το τίμημα. Αφού χρωστάμε τα περισσότερα, θα αυτοκτονούμε περισσότερο! Για να το πω τεχνοκρατικά. Τι μας νοιάζει; Το αν θα μείνουμε στο ευρώ ή στη δραχμή; Το αν θα πάρουμε την επόμενη δόση; Το αν θα είμαστε οι επόμενοι στην ουρά της αυτοχειρίας, το πήραμε χαμπάρι; Ή νομίζουμε πως θα είναι ατελείωτη αυτή η ουρά και δεν θα πάμε ποτέ στο γκισέ; Και μη πει κανείς με ευκολία πως ο θάνατος δεν είναι λύση, ας αισθανθεί πρώτα τη θηλιά από τα χρέη να του σφίγγει το λαιμό...

11 σχόλια:

  1. Το ότι ανάβουν λαμπάκια δεν σημαίνει πως έχουν και χρήματα. Όλοι εκτός λίγων προβλήματα έχουμε. Και γω στόλισα το δεντρο μου νωρίς για να το βλέπω και να μου δινει μια νότα αισιοδοξίας μπροστά στα μεγάλα οικονομικά προβλήματα που έχουμε ως οικογένεια. Το ρεύμα που καίνε τα λαμπάκια μιας και το ανεφερες, είναι τόσο όσο αυτό της τηλεόρασης. Δεν είναι κακό να θέλουμε κάτι να μας σπρώξει και να μας βοηθήσει ψυχολογικά σ αυτους τους δύσκολους καιρούς.

    Καλημέρα και καλές γιορτές εύχομαι. Ειναι σωτήρια η αισιοδοξία. Η αυτοκτονία ειναι για τους δειλούς και τους ανασφαλείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωμη αληθεια τα λογια σου apokalipsis999! μπορουμε πολυ ευκολα να χαρακτιρησουμε εναν αυτοχειρα ενω καθομαστε στην αναπαυτικη μας καρεκλα,στο ζεστο μας σπιτι γραφοντας εδω!εξω απο τον χορο πολλα τραγουδια λεμε! αισιοδοξια? ναι παντα προσπαθω να ειμαι αισιοδοξη αλλα τον τελευταιο καιρο την αισιοδοξια μεσα μου κερδιζουν η στεναχωρια η ανασφαλεια και ο φοβος. δοξα το θεο εχω ακομα την οικονομικη ανεση να πληρωνω για να μενω σπιτι μου.δοξα τον θεο δεν πειναω.δοξα τον θεο ακομα δεν κρυωνω.αλλα δεν μπορω να γιορτασω φετος.δεν μπορω να ξεχαστω.δεν μπορω να μην τα σκεφτομαι ολα αυτα.δεν εχω καποιον δικο μου που να μην αντεξε και να θελησε να βαλει τελος στην ζωη του.αλλα απλα δεν ετυχε ακομα.ομως το κανουν τοσοι ανθρωποι.ανθρωποι ειναι και αυτοι και ας μην τους γνωριζω.παιδακια λυποθυμουν απο την ΠΕΙΝΑ.δεν τα γνωριζω,ομως υπαρχουν!δεν μπορω να αναψω τα λαμπακια μου να φαω ενα κουραμπιε και να ξεχαστω.ενταξει δεν λεω οτι θα μεινω νηστικη ,χωρις νερο και θα κλαιω ολη μερα,απλα δεν εχω ορεξη να γιορτασω,να χαρω οπως αλλες χρονιες! μακαρι να τελειωσουν ολα αυτα.να εχουμε μια ελπιδα για κατι.μακαρι ο κοσμος να μην υποφερει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. στην πολη μου.... 2 περιστατικα μεσα σε λιγες μερες..:(((

    καλημερα σταματη μου σε φιλω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Μαρία Νικολάου

    Κάποτε πίστευα κι εγώ πως η αυτοκτονία ειναι για τους δειλούς και τους ανασφαλείς. Μπορείς να πεις σε κάποιον γνωστό σου που τον έφτασε η απελπισία στην αυτοχειρία πως είναι δειλός;
    Πίστεψέ με για να αυτοκτονήσεις θέλει κότσια... Είναι από ποιά μεριά το βλέπεις. Εγώ έμαθα να σωπαίνω. Ίσως εντέλει να είμαι εγώ ο δειλός που δεν έχω τα κότσια να «φύγω» μια και καλή από τα βάσανα της φτώχειας...

    Προσωπικά προτιμώ το ψυχολογικό σπρώξιμο να το παίρνω όχι από τα λαμπάκια αλλά από τη σοφία και την παιδεία (δες την ανάρτηση μεθαύριο 14/12) αλλά δυστυχώς αυτές δεν αναβοσβήνουν εμφανώς...

    Υπομονή.

    Υ.Γ. Το επεισόδιο που αναφέρω δεν έγινε χθες. Έχει πάνω από μια εβδομάδα που μου συνέβηκε και απλά έβαλα τώρα την ανάρτηση. Τώρα έχουν πληθύνει τα μπαλκόνια με τα λαμπάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι αυτοκτονίες είναι ανάλογες των χρηματικών απωλειών. Άμα είναι να αυτοκτονήσουμε από χρέη να αυτοκτονήσουμε εμείς πρώτα αυτούς που τα φάγανε και μας φέρανε σ' αυτή την κατάσταση. Και μας φέρανε σε απόγνωση και μένουνε ατιμώρητοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ maria

    Μακάρι τα λαμπάκια να μας έδιωχναν την ανασφάλεια και τον φόβο. Αλλά δεν...!
    Προσωπικά δεν περιμένω τα Χριστούγεννα για να διασκεδάσω. Εξάλλου είναι γιορτή για τα παιδιά, αλλά κι αυτά θα νιώσουν την κρίση για τα καλά...
    Με τα μέτρα που εξήγγηλαν από 1/1/12, δεν έχω παρά να περιμένω τη σειρά μου. Προς ώρας την κουτσοβγάζω, αλλά αυτό εύκολα μπορεί να αλλάξει.
    Και όταν είδα το γνωστό μου στο νοσοκομείο δεν είχα τι να του πω. Μακάρι να είχα λεφτά να του έδινα. Σου εύχομαι να ζήσεις τέτοιες καταστάσεις. Και το «κουράγιο» κατάντησε μια τυπική ευχή.

    Υπομονή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ evi athanasiou

    Ας ελπίσουμε να μην αυξηθούν αυτά τα περιστατικά...

    Υπομονή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Κρυφή... ματιά!

    Ότι τους χρειάζεται αυστηρή και παραδειγματική τιμωρία, όπως το Γουδί το 1922, εξυπακούεται και είναι αυτονόητο. Άμα πληρώσουν με τη ζωή τους την εθνική προδοσία, θα βάλουν μυαλό οι επόμενοι. Όμως η οικονομική κρίση δεν θα φύγει άμα τῇ τιμωρίᾳ τους. Τουλάχιστον να αποδοθεί δικαιοσύνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν είναι εύκολο να πάρει κανείς θέση επάνω στο θέμα αυτοκτονία. Για να φτάσει κάποιος στο σημείο να αφαιρέσει ό, τι πολυτιμότερο έχειδηλ.τη ζωή θα πρέπει να βρίσκεται σε κατάσταση απόγνωσης.Μακάρι
    να διαθέτουμε τη δυνατότητα να βοηθάμε παρόμοιες περιπτώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Ρένα

    Το θέμα δεν είναι τόσο η αυτοκτονία γενικά, όσο ειδικά, κάτω από μεγάλη πίεση που γίνεται απόγνωση. Το ζήτημα είναι τι κάνεις όταν έρθεις σε επαφή με μια τέτοια κατάσταση. Άλλο να το ακούς στις ειδήσεις και άλλο να το αντικρύζεις...
    Δεν ξέρω τι ενδείκνειται παρά της σιωπής... Ειδικά άμα η τσέπη αδυνατεί να βοηθήσει.
    Δύσκολα τα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ξέρω καλά τα προβλη΄ματα του κόσμου γιατί μέσα σε αυτά ειμαι και γω με την δικη μου οικογενεια και πίστεψέ με σε πολύ άσχημη κατάσταση. Αυτό ομως δενε χει κανει με τα "λαμπάκια".
    Στόλισα το δέντρο μου και το κοιτάζω καθημερινά. Στολίζω όσο μπορώ την ψυχή μου ώστε να αντεχει καλύτερα τα μεγάλα προβλήματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.