Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Παρασκευή, 12 Απριλίου 2013

«ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΚΡΥΒΕΤΕ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΑΣ;» & ΕΝΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑ

Δύο αποκόμματα σήμερα. Στο πρώτο απόκομμα, ένα απλό κουίζ για τις φίλες αναγνώστριες από την ΒΕΝΤΕΤΑ Νο 350 (20/1/ 1972). «Ξέρετε να κρύβετε τα αισθήματά σας;» Αν όχι... καλύτερα, θα συμπλήρωνα! Αν και οι περισσότερες τα κρύβετε πολύ καλά... Εν πάσει περιπτώσει, ένα... τσεκ, δεν βλάπτει!

* * * * * * *
Το δεύτερο απόκομμα προέρχεται από την ΒΕΝΤΕΤΑ Νο 45 (18/3/1966) και έχει σχέση με την καλή ηθοποιό Κάκια Παναγιώτου που «έφυγε» την περασμένη Κυριακή (7/4/2013) πλήρης ημερών. Να μην ξεχνάμε και όσους που μπορεί να μην ήταν βεντέτες πρώτου μεγέθους, εντούτοις έδιναν εξαιρετικές ερμηνείες.    

13 σχόλια:

  1. Καλημέρα...μου άρεσουν πολύ τα τεστ..το έκανα πολύ ευχαρίστως.αν και δεν είμαι σίγουρη για το αποτελεσμα...στις απαντησεις , δινει βαθμους μονο στα ναι...στα οχι δε δινει βαθμους..απαντησα σε καποιες οχι..αρα το αποτελεσμα δεν νομιζω να ειναι αυτο που μου ταιριαζει...νομίζω ανηκω σε αλλη κατηγορια , και μου βγαλε αλλην... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, το τι είσαι, το ξέρεις εσύ καλύτερα και όχι τα τεστ! Από τεστ... να φάνε και οι κότες! :) Ίσως κάποιο επόμενο να πέσει διάνα! Ποτέ δεν ξέρεις...! :)

      Διαγραφή
  2. 14. Μάλλον είναι απροβλημάτιστο σκορ, δεν βλέπω να το γράφει πουθενά. Χαχα!
    Καλημέρα
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το είχα παρατηρήσει. Την κατηγορία από 9 έως 18 βαθμών δεν την αναφέρει!!! Θα ψάξω στο επόμενο περιοδικό μήπως γράφει κάτι!!! Εκτός και αν όντως το 9 με 18 είναι απροβλημάτιστο... λες; !
      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  3. Σιγά μην είμαι ισορροπημένη! ;-)
    Πολύ λιτό κι απέριττο το αφιέρωμα σου σε μια άξια ερμηνεύτρια !
    Εύγε!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισορροπημένη; Που ξέρεις; Ίσως και να είσαι και να μην το έχεις ακόμη ανακαλύψει!
      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  4. Εγώ έβγαλα βαθμολογία 7!!! Ξέρω να συγκρατώ και να ελέγχω τα συναισθήματα μου!!! Την Παναγιώτου αν δεν μου λεγες ποια ήταν δεν θα τη θυμόμουν!!! Αυτά είναι για σας τους παλιούς!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μην έβγαλες 7! Να σε δω να ελέγχεις τα συναισθήματά σου!!! Κοίτα μπορεί να είμαστε παλιοί, αλλά όταν σου είπα καναδυό ταινίες που τις είχες δει και εσύ, κατάλαβες για ποιά λέω. Να μαθαίνετε εσείς οι νεότεροι.

      Διαγραφή
  5. Όχι απλώς θα " σκληρύνω " , μέγαιρα θα γίνω !!!
    Είδες όλοι οι ηθοποιοί της γενιάς σου φεύγουν σιγά - σιγά......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπα ρε... μέγαιρα! Ψυχραιμία!!! Κάποια στιγμή θα φύγουν και οι ηθοποιοί της δικής σου γενεάς...

      Διαγραφή
  6. Κι εγώ 14 βαθμούς!!!
    Δεν υπάρχει κατηγορία για μένα αχαχαχα
    Καλό απόγευμα:))

    ΥΓ. Βρες την κατηγορία μου παρακαλώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω Γατί... Μπορώ να έχω κάτι μόνο εγώ;

      Διαγραφή
    2. αν δεν βρω την κατηγορία θα καταταγείτε στην... super league!!! :))

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.