Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Κυριακή, 19 Ιουνίου 2011

ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ (18/06/2011) ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ

Λέει ο Ιησούς στη σημερινή περικοπή:

Πᾶς οὖν ὅστις ὁμολογήσει ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ὁμολογήσω κἀγὼ ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς. (Ματθ. 10, 32)

Όποιος με ομολογήσει μπροστά στους ανθρώπους ως Κύριο και Θεό του, θα τον ομολογήσω και εγώ ως δικό μου μπροστά στον Πατέρα μου.

Η ομολογία του Χριστού χρειάζεται πολύ θάρρος και πίστη και δεν είναι πάντα εύκολη. Ομολογία του Χριστού σημαίνει πως εμπιστευόμαστε στην αγάπη Του και όχι στον αδύναμο εαυτό μας. Σημαίνει πως ζούμε σε συνεχή ταπείνωση και διαρκή μετάνοια. Εκτός από τον εαυτό μας, οφείλουμε να ομολογήσουμε τον Χριστό και στους ανθρώπους. Με όποιο κόστος.

Παλιότερα στους διωγμούς των Ρωμαίων η ομολογία του Χριστού σήμαινε το θάνατο. Σήμερα πολλές φορές επιφέρει το χλευασμό και την κοροϊδία από το νέο εχθρό του χριστιανισμού την αθεΐα. Και μπροστά σε μία τυποποιημένη μορφή του χριστιανισμού η ομολογία του Χριστού γίνεται ακόμα πιο δύσκολη. Στο μέλλον η άρνηση ενός barcode ή ενός μικροτσίπ, ομολογώντας τον Κύριο, θα επιφέρει την περιθωριοποίηση και το θάνατο.

Η ομολογία στη ουσία είναι η έμπρακτη πίστη μας. Και αυτή θα μας οδηγήσει στην κατάκτηση του Παραδείσου.

7 σχόλια:

  1. ......

    με λυπη μου βλέπω ..


    αλλα και εμείς, ας το κανω πρωτο πρόσωπο. αλλα και εγώ που λέω πως είμαι χριστιανή μπορεί να είμαι χειρότερη στην ψυχή απ εναν άθεο..

    και ολα αυτα που λες.. μου βγαινει ενας αναστεναγμός απ μέσα μου.

    και ο άθεος να είναι πιο σωστός απ μένα την χριστιανή. δεν είναι ετσι?.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ σ' αγαπώ

    Μην κάνεις σύγκριση του εαυτού σου με κάποιον άθεο ή μη. Το τι κρύβει κανείς μέσα του, το ξέρει ο Θεός. Το ζήτημα δεν είναι ποιός είναι σωστότερος από τον άλλο, αλλά ποιός είναι απλά σωστός!
    Το αν ο άθεος δεν πιστεύει, είναι δικαίωμά του. Το να μη σέβεται τον θρησκευόμενο, του είναι κόπλεξ. Από 'κει και πέρα, μετά θάνατον θα φανεί το ποιός έχει δίκιο!
    Ο αναστεναγμός σου, μήπως προέρχεται από μια προσπάθεια εσωτερικού επαναπατρισμού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. με εκανες να σκεφτω τοοοοσα πολλα με αυτην την αναρτηση.... με στεναχωρει που βλεπω ολο και πιο συχνα ανθρωπους να ντρεπονται να παραδεχτουν οτι πιστευουν στον Θεο.. νομιζω η περιθωριοποιηση ηδη συμβαινει αλλα αλλοι πεθαναν για την πιστη τους και εσυ φοβασαι απλα να το παραδεχτεις? .. το κακο,το λαθος νομιζω πως ειναι οταν λεει καποιος ειμαι χριστιανος!ετσι απλα γιατι μου το ειπαν.χωρις σκεψη και αναζητηση... ετσι απλα λοιπον θα ντραπει να το παραδεχτει,και ισως αργοτερα θα ντραπει και να ειναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ maria

    Ακριβώς! Θα καταντήσει να ντραπεί και να είναι!
    Αυτό όμως συμβαίνει σ' αυτόν που κοιτάει να σμμβαδίζει με το τι κάνει ο κόσμος! Αυτός που κάνει αυτό που θέλει, και αδιαφορεί για τον κόσμο, μπορεί να γίνει πραγματικός χριστιανός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 'Το αν ο αθεος.......κομπλεξ"..

    Δεν κάνει κοπυ.

    συμφωνώ.

    ο αναστεναγμός μου αφορούσε ολόκληρη την δημοσίευση για το τι πρόκειται να έρθει.

    σαν αμαν σαν ωχ σαν γιατι να ρθει.. δεν ξερω.. δεν ξερω σκεφτομαι τα παιδια.. εμας...

    αυτο που θα ρθει... μια λυπη ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ σ' αγαπώ

    Το τι πρόκειται να έρθει... μάλλον δεν θα είναι για καλό, νομίζω. Αλλά πάλι αν δεν αντισταθούμε, θα έρθει γρηγορότερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. θα συμφωνήσω μαζί σου φίλε μου.
    καλο ξημέρωμα. και τα φιλιά μου ας ειναι μια ελπίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.