Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Ο ΓΑΪΔΑΡΟΣ, ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ!


- Καλώς τον κυρ Γάιδαρο. Τι κάνεις; 
- Μια χαρά. Μόλις έρχομαι από το πρωτοδικείο!
- Το πρωτοδικείο; Είχες μπλεξίματα με το νόμο;
- Όχι κυρ Αλεπού. Μόλις κατέθεσα παράβολα και χαρτιά. Έφτιαξα συνδυασμό και θα κατέβω για δήμαρχος! 
- Πλάκα μας κάνεις κυρ Γάιδαρε; 
- Όχι κυρ Λαγέ. Δες εδώ τα επίσημα έγγραφα. Όλα με σφραγίδες και υπογραφές.
- Για κοίτα να δεις... Μπράβο κυρ Γάιδαρε. Και πως το αποφάσισες; 
- Κοίτα κυρ Αλεπού, έχω... όραμα για τον τόπο! 
- Ναι, ε;  Ποιοί άλλοι είναι μαζί σου στο συνδυασμό; 
- Βασικά, μέχρι τώρα κανένας. Γι' αυτό ήρθα σε σας. Να σας προτείνω να μετάσχετε στο ψηφοδέλτιό μου.
- Άσε μωρέ τώρα. Ρεζιλίκια πράγματα...
- Μην το λες κυρ Αλεπού. Άμα βγω δήμαρχος, θα σε κάνω αντιδήμαρχο!
- Αντιδήμαρχο; Μμμ... τώρα που το σκέφτομαι, δεν είναι κακό! Σε τι αρμοδιότητα αντιδήμαρχο θα με βάλεις, άμα δεχτώ; 
- Αντιδήμαρχο στα οικονομικά. Εσύ επειδή έχεις μυαλό ξυράφι, θα έστρωνες τα οικονομικά του δήμου και θα βγάζαμε το... κατιτί μας! 
- Ε, το ότι το μυαλό μου κόβει, είναι γνωστό σε όλους... και αφού όλο και κάτι θα 'κονομήσουμε από μίζες... Λοιπόν, δέχομαι!
- Και εγώ άμα δεχτώ, τι θα με κάνεις; 
- Και σένα κυρ Λαγέ, για αντιδήμαρχο σε προορίζω!
- Τι αντιδήμαρχο; 
- Θα έχεις αρμοδιότητα την καθαριότητα.
- Μπα; Η κυρ Αλεπού θα τσεπώνεις τις μίζες και εγώ θα μαζεύω τα σκουπίδια; Να λείπει το βύσσινο!
- Βρε μπουμπούνα, άμα γίνει κανένα σκάνδαλο, την κυρ Αλεπού θα πάνε μέσα. Ενώ εσύ αν έχεις καθαρό το δάσος, τα ζώα εσένα θα επιδοκιμάζουν για το έργο σου, και όταν γίνεις φίρμα, εσένα θα ψηφίζουν για επόμενο δήμαρχο. Και τότε να δεις μάσες...
- Ε, άμα είναι έτσι, δέχομαι.
- Λοιπόν, τώρα που τα βρήκαμε, τι πρέπει να κάνουμε κυρ Γάιδαρε; 
- Πρώτα απ' όλα, θα πληρώσετε έκαστος 15€ για την εγγραφή και τη συμμετοχή στο συνδυασμό!
- Πως; 
- Μη γκρινιάζετε καθόλου. Ξέρετε πόσα ξόδεψα για δικηγόρους και παράβολα; Άσε που μετά θα γίνετε αντιδήμαρχοι και θα 'κονομήσετε πακτωλό χρημάτων!
- Οκ. Ορίστε. 
- Πάρε κι από μένα.
- Ωραία. Και τώρα θα ξεκινήσουμε το έργο. Εσύ κυρ λαγέ θα πας να εκτυπώσεις φέιγ βολάν και εσύ κυρ αλεπού θα κατέβεις να τα μοιράσεις στην αγορά. 
- Τι φέιγ βολάν; 
- Να εδώ έχω φτιάξει ένα, και εσύ θα τυπώσεις με τον εκτυπωτή σου μερικά αντίγραφα. 
- Μα θα χαλάσω λεφτά για μελάνι. 
- Άσε τις τσιγγουνιές κυρ Λαγέ. Εδώ θα γίνεις κοτζάμ αντιδήμαρχος, για ένα μελάνι κάνεις έτσι; Λοιπόν, τα τυπώνεις, τα μοιράζει η αλεπού, και αύριο τα ξαναλέμε. 

Αφού τυπώνει ο λαγός τα φέιγ βολάν, τα παίρνει η αλεπού και πηγαίνει στην αγορά. Ξεκινά από το μαγαζί του Κάστορα, το μεγαλύτερο της περιοχής.
- Καλώς την κυρ Αλεπού. Πως να σ' εξυπηρετήσω; 
- Δεν ήρθα για να ψωνίσω κυρ Κάστορα. Θέλω να μου επιτρέψεις να κολλήσω στη βιτρίνα σου φέιγ βολάν από την προεκλογική καμπάνια του κυρ Γάιδαρου που βάζει για δήμαρχος!
- Πλάκα κάνεις;
- Όχι! Να δες και μόνος σου!
- Χα,χα,χα,χα!!!! Βρε τον πονηρό το Γάιδαρο! Και δεν του το 'χα!
-  Τι εννοείς κυρ Κάστορα;  
-  Να εχθές είχε έρθει για ψώνια ο κυρ Γάιδαρος και του έλλειπαν 30€. Για να τα βρει, με έβαλε και του έφτιαξα στο κομπιούτερ ένα πιστοποιητικό από το πρωτοδικείο, εννοείται της πλάκας και ένα φέιγ βολάν. Και μου είπε πως με αυτά, θα έβρισκε δύο χάπατα που θα του χάριζαν τα 30€!
-  Χάπατα; 
- Ναι, έτσι μου είπε. Όχι ότι τον πίστεψα, αλλά πριν έρθεις, μου 'φερε τα λεφτά! Μήπως τους γνωρίζεις τους πανύβλακες που τους έπιασε κορόιδο ο Γάιδαρος; 
- Ε... όχι που να τους ξέρω...
- Και το φέιγ βολάν πως βρέθηκε στα χέρια σου;  
- Ε... να... ε... θέλησα να σου κάνω μια πλάκα, σήμερα που είναι πρωταπριλιά!
- Μα πρωταπριλιά είχαμε χθες! 
- Α, ναι μωρέ, τα μπέρδεψα. Σήμερα έχουμε 2 του Απρίλη. Σε αφήνω κυρ Κάστορα, έχω δουλειές.

Από το μαγαζί του Κάστορα, πάει τροχάδην στου λαγού η αλεπού.
- Κυρ Λαγέ, κυρ Λαγέ!
-  Τι έπαθες καλέ;  Εσύ λαχάνιασες.
-  Πάμε να βρούμε τον Γάιδαρο. Μας την έφερε. Η υποψηφιότητα του ήταν κομπίνα για να μας φάει τα 30€. Την είχε στήσει με τον Κάστορα!
-  Πως;;; Μας έπιασε κορόιδο;;;
- Πάμε γρήγορα!

Αφού βρίσκουν τον Γάιδαρο...
-  Μας κορόιδεψες! Ντροπή σου!
- Ποιός σας κορόιδεψε καλέ;  Εγώ;  
- Εσύ! Μας τα 'πε όλα ο κυρ Κάστορας.
- Δεν φταίω εγώ. Αλλά εσείς που με πιστέψατε. Ας μην είχες ψώνιο με το μυαλό σου κυρ αλεπού και εσύ με την φήμη σου κυρ λαγέ! Εξάλλου σήμερα είναι πρωταπριλιά!
- Άσε κυρ Γάιδαρε. Πρωταπριλιά ήταν χθες!
- Αμ κυρ Αλεπού, για εμάς τους πολιτικούς, πρωταπριλιά είναι κάθε μέρα! Το κατάλαβες; Κάθε μέρα! Μου θέλατε να γίνετε και αντιδήμαρχοι...