Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Τετάρτη, 24 Απριλίου 2013

ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ... ΧΡΩΜΑ!

- Και τι θα γράψεις σήμερα; 
- Έλα μου ντε! 
- Πάλι δεν έχεις έμπνευση; 
- Πως, πως! Από έμπνευση έχω! Κι από θέματα άφθονα! 
- Ναι, ε; 
- Τι να σου λέω! Να η ΑΕΚ από τη μια, να οι φορολογικές δηλώσεις από την άλλη, βάλε τη δίκη του Τσοχατζόπυλου... Χαμός, από θέματα!
- Και γιατί φαίνεσαι διστακτικός; 
- Γιατί όλα αυτά τα βαριέμαι! Δεν έχω κέφι να πιάσω τη λυπητερή! 
- Εγώ βλέπω πως δεν έχεις κέφι για τίποτα!
- Ακριβώς! Άσε που πιάστηκα!
- Πιάστηκες; 
- Εμ. Ο κήπος θέλει δουλίτσα και μεγαλοβδομαδιάτικα δεν θα ασχοληθώ.  Τακτοποίησα και τις βιβλιοθήκες...
- Και τώρα τι θα βάλεις στο blog; 
- Βασικά... τίποτα! 
- Τίποτα;;;
- Ναι! Μια ανάρτηση για το... τίποτα!
- Μα;  
- Τι μα; Δεν το έχεις δει το τίποτα; 
- Α, πάει το 'χασε! Δεν πας καλά!
- Κάτσε να στο δείξω!
- Θα μου δείξεις το τίποτα; 
- Ναι. Μισό να στο φέρω!
- Ε; 
- Βουά λα! 
- Τώρα με κούφανες! Ώστε ποτό είναι το «Τίποτα»... Από την Τρίπολη!
- Εμ, είδες; Και δεν το έχω ανοίξει εδώ και 17 χρόνια που μου το είχε φέρει ένας φίλος.
- Άντε! 
- Και να φανταστείς το βρήκα πίσω από μια στίβα με βιβλία...
- Και αφού δεν το έχεις δοκιμάσει, τι περιμένεις; 
- Άλλα 17 χρόνια! 
- Γιατί; 
- Έτσι, για να ρωτάς από περιέργεια! Και για να μην γκρινιάζεις, μιας και σήμερα το έριξα στη δουλειά, να ολίγες φωτογραφίες από τις τριανταφυλλιές μου, έτσι για να δώσω στην ανάρτηση... άνοιξιάτικο χρώμα! 

18 σχόλια:

  1. Καλημέρα...ωραίες οι τριανταφυλλιές σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίες και... μπελαλίτικες! :)
      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα!
    Το "τίποτα" του Μπίρη, δεν ξέφυγε απ΄το γκούγκλη!
    Το "αδερφέ, νεράκι να πιω την αντιβίωση", παραμένει διαχρονική αξία!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα πριν βάλω τη δική μου φωτογραφία κάτι υπήρχε στο google αλλά άδεια μπουκάλια... Ενώ το δικό μου ακόμη άθικτο! Ελπίζω μόνο να μην έχει χαλάσει! :)

      Διαγραφή
  3. χεχε! Έβαλες κι εσύ χρώμα!
    Καλημέρα!

    ΥΓ: Αυτό το alter ego σου πολυλογάς πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήρα την ιδέα από σένα αφενός και αφετέρου λόγῳ οικειάκων δουλειών δεν είχα μυαλό να στρώσω για κάτι...!

      Δεν είναι ακριβώς το alter ego αυτή τη φορά! Αλλά η ανιψιά μου...!

      Διαγραφή
  4. Εγώ ήξερα το 'ένα τίποτα με μπόλικο καθόλου'.
    Ετσι το είχα ακούσει.
    Πολύ όμορφες οι τριανταφυλλιές σου!!!
    Φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι το τίποτα που σερβίρεται σε... ποτήρι! Για μεζέ δεν γνωρίζω...!
      Δεν θέλω να το παινευτώ αλλά που να δεις όλες τις τριανταφυλλιές μου! Αυτό είναι ένα μικρό δείγμα μιας και βαριόμουν να ασχοληθώ με πολλές εικόνες!!! :)
      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  5. Τί ποτό είναι το "Τίποτα" καλέ; Δεν μπορώ να διαβάσω την ετικέτα, γκαβίζω! Παραγγελιές για τα τριαντάφυλλα δέχεσαι; Δεν περιμένω απάντηση, περνάω αμέσως στην παραγγελία! 10 κίτρινα μπουμπούκια όπως της τρίτης φώτο και 4 κόκκινα τις πρώτης φωτο! Εντάξει; Τα σημείωσες; Κανόνισε τώρα να με υπερχρεώσεις! :) :))
    Να είσαι καλά Apokalipsis! Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γκαβίζεις καθόλου! Φταίω εγώ που δεν έβαλα την πίσω μεριά! Εκεί μια άλλη ετικέτα λέει ότι είναι ηδύποτο! Τώρα μη με ρωτάς τι γεύση έχει γιατί δεν λέει!
      Παραγγελίες για τα τριαντάφυλλα; Χμ... αυτό δεν το είχα σκεφτεί! Πάντως για σένα η πρώτη παραγγελία θα είναι δωρεάν!!! Όπως το διάβασες! Δωρεάν! Απλά εσύ θα χρεωθείς μόνο τα έξοδα μεταφοράς, το ΦΠΑ, την εισφορά στο ΙΚΑ, το τέλος για ταμείο ανεργίας, το φόρο πολυτελείας κλπ, κλπ!!! :)))
      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  6. Λοιπόν, κοίτα να ανοίξεις το μπουκάλι να δοκιμάσουμε. Κρίμα είναι!!! Και εγώ μετά τις εξετάσεις θα σου ποτίζω τις τριανταφυλλιές !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε όρεξη!!! Ούτε να μου ποτίζεις τον κήπο για 10 χρόνια! Το πολύ πολύ να ανοίξω ένα κρασί τώρα το Πάσχα που το έχω 4 χρονάκια!

      Διαγραφή
  7. Η εφευρετικότητα των Αρκάδων σε όλο της το μεγαλείο!
    Κωστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες; Ακόμα το έχω!!! Άθικτο!!! Άμα ξαναπάς στο χωριό σου δεν φέρνεις κανένα άλλο για να το δοκιμάσουμε, μιας και αυτό το λυπάμαι να το ανοίξω!!!

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα.Το τίποτα ήταν ένα είδος απομίμησης
    του ουίσκι στην δεκαετία του '80.Το εφεύραν
    ειδικά για εκείνους που απέφευγαν να παραγγείλουν.
    Από γεύση δεν ξέρω να σας πω, ήμουν πιτσιρικάς
    τότε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πίσω ετικέτα λέει ότι είναι ηδύποτο. Τι να σου πω τώρα. Για το ἐν λόγῳ παρασκεύασμα δεν έχω καμία πληροφορία... Μπορεί να είναι αυτό που λες.

      Διαγραφή
  9. Ωραία τριαντάφυλλα και τόσο καιρό δεν έχεις φέρει ούτε ένα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα τριαντάφυλλα τα έχω για να στολίζουν τον κήπο, ζωντανά και εύοσμα! Άμα τα σκότωνα κόβοντάς τα, τότε θα χάνονταν τόσο γρήγορα...

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.