Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2022

ΔΙΑΚΟΠΕΣ vs ΔΙΑΚΟΠΩΝ!


-Δεν μπορώ άλλο. Θέλω να φύγω!
-Και ποιός σε κρατάει alter ego; Φύγε! Μόνο κοίτα να κλείσεις την πόρτα καθώς θα φεύγεις, γιατί μπαίνουν έντομα!
-Δεν εννοώ αυτό!
-Και τι εννοείς;
-Θέλω διακοπές!
-Σοβαρά; Κοίτα να δεις σύμπτωση!
-Τι, θες κι εσύ διακοπές;
-Ναι, ειδικά τον Αύγουστο!
-Επιτέλους! Για πρώτη φορά συμφωνούμε!!!
-Είδες; Έτσι φαίνεται alter ego...
-Ωραία! Να δούμε λοιπόν τι θα πάρουμε για τις παραλίες.
-Ποιές παραλίες alter ego;
-Τι εννοείς; Εκεί που θα πάμε διακοπές!
-Για μισό. Γιατί μου φαίνεται ότι βιαστήκαμε να πανηγυρίσουμε ότι συμφωνούμε. Τι ακριβώς, διακοπές θες alter ego;
-Αυτές που θέλει όλος ο κόσμος. Να πάμε σε κάποιο νησί, μπάνια κλπ, κλπ.
-Αααα κατάλαβα... Εγώ θέλω από τις άλλες!
-Ποιές άλλες;
-Του ρεύματος και του νερού!
-Ορίστε; Άκουσα καλά;
-Μη με κοιτάς σα χάνος! Μια χαρά άκουσες!
-Μα καλά χριστιανέ μου, θες καλοκαιριάτικα διακοπές στο νερό και στο ρεύμα;
-Ακριβώς!
-Μα πως θα δροσιστεί και θα ξεδιψάσει ο κόσμος;
-Ο κόσμος να μάθει να κάνει οικονομία στο ρεύμα, που η παραγωγή του, κάνει κακό στο περιβάλλον! Ας πάρει κανένα χαρτόνι να κάνει αέρα. Έτσι θα γυμνάσει και τα χέρια του!
-Και πως θα κάνει κανένα ντουζάκι;
-Να το κάνει με... ρέγουλο! Όχι που μου μάθανε και ποτίζουν τα τσιμέντα σε αυλές και πεζοδρόμια με το πρόσχημα ότι τάχα έτσι θα δροσιστούν! Τσάμπα και βερεσέ τόση σπατάλη των υδάτινων πόρων της πρωτεύουσας! Για να μην πω, που σπαταλάνε πολύ νερό στο ντους!
-Για μισό, για να μπω στο νόημα.
-Για πες alter ego.
-Εσύ θα κάνεις αέρα με το χαρτόνι και θα πλένεσαι με... ρέγουλο;
-Ποιός, εγώ;
-Όχι η θειά μου η Γωγώ! Εσύ βέβαια!
-Εγώ alter ego, δεν θα βρίσκομαι τον Αύγουστο στην Αττική!
-Αααα, κατάλαβα! Διακοπές ρεύματος και νερού, για τους άλλους μόνο, ε; 
-Ε, μιας που θα λείπω, αν είναι γίνουν τίποτα διακοπές λόγῳ έργων μες το προσεχές διάστημα, να γίνουν όσο δεν θα είμαι εδώ!
-Και που θα είσαι εσύ;
-Βασικά λόγῳ ανωτέρας βίας θα πρέπει να βρεθώ σε παραθαλάσσιο μέρος... όχι για διακοπές όμως!
-Μπα; Για δουλειά;
-Ούτε. Για ιατρικούς λόγους!
-Δηλαδή;
-Μου συνέστησε ο γιατρός να πάω να κάνω μπάνια για το γόνατο και τη μέση μου. Όχι ότι θέλω, αλλά... τι να κάνω... υποχρεωτικά θα υπακούσω στην επιστήμη! Για την υγεία προπαντός... Όχι για διασκέδαση...!
-Οπότε λοιπόν εσύ θα τη σκαπουλάρεις!
-Μα τι είναι αυτά που λες alter ego! Με θίγεις!
-Οπότε λοιπόν, συμφωνούμε στο ότι θέλουμε διακοπές για τις παραλίες!
-Όχι, alter ego. Eσύ θες διασκέδαση, ενώ εγώ... θεραπεία!
-Συνήθως σε αυτή τη στήλη, τις κοτσάνες τις αμολάω εγώ! Πως και και αυτή τη φορά μου πήρες τη θέση;
-Εμ, alter ego, εσύ θες να φύγεις, αλλά εγώ αντιθέτως, έχω ήδη φύγει!!! Νοερώς προς ώρας και οσονούπω σωματικώς! Καλές διακοπές alter ego!