Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2020

NASA ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΣΑ!

- Γιατί τόση βιασύνη σήμερα alter ego; Κατευθείαν στο λάπτοπ χωρίς κουβέντα.
- Μα καλά δεν διάβασες την είδηση; 
- Ποιά είδηση καλέ; 
- Η NASA έβγαλε προκύρηξη για τη θέση νέων αστροναυτών (εδώ).
- Σοβαρά;
- Oui!
- Και σένα τι σε κόφτει; 
- Κοιτάω να δω τι μόρια έχω από την κάρτα ανεργίας του ΟΑΕΔ. Μπορεί να μετράνε!
- Έλα μου! Δεν σε πιάνω. Σκέφτεσαι να γίνεις αστροναύτης βρε alter ego; 
- Άργησες αλλά το κατάλαβες!
- Συμφορά μου! Πάει την ψώνησες από το πολύ Star Trek! Με τι προσόντα μωρέ; Είδες τι ζητάνε; Γιατρούς, μαθηματικούς και πιλότους ζητάνε.
- Ε, και; Αν δεν πάνε αρκετοί από δαύτους, θα πάρουν από τους υπόλοιπους!
- Και πτυχία; Έχεις τα ανάλογα πτυχία; 
- Σε λίγη ωρίτσα θα τα έχω!
- Τι εννοείς; Μαϊμουδιές; 
- Ε... ναι! Σιγά το πράγμα δηλαδή. Εδώ αλλάζουν το βαθμό στο απολυτήριο για να πιάσουν δουλειά.
- Εδώ στην Ελλάδα όμως. Όχι στη ΝASA.
- Αυτό θα το δούμε!
- Και δε μου λες βρε alter ego. Άντε και σε πήρανε. Πως θα μπεις στον πύραυλο για να πας στο διάστημα; Εδώ φοβάσαι να μπεις σε αεροπλάνο.
- Είναι απλό. Φοβάμαι να μπω σε αεροπλάνο γιατί πέφτουν λόγω κακοκαιρίας. Στο Διάστημα δεν έχει κακοκαιρία!  
- Και άμα υπάρχει πρόβλημα με το οξυγόνο; Αν πέσει ο πύραυλος και καείς στην στρατόσφαιρα; Αν σε πιάσει κλειστοφοβία; 
- Μη φέρνεις την καταστροφή. Εξάλλου θα έχω την πιθανότητα να είμαι εκ των πρώτων που θα έρθει σε επαφή με τους εξωγήινους!
- Α, τους κακόμοιρους... δεν τους σκέφτεσαι καθόλου; 
- Κρυάδες... Εγώ εκεί θα κάνω καριέρα. Κάποια στιγμή θα ηγούμαι διαστημοπλοίου!
- Και δε μου λες βρε κάπτεν Κέρκ της συμφοράς, δίπλωμα έχεις για αυτοκίνητο; 
- Τσου.
- Δίπλωμα για μηχανάκι; 
- Τσου! Ξέρω όμως ποδήλατο!
- Και θα σε βάλουν να κουμαντάρεις κοτζάμ διαστημόπλοιο; Για βάλε παραπάνω καφέ στο μπρίκι.
- Γιατί;
- Μπας και ξυπνήσεις! Και εγώ θα σου πάρω διαστημόπλοιο Eντερπράιζ, να έχεις να πετάς! 
- Με δουλεύεις; 
- Όχι, καθόλου. Σε σχήμα διαστημοπολοίου θα είναι ο χαρταετός για την Καθαρά Δευτέρα, και θα του γράψω με μαρκαδόρο, STAR TREK: ENTERPRIZE! Μάθε να πετάς πρώτα χαρταετό, και... έπεται και το διαστημόπλοιο! Έπεται!