Άμα ανοίξεις την τηλεόραση, σου πετάγονται κάτι... νόστιμες ειδήσεις, που όσο και να θέλεις να συγκρατηθείς, ρίγος συγκινήσεως θα διαπεράσει το σώμα σου! Μια τέτοια είδηση είδα την προηγούμενη εβδομάδα και δεν άντεξα να μην την αποθανατίσω... Είπαμε, εμείς οι Έλληνες είμαστε (και καλά) πολυμήχανοι (α, ρε Οδυσσέα, θα τρίζουν τα κόκκαλά σου...), οπότε σφίζουμε από δημιουργικές ιδέες!
Και δεν έχω τίποτα με τον Κλούνεϊ, ίσα ίσα, μια χαρά τα είπε για τα κλεμμένα μάρμαρα του Παρθενώνα. Αλλά μάλλον πρέπει να σκεφτόμαστε λίγο περισσότερο τέτοιες ιδέες πριν τις υλοποιούμε και καταντάμε γραφικοί... Ναι στην έμμεση (και δωρεάν) διαφήμιση για τον τουρισμό, αρκεί να γίνεται έξυπνα. Ένας τουριστικός τόπος γίνεται πρώτα ελκυστικός για τις φυσικές του ομορφιές και τις τουριστικές υποδομές του και μετά από τα διάφορα συμβάντα με διασημότητες κλπ.
Πρώτα λοιπόν, φτιάχνεις τις υποδομές. Μετά, δεν διαλέγεις έναν εργένη, που δεν τον πολυενδιαφέρει ο γάμος, να παντρευτεί! Καλείς, κάποιον που παντρεύεται τακτικά, οπότε είναι πιο εύκολο να σου κάνει το χατίρι! Εννοείται χωρίς να ζητήσει αμοιβή... Επίσης, μπορείς αντί για γάμο να επιλέξεις κάποιο άλλο μυστήριο, π.χ. τα βαφτίσια! Και γιατί όχι; Κάτι ακόμα πιο... τολμηρό: Την κηδεία! Το ίδιο είναι να αναπαύεται ο πεθαμένος στα ψυχρά αμερικάνικα νεκροταφεία, όπου αντί για τάφους έχουν μια επιτύμβια στήλη μέσα σε γκαζόν, από το να έχει έναν ωραίο μαρμάρινο τάφο κοντά στη θάλασσα; Αυτονόητη η απάντηση! Άσε που το κοιμητήριο με τους επωνύμους θα γίνει πόλος έλξης για πολλούς τουρίστες...
Τι να σου κάνει λοιπόν μια πρόσκληση για έναν γάμο που δεν πρόκειται να γίνει; Ο γάμος αφού πλάκωσαν οι κινέζοι τα παντριλίκια εδώ, θα ξεφτίσει γρήγορα! Ενώ η Ελλάδα με τους... «αθάνατους» θεούς (του Χόλυγουντ και βάλε) σαν ιδέα... για να μην πω το νέο παραδοσιακό εξαγώγιμο προϊόν, τα greek koliva...! Τουλάχιστον από ιδέες πάμε καλά...