Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Σάββατο 28 Απριλίου 2012

ΣΥΖΥΓΙΚΟΝ... ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ!


Αυτό το... άκρως «φεμινιστικό» μανιφέστο απαίτησε από τη γυναίκα του Μιλέβα Μάριτς, ο Άλμπερτ Αϊνστάιν, σύμφωνα με το συγγραφέα και βιογράφο Γουόλτερ Αϊζακσον! Διάνοια -ξεδιάνοια, από ιδιοτροπία τα πήγαινε περίφημα ο νομπελίστας Άλμπερτ! Βέβαια η γυναίκα του τον παράτησε. Αναμενόμενο θα μου πεις. Όμως υπάρχουν γυναίκες που περνούν τα πάνδεινα (συν ξυλοδαρμό) από μερικά τομάρια και δεν ξεκολλούν από κοντά τους με τίποτα! Το πείσμα ότι θα τους αλλάξουν, που μετατρέπεται σε μανία, εξηγεί χοντρικά η ψυχολογία. Ίσως γιατί οι γυναίκες ξεχνάνε τόσο εύκολα όσο θυμούνται! Τουλάχιστον το παρακάτω μανιφέστο δείχνει πως η μόρφωση του χαρακτήρα, δεν συνάδει πάντα με τις σπουδές και τα πτυχία...

ΤΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΠΡΟΣ ΤΟ… ΤΑΙΡΙ ΤΟΥ
1. Τα ρούχα µου να είναι πάντα καθαρά και σιδερωµένα.
2. Θα λαµβάνω τακτικά τρία γεύµατα στο δωµάτιό µου.
3. Το δωµάτιο και το γραφείο µου θα είναι νοικοκυρεµένα.
4. Θα εγκαταλείψεις κάθε προσωπική σχέση µαζί µου εφόσον
δεν είναι απολύτως απαραίτητη.
5. ∆εν θα απαιτείς: Nα µένω σπίτι µαζί σου.
6. Να βγαίνουµε ή να ταξιδεύουµε µαζί.
7. ∆εν θα περιµένεις από µένα καµία εκδήλωση τρυφερότητας
και δεν θα µε πλησιάζεις.
8. Θα σταµατάς να µου µιλάς, εάν το ζητήσω.
9. Θα φεύγεις άµεσα και αδιαµαρτύρητα από το δωµάτιο
ή το γραφείο µου, εάν το ζητήσω.
10. ∆εν θα µε υποτιµάς µπροστά στα παιδιά µας.

Το παραπάνω το βρήκα στον ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΥΠΟ (25/4/12)