Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

ΑΚΙΝΔΥΝΑ... ΟΠΛΑ!


Διάλογος σε συνοικιακό ψιλικατζίδικο
- Θυμάμαι πέρσι είχες φέρει κάτι στρακαστρούκες...
- Και θα ήθελες και φέτος;
- Όχι. Φέτος θα ήθελα ένα όπλο...
- Έχω ένα Μάγκνουμ τσίλικο! Θα σου κάνω καλή τιμή!
- Μάγκνουμ; Δε με κατάλαβες! Εγώ θέλω ένα...
- Εξάσφαιρο; Έχω κι απ' αυτό! Μόνο που μίλα σιγότερα γιατί μπορεί να μας ακούσει κανένας περαστικός!
- Τι να το κάνω άνθρωπέ μου το εξάσφαιρο! Εγώ θέλω...
- Κοίτα, έχω και Καλάσνικοφ άμα λάχει! Θα σου κοστίσει κάτι παραπάνω αλλά είναι τεφαρίκι! Και σφαίρες σε καλή τιμή!
- Τι Καλάσνικοφ μου τσαμπουνάς;! Τι να το κάνω το Καλάσνικοφ; Εγώ...
- Κατάλαβα! Θέλεις κανένα μπαζούκας ε; Αυτό κοστίζει ακριβά βέβαια. Τι τρέχει; Ανήκεις σε καμιά τρομοκρατική οργάνωση;
- Βρε μ' έσκασες! Εγώ θέλω ένα όπλο ψεύτικο που να σκάει καψούλια και να ρίχνει φωτοβολίδες!
- Φωτοβολίδες και καψούλια;
- Ναι ντε! Για την Ανάσταση! Έχεις;
- Εκτός από φωτοβολίδες, θες και βαρελότα με βεγγαλικά;
- Γι' αυτά δεν καίγομαι ιδιαίτερα...
- Δυστυχώς φέτος δεν θα φέρω.
- Πως κι έτσι;
- Αυτά είναι εκτός από παράνομα, και επικίνδυνα! Θα το έχω βάρος στη συνείδησή μου, μέρες που είναι!
- Ενώ τα μπαζούκας και τα Καλάσνικοφ δεν είναι επικίνδυνα;
- Όχι!
- Μπα; Και πως το βγάζεις αυτό το συμπέρασμα;
- Είναι απλό. Έχεις ακούσει ποτέ, τη νύχτα της Αναστάσεως και τη μέρα του Πάσχα, ατυχήματα που να οφείλονται σε κανονικά όπλα; Ενώ ατυχήματα από βεγγαλικά και φωτοβολίδες... κάθε χρόνο συμβαίνουν!
- Είναι και αυτή, μια άποψη... !

(Χιουμοριστικός διάλογος... ημιπραγματικός!)