Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2020

ΝΤΙΜΠΕΪΤ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑ Η ΩΡΑ...


- Το είδες το ντιμπέιτ;
- Ποιό ντιμπέιτ; Δεν νομίζω ότι έχουμε εκλογές alter ego!
- Έχουν εκλογές όμως στις ΗΠΑ!
- Ε, και; Μας ενδιαφέρει αυτό σε κάτι;
- Βεβαίως! Όλα πρέπει να μας απασχολούν! Ότι συμβαίνει στην Αμερική επηρεάζει και εμάς!
- Άλα πολιτικές ανησυχίες το alter ego σήμερα! Και δεν σου το 'χα!
- Λοπόν το είδες;
- Τσου! Εσύ προφανώς το είδες, ε;
- Όχι!
- Τι όχι;
- Έλεγα μπας και το είδες εσύ να μου έλεγες τι έγινε γιατί διάβασα διάφορα στο ίντερνετ.
- Α, μάλιστα. Ε, αφού διάβασες διάφορα, θα είδες και τίποτα αποσπάσματα, οπότε τι με ρωτάς λοιπόν;
- Για να μου μεταφέρεις το κλίμα σε ρωτάω!
- Βρε alter ego, δεν έχεις με τίποτα πιο ενδιαφέρον ν' ασχοληθείς;
- Όχι! Βαρέθηκα τις ειδήσεις για τον κορωνοϊό και τα ελληνοτουρκικά. Θέλω και κάτι άλλο βρε παιδί μου. Μπούχτησα!
- Και το έριξες στις διεθνείς πολιτικές εξελίξεις;
- Oh, yes! Που αλλού;
- Έλα μου ντε! Φέρε το τηλέφωνο!
- Το τηλέφωνο; Θα τηλεφωνήσεις πουθενά;
- Ναι, στα κανάλια της τηλεόρασης, να τους πω να βρουν τίποτα άλλο να ασχολιούνται μπας και βρεις κάτι το ενδιαφέρον!
- Κρυάδες.
- Βρε alter ego, για σένα το κάνω, μην πάθεις καμιά... κατάθλιψη!
- Τέλος πάντων, αφού δεν είδες αυτό το ντιμπέιτ, φρόντησε οπωσδήποτε να δεις το επόμενο!
- Γιατί; Ούτε το επόμενο θα δεις;
- Όχι βέβαια!
- Για μισό λεπτό, διότι με μπέρδεψες alter ego. Εσύ δεν είσαι που ενδιαφέρεσαι διά τας αμερικάνικας εκλογάς;
- Εγώ, αλλά θέλω να δω παράλληλα και κάτι σίριαλ που παίζουν ταυτόχρονα... άσε που δεν ξέρω εγκλέζικα και δεν γουστάρω τις κακές μεταφράσεις... με παίρνει ο ύπνος...
- Καλά σου είπα να φέρεις το τηλέφωνο!
- Για τα κανάλια;
- Όχι alter ego. Για να σου κλείσω ραντεβού με κανένα ψυχίατρο! Γιατί δεν βλέπω να τη βγάζω καθαρή μαζί σου φέτος το χειμώνα! Άντε μη σου κάνω εγώ κανένα ντιμπέιτ και δεν θα ξέρεις από που να κρυφτείς! Ντου γιου αντερστάντ; Να στο πω και αμερικάνικα!