Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Τρίτη, 1 Μαΐου 2012

«ΣΤΟΛΙΣΤΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ ΜΕ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ»

«Ο Μάης έφτασε εμπρός βήμα ταχύ,
ακρίβυνε η βενζίνη γι' αυτό πάρτε ταξί!»
Ποιητικά... καλωσορίζω το Μάιο και αντί πολλών σχολίων, μια ευχή. Να αφήσουμε για σήμερα την προεκλογική περίοδο για τους πολιτικάντηδες και τους παρλαπίπες, και να επικεντρωθούμε στο άρωμα των λουλουδιών και στην αισθητική ομορφιά που μας δίνουν. Στο παρακάτω αρθράκι από τη ΒΕΝΤΕΤΑ Νο 364 (27/4/1972), υπάρχουν χρήσιμες συμβουλές για το πως βάζουμε και συντηρούμε τα τριαντάφυλλα στο βάζο. Ας στραφούμε στα λουλούδια, μας φτιάχνουν τη διάθεση που οι άνθρωποι μας τη χαλάνε τόσο εύκολα...

16 σχόλια:

  1. καλό μας μήνα, καλή πρωτομαγιά!
    πολύ-πολύ χρήσιμες οι συμβουλές από τη ΒΕΝΤΕΤΑ. την επόμενη φορά που θα έχω τριαντάφυλλα στα βάζα μου, θα τις εφαρμόσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλιές αλλά καλές! Ούτε που τις γνώριζα παρότι ασχολούμαι με τα φυτά.

      Καλό μήνα και σε σένα.

      Διαγραφή
  2. Αγαπημένα λουλούδια τα τριαντάφυλλα.
    Το καλύτερο δώρο για μένα
    Πολύ ωραίες συμβουλές
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σε ποιον δεν αρέσουν τα τριαντάφυλλα!
      Πανέμορφα και συμβολικά!

      Καλό σου μήνα.

      Διαγραφή
  3. Ωραία είναι τα τριαντάφυλλα, αλλά ωραιότερα είναι στο φυσικό τους χώρο ....
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασφαλώς! Αλλά αν σου δωρίσουν μια ανθοδέσμη, τότε στο βάζο...

      Καλό μήνα.

      Διαγραφή
  4. Θα συμφωνήσω με τον/την koitontas apla.
    Δεν μου αρέσει να τα κόβω τα λουλούδια. Νιώθω ότι σκοτώνω κάτι με τη βία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα. Το κόψιμο των λουλουδιών κρύβει ολίγη από ματαιότητα. Αλλά πάλι, πως θα προσφέρεις ένα λουλούδι σε μια «αιθέρια ύπαρξη»;

      Διαγραφή
  5. Σπάνια κόβω τα λουλούδια του κήπου, αλλά όταν μου φέρνουν αυτά που γράφει κάνω ... τα θυμάμαι από την μητέρα μου που τα έκοβε με προσοχή, τα πρόσεχε και κρατούσαν μέρες στο βάζο!

    Καλό μήνα Σταμάτη μου
    πολλά φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τα δικά όχι μόνο δεν τα κόβω, αλλά έχω βάλει συρματόπλεγμα στις μάντρες για να αποθαρρύνω μερικούς περαστικούς που έχουν την κακή συνήθεια να κόβουν!
      Σίγουρα άμα ξέρει κανείς, διατηρούνται στο βάζο αρκετές ημέρες.

      Καλό μήνα και σένα!

      Διαγραφή
  6. Αντί να τα κόβουμε τα λουλούδια να πάρουμε ένα γλαστράκι, που απλά θέλει πότισμα! Εγώ δε βλέπω όμως να κόβεις τα τριαντάφυλλα από τις τριανταφυλλιές σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ! Καλύτερα γλαστράκι. Σιγά μην τα κόψω! Τόσος κόπος για να ομορφύνει ο κήπος μου και θα τα έκοβα;

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.