Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Πέμπτη 25 Ιουλίου 2024

ΤΟ... ΣΕΝΤΟΝΙ ΤΟΥ ΚΑΥΣΩΝΑ!

-Μη μου πεις ότι ζεσταίνεσαι, ε;
-Εσύ τι λες, ρε alter ego; Να μη ζεσταίνομαι; Ιούλιο μήνα έχουμε.
-Σου βρήκα τη λύση!
-Τι εννοείς alter ego; Να βάλω ερκοντίσιον που καίει τα κέρατά του, με το ρεύμα στα ύψη; Δεν σφάξανε!
-Όχι μωρέ! Εγώ σου έχω λύση άνευ ρεύματος!
-Τι, να κάνω αέρα με κανένα χαρτόνι, ή περιοδικό;
-Όχι βέβαια! Άσε με να σου πω.
-Μισό να κάτσω πρώτα γιατί εσύ θα αμολήσεις καμιά ρουκέτα!
-Το λοιπόν. Για να μη ζεσταίνεσαι, η δωρεάν λύση, είναι τα σεντόνια!
-Ορίστε;
-Αυτό που σου λέω.
-Στο κρεββάτι έχω βάλει σεντόνι!
-Όχι στο κρεββάτι! Αλλά να τα φοράς!
-Αυτό ήταν! Σε πείραξε η ζέστη alter ego, και δεν είναι η πρώτη φορά!
-Όχι, ξέρω που σου λέω. Και μάλιστα, μαζί με τα σεντόνια πρόσθεσε και κανένα τραπεζομάντηλο!
-Κάτσε να πάρω τηλέφωνο στο Δαφνί να στείλουνε να σε μαζέψουν γιατί εσύ σαλτάρησες για τα καλά!
-Κάτσε να σου 'ξηγήσω. Άμα φοράς τα σεντόνια όπως ο Λώρενς της Αραβίας, και στο κεφάλι το τραπεζομάντηλο, τότε δεν θα ζεσταίνεσαι! Δες έχεις δει τη σχετική ταινία; 
-Παλάβωσες για τα καλά, alter ego; 
-Όχι. Στην ταινία τόσοι άραβες ντυμένοι με σεντόνια μαζί με τον Λώρενς, τρέχανε με τις καμήλες μες στο ντάλα μεσημέρι και μια χαρά πολεμάγανε, αντί να πέφτουν κάτω από τον καύσωνα σαν τα κοτόπουλα!
-Βρε βλάκα, έτσι και φορέσω τα σεντόνια και βγω έξω θα με πάρουν στο ψιλό και θα γίνω ρεζίλι!
-Ναι, αλλά δεν θα σε πειράζει η ζέστη!
-Φόρα τα εσύ και τράβα μέχρι το σούπερ μάρκετ να γίνεις ρεντίκολο!
-Αυτό σκοπεύω να κάνω!
-Εσένα στη βάρεσε κατακέφαλα η ζέστη alter ego!
-Όχι. Αλλά θα τα 'κονομήσω χοντρά!
-Και πως θα τα 'κονομήσεις βρε ζεστοχτυπημένε; 
-Θα γυρίσω σε βίντεο την όλη φάση, θα γίνω βάιραλ στο ίντερνετ και από 'κει θα έρθει το 'κονόμι!
-Σοβαρά;
-Σοβαρότατα!
-Χμ... Τώρα που το λες... νομίζω στο συρτάρι έχω κάτι άσπρα σεντόνια... με μια μικροτροποποίηση... με το τραπεζομάντηλο έχω θέμα γιατί αυτά που έχω είναι μεγάλα!
-Θα ντυθείς κι εσύ Λώρενς της Αραβίας;
-Όχι, για να σου φτιάξω έναν ζουρλομανδύα σε περίπτωση που δεν τα καταφέρεις να γίνεις βάιραλ με τη στολή του Λώρενς της Αραβίας! Δεν μπορεί. Με το ζουρλομανδύα στο Δαφνί, οπωσδήποτε θα γίνεις!
-Βάιραλ; 
-Βάιραλ, ξεβάιραλ, ξεφτίλας στα σίγουρα! Έχε χάρη που έχουν ήδη σφίξει οι ζέστες!