Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2022

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΣ... ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΠΡΑΚΤΩΡ!


-Έχω μια ιδέα για να βγάλουμε λεφτά!
-Επιτέλους! Ελπίζω να είναι καλή η ιδέα σου alter ego. Με τέτοια ακρίβεια, μας χρειάζεται ένα επιπλέον εισόδημα. Είναι καλή η ιδέα σου, ή... σαν τις κοτσάνες που κατά καιρούς μου τσαμπουνάς;
-Άντε ρε από 'κει, που σου τσαμπουνάω κοτσάνες! Λοιπόν θα ακούσεις;
-Είμαι όλος αυτιά!
-Θα πάμε να παίξουμε στις «Οικογενειακές Ιστορίες» στον Alpha! Και μάλιστα με μία σούπερ πρωτότυπη ιστορία, δικής μου εμπνεύσεως! Όχι σαν τις χιλιοπαιγμένες σάχλες που δείχνει.
-Αμάν! Εσύ να πεις καμιά καλή ιδέα... που τέτοια τύχη! Παλάβωσες ρε alter ego; Πως σου 'ρθε πάλι να κάνεις τον ηθοποιό; Θα σε βάρεσε η ακρίβεια κατακούτελα. Δεν εξηγείται αλλιώς!
-Δεν κατάλαβα; Οι άλλοι που πάνε και παίζουν είναι καλύτεροι δηλαδή; Όπως οι άλλοι έτσι κι εμείς! Θα παίξουμε και θα 'κονομήσουμε!
-Και τι θα παίξουμε βρε πανύβλακα;
-Έχω ιστορία που τα σπάει! Μιλάμε για πολύ σασπένς!
-Ωχ!
-Άσε τα βογγητά και δώσε βάση: Ο ήρωας, τον οποίο θα παίξω εγώ φυσικά, δουλεύει ως μυστικός πράκτορας που προσπαθεί να ξεσκεπάσει ένα δίκτυο κατασκόπων που δρα εναντίον της χώρα μας, για λογαριασμό...
-Της Τουρκίας; Της Αλβανίας; Της Βουλγαρίας;
-Για να μη δημιουργήσω κανένα διπλωματικό επεισόδιο, θα δρα για λογαριασμό..., για λογαριασμό... χμ... το βρήκα! Της Μανταγουάης!
-Ποιανής; Υπάρχει χώρα Μανταγουάη, ρε alter ego;
-Ε, δεν θα υπάρχει; Πες ότι είναι κάποιο κρατίδιο κάπου χωμένο στη λατινική Αμερική. Μην κολλάμε τώρα σε ασήμαντες λεπτομέρειες!
-Και τι σχέση έχει η Ελλάδα, με ένα κρατίδιο που βρίσκεται στου διαόλου τη μάνα, μου λες;
-Αυτό δεν το έχω σκεφτεί! Αλλά κάτι θα βρω... Α, πες ότι θέλουν να μας κλέψουν τίποτα στρατιωτικά σχέδια για να τα πουλήσουν στους τούρκους!
-Και δε μου κύριε πράκτορα, τι σχέση έχει με τις οικογενειακές ιστορίες αυτό το παραμύθι; Αυτό μοιάζει με σενάριο από ταινία του James Bond!
-Ε, πως! Ο ήρωας, παράλληλα με τα καθήκοντα του στην μυστική υπηρεσία, έχει να αντιμετωπίσει στο σπίτι τη μοβόρα και κακιά πεθερά του, η οποία καταστρώνει δολοπλόκα σχέδια για τον χωρίσει από την κόρη της!
-Σώπα! Δηλαδή από τη μια σώζει τη χώρα από τους κατασκόπους αλλά από την άλλη ζορίζεται να καταφέρει την κακιά πεθερά του;
-Ακριβώς! Και επειδή δεν μπορεί να αποκαλύψει την πρακτορική ιδιότητα του στο σπίτι, φτάνει σε απόγνωση!
-Πω, πω ρε alter ego. Πως το σκέφτηκες όλο αυτό; Μήπως κατά λάθος σου έπεσε τίποτα στο κεφάλι;
-Δεν κατάλαβα; Δεν σου άρεσε το σενάριό μου;
-Ά, μπα, ιδέα σου! Βρε μπουμπούνα, στις οικογενειακές ιστορίες δεν κολλάνε τα Τζεημσμποντιλίκια!
-Μα, ο ήρωας τα βάζει με την πεθερά του! Ξέρεις γιατί ο James Bond δεν έχει πεθερά; Γιατί αν είχε, θα τα έβρισκε πολύ πιο σκούρα από τους κακούς!
-Τι λε ρε παιδί μου! Αλλά μην ανησυχείς alter ego. Και συ θα τα βρεις πολύ σκούρα!
-Εγώ γιατί;
-Γιατί στην ιστορία σου προβλέπω να κερδίζει στο τέλος η πεθερά!
-Λες να μου αλλάξει το σενάριο ο Alpha;
-Οπωσδήποτε!
-Και γιατί παρακαλώ;
-Για να έχει... σασπένς! Και μπόλικο μάλιστα! Διότι Ελληνίδα πεθερά εναντίον πράκτορα, στανταράκι ο άσος! Και καλύτερα να μην κουράζεσαι να βρεις τρόπο να αυξήσουμε το εισόδημα. Θα πάθω τίποτα απ' τις πολλές κοτσάνες που σκαρφίζεσαι!
-Σοβαρά;
-Σοβαρά και ασόβαρα! Βρε μπουμπούνα μου φαίνεται ότι μετά τας διακοπάς δεν πολυασχολήθηκες με την τηλεόραση! Ο Alpha σταμάτησε τις «Οικογενειακές Ιστορίες» και έβαλε ένα παρόμοιο, τις «Αμφιβολίες».
-Ε, τότε να στείλω την ιστορία στις «Αμφιβολίες»! Με κάποια μικροτροποποίηση, θα κολλάει μια χαρά!  
-Ξεκόλλα ρε alter ego! Είπαμε, πράκτωρ εναντίον πεθεράς, είναι χαμένη υπόθεση! Πάπαλα!
-Μα γιατί; 
-Γιατί κλάνει το γατί! 1-0!