Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2020

ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΣΙΝΗ ΤΣΟΧΑ

Το νέον έτος εισήλθε και παρότι δίσεκτον όλοι ελπίζουμε εις κάτι καλύτερον. Όσο δε, διά τας τυποποιημένας, βαρετάς και ενίοτε σπαστικάς ευχάς, έλαβον όπως κάθε χρόνον ένα κάρο! Και ευχήθηκα ακόμη περισσότερες! Ευτυχές και αίσιον το νέον έτος, χρόνια πολλά με υγεία, χαρά κλπ, κλπ. Ευχήθηκα και πάπαλα!

Ένεκα ότι αυτές τις ημέρες ξεκουράζνονται και το πνεύμα μου και το alter ego μου, κατεύφυγα στα παλιά περιοδικά μου για την πρώτη ανάρτηση του 2020. Από τη ΒΕΝΤΕΤΑ Nο 295 (31/12/1970) το παρακάτω απόκομμα, το οποίο αναφέρεται στο έθιμο της χαρτοπαιξίας το οποίο ετίμησαν γνωστοί ηθοποιοί όπως φαίνονται και στην φωτογραφία. Ευτυχώς εγώ δεν έπαιξα χαρτιά φέτος και δεν έχασα, αλλά ούτε και κέρδισα! Τουλάχιστον μου έπεσε το φλουρί της βασιλόπιτας μετά από πάρα πολλά χρόνια... Κάτι είναι κι αυτό!