Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2016

ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟ (30/10/2016) ΚΥΡΙΑΚΗ Ε' ΛΟΥΚΑ

Ακούμε στη σημερινή περικοπή: 

ἀρκεῖ σοι ἡ χάρις μου· ἡ γὰρ δύναμίς μου ἐν ἀσθενείᾳ τελειοῦται. ἥδιστα οὖν μᾶλλον καυχήσομαι ἐν ταῖς ἀσθενείαις μου, ἵνα ἐπισκηνώσῃ ἐπ᾿ ἐμὲ ἡ δύναμις τοῦ Χριστοῦ. (Β' Κορ. 12, 9)

«Σου αρκεί η χάρη μου, γιατί η δύναμη μου μέσα σε αδυναμία τελειοποιείται». Πολύ ευχαρίστως, λοιπόν, μάλλον θα καυχηθώ στις αδυναμίες μου, ώστε να κατασκηνώσει πάνω μου η δύναμη του Χριστού.
Όταν ο άνθρωπος είναι ασθενής, για να κατορθώσει μεγάλα και θαυμαστά πράγματα χρειάζεται την ενίσχυση του Θεού. Αυτή η ενίσχυση είναι η χάρη Του και μας δίδεται για να παρηγορηθούμε στη θλίψη και τη δυστυχία αφενός και αφετέρου για να ενδυναμώσει με την πίστη το θέλημά μας. Έτσι, η δύναμη του Θεού αναδεικνύεται και μας καθιστά ισχυρούς ενώ είμαστε σε αδυναμία. Συναισθανόμενοι την αδυναμία μας, ερχόμαστε πιο κοντά στον Κύριο, τον εμπιστευόμαστε για την ανακούφισή μας και διώχνουμε κάθε απελπισία. Γι' αυτό και ο απ. Παύλος προτιμά, όχι να καυχηθεί για τη δύναμη που έχει, όπως συνήθως κάνουμε πολλοί, αλλά για τις αδυναμίες του. Διότι δι' αυτών προσεύχεται και προπαρασκευάζει τον εαυτόν του ώστε να δεχθεί τη θεία χάρη και να βγει ενισχυμένος για να επιτελέσει το δύσκολο έργο του.