Είπα, να μην διακόψω την καλοκαιρινή μου πνευματική blogοανάπαυση μιας και ο καιρός είναι καλός και η διάθεση φτερουγίζει εκτός της οικίας και του υπολογιστή... Όμως, η προεκλογική περίοδος δεν μου αφήνει και πολλά περιθώρια! Εξάλλου που θα βρει κανείς πιο αυθεντικό χιούμορ από αυτό που μας προσφέρει η τηλεόραση, ε; Με ένα λοιπόν ζάπινγκ είδα κάτι δημοσκοπήσεις, (τις λατρεύω τις δημοσκοπήσεις, άλλα μετράνε κι άλλα συμβαίνουν!), όπου αν μη τι άλλο, οφείλουμε στις εταιρείες που τις έκαναν, να πούμε ένα μπράβο! Ναι, ναι, να τις επαινέσουμε που ακόμα μια φορά, αντί να συνετιστούν και να πούμε καμιά αλήθεια, είναι πιστές στην προσπάθεια αποχαύνωσης των τηλεθεατών! Μην ξεχνάμε ότι ο κόσμος δεν την θέλει την αλήθεια, διότι πολλές φορές πονάει!
Στο kontra λοιπόν, στην απογευματινή εκπομπή του Αιμ. Λιάτσου, είδαμε τα εξής αποτελέσματα:
Εδώ η πλάκα είναι η εξής: Με τα κόκκινα είναι τα ποσοστά άλλης δημοσκόπησης που έκανε η ALCO για το Πρώτο Θέμα και έληξε την περασμένη Παρασκευή, ενώ με τα μαύρα είναι η δημοσκόπηση που έκανε η ίδια εταιρεία για το Newsit μέχρι εχθές! Μέσα σε 2 μέρες τα ποσοστά άλλαξαν! Μωρέ μπράβο! Αναρωτιέμαι, στους ίδιους τηλεφώνησαν ξανά ή σε άλλους; Και μέχρι να συνέλθω, να στο MEGA μισή ώρα μετά, άλλη δημοσκόπηση με άλλα όμως νούμερα!
Αυτή τη φορά προηγείται η Ν.Δ. μιας και το MEGA είναι εναντίον του Τσίπρα που θέλει να βάλει τους μαγαλοκαναλάρχες να πληρώσουν για τις άδειες λειτουργίας των καναλιών! Έτσι λέει τουλάχιστον... Στο kontra προηγείται ο ΣΥΡΙΖΑς μιας και εκεί είναι φιλοσυριζαίοι. Δεν θα αναλύσω τα νούμερα, γιατί θα καταντήσω νούμερο! Απλώς κάθομαι και απολαμβάνω τη φαρσοκωμωδία που μου προσφέρει τόσο χοντροκομμένα η τηλεόραση στα πλαίσια της... «ενημέρωσης»! Και μην ξεχνάμε ότι η δημοσκοπική φρενίτιδα μόλις ξεκίνησε!
Κοντολογίς, το συμπέρασμα είναι αβίαστο: Οι δημοσκόποι, για να βγάζουν λεφτουδάκια, δίνουν τα αποτελέσματα που επιθυμεί ο (εκάστοτε) πελάτης τους. Ο πελάτης πληρώνει, οπότε παίρνει αυτό που θέλει...
Υ.Γ. Εννοείται πως όσο πλησιάζουμε τη μέρα της κάλπης, τα νούμερα θα αλλάζουν συνεχώς. Για να υπάρχει ενδιαφέρον στο δημοσκοπικό προϊόν... Μιας και δεν έχουν τίποτα ουσιαστικό να πουν τα μνημονιοκόμματα, ούτε κάτι το ρεαλιστικό τα αντιμνημονιοκόμματα, το μόνο που μας μένει είναι η δημοσκοπική ποσόστωση για να γελάσουμε!