Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα, 24 Ιουνίου 2013

ΧΑΘΗΚΕΣ ΣΕΛΗΝΗ...


Μεγάλη ήσουν και λαμπερἠ,
δέσποζες μες τη νύχτα.
Όσο και να σε κοίταζα,
τα μάτια μου δεν γεύτηκαν το φως σου.

Σκιές ζωντάνεψαν ολόγυρα
σκεπάζοντας τη σκέψη.
Ταράχθηκε το πνεύμα μου, 
μες το σκοτάδι βυθίστηκε ο νους μου.

Ξύπνησαν θύμησες και πόθοι,
μελαγχολίες κ' όνειρα.
Σκοτάδια του παρελθόντος,
στοίχειωσαν την ενατένιση εκεί ψηλά.

Χάθηκες Σελήνη, χάθηκες,
χωρίς να μου γελάσεις.
Δεν περίμενες να 'ρθω,
με ψυχή δίχως γαλήνη  και πυξίδα...

12 σχόλια:

  1. Ωραίο ποίημα!!! Ωραία φωτογραφία !!!
    Χαίρομαι, όταν μας φανερώνεις την ευαίσθητη πλευρά σου.
    Πάντα η πανσέληνος μας ξυπνά μνήμες και κρυφούς πόθους....
    Να΄σαι καλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μνήμες, πόθους, ευαισθησίες... Έχει τον τρόπο της η Σελήνη...

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  2. Αχ αυτή η σελήνη πόσα όμορφα αισθήματα μας ξυπνά και πόσο ομορφαίνει τις νύχτες μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά η καλοκαιρινή! αυτή πιο μαγευτική.

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  3. Εχθές είχαμε τη μεγαλύτερη Σελήνη! Ωραίο ποίημα λίγο απαισιόδοξο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η αισιοδοξία όπως γνωρίζεις δεν με ενέπνευσε ποτέ! :)

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  4. Ωραία η φωτο από το σταυρό στην Πειραϊκή!!! Εκεί είναι ωραίο μέρος για εμπνεύσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναγνώρισες το μέρος...!!! Καλές βόλτες προς τα εκεί και σου εύχομαι γρήγορο παρκάρισμα! :)
      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφο, χωρίς λυρικότητες αλλά με συναίσθημα. Ο σπαραγμός στο τέλος με έλιωσε!
    Έχω γράψει κι εγώ ...για το φεγγάρι, όχι για τη σελήνη!
    Άντε να θυμηθώ που το έχω!
    Αν το βρω να στο στείλω στο mail;
    Φιλιά!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπαραγμός στο τέλος... Ενδιαφέρουσα άποψη.
      Το φεγγάρι δεν διαφέρει πολύ με τη Σελήνη, καίτοι έχουν καθένα ιδιαίτερη σημειογραφία.
      Αν το βρεις στείλε το. Αν ρίξεις μια ματιά εδώ, εδώ και εδώ θα δεις τις προηγούμενες απόπειρές μου με το φεγγάρι/Σελήνη.

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφο και αληθινό, συναισθηματικό!
    Καλή σου νύχτα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε.

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.