Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα, 10 Ιουνίου 2013

Ο ΛΑΓΟΣ ΚΑΙ Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ!

- Πως πάει κυρ αλεπού; Τι διαβάζεις εκεί στο λάπτοπ; 
- Δεν διαβάζω. Μελετάω κυρ λαγέ.
- Μπα; Σε έπιασε η προκοσύνη και προσπαθείς να αναπληρώσεις τις γνώσεις που θα μάθαινες αν τελείωνες το Δημοτικό;
- Άσε τις ανοησίες μπουμπούνα! Δεν βλέπεις; Προσπαθώ να κάνω τη δήλωση για την εφορία.
- Ξέρεις να κάνεις δηλώσεις; 
- Βασικά όχι...
- Και γιατί δεν πας σε κανένα λογιστή;
- Εγώ, η πασίγνωστη για την εξυπνάδα μου, αλεπού, να πάω να τα σκάσω σε λογιστή; Δεν σφάξανε!
- Σώπα! Και τι έχεις κάνει εκεί; 
- Προσπαθώ να δω πως θα τη συμπληρώσω έτσι ώστε να αποφύγω να πληρώσω φόρους!
- Πήρες καμιά εφημερίδα; Αυτές τις μέρες πολλές εφημερίδες δίνουν σχετικές συμβουλές.
- Άσε καημένε! Τι να μας πούνε και οι εφημερίδες! Τους φόρους δεν τους γλυτώνω! Για ένα παλιοχώραφο που μου άφησε η γιαγιά μου, πρέπει να τα σκάσω χοντρά!
- Και γιατί δεν το χαρίζεις στο κράτος ώστε να απαλλαγείς από αυτό; 
- Το κράτος δεν δέχεται δωρεές βλάκα! Και δεν βρίσκω αγοραστή να το πουλήσω...
- Εγώ πάντως το παλιόσπιτο της θείας μου, θα το χαρίσω στο κράτος!
- Ποιό παλιόσπιτο; Εκείνο που κάναμε τα φαντάσματα (δες εδώ και εδώ) ;
- Εκείνο το άχρηστο!
- Και πως θα το χαρίσεις μου λες; 
- Είναι πολύ απλό! Στη δήλωση που έκανα, έβαλα ότι παίρνω παραπάνω λεφτά από τα καθόλου που έχω εισόδημα!
- Τι χαζομάρα είναι αυτή πάλι κυρ λαγέ; Πως θα τα δικαιολογήσεις άμα σου κάνουν έλεγχο;  
- Θα πω ότι τα πήρα από τα κάλαντα! 
- Ε; 
- Ε, καλά. Θα πω ότι ζητιανεύω έξω από εκκλησίες. Δεν είναι εκεί το θέμα. Το θέμα είναι που λες, ότι θα δηλώσω κάμποσο εισόδημα.
- Και μετά θα σε κοπανήσει κανονικά!
- Αυτό θέλω κι εγώ!
- Δηλαδή; 
- Κοίτα. Θα μου βάλει φόρο, τον οποίο όμως δεν θα πληρώσω! Μετά θα κάνει κατάσχεση στα περιουσιακά μου στοιχεία. Εγώ μένω στο ενοίκιο, οπότε θα πάρει το παλιόσπιτο, το οποίο είναι η μοναδική μου περιουσία! Έτσι λέει ο νόμος. Ότι άμα χρωστάς στην εφορία, θα κάνει κατασχέσεις! Θα το πάρει λοιπόν και θα πει κι ένα τραγούδι! Και θα απαλλαγώ από κάτι που δεν πουλιέται και φορολογείται!
- Κι αν δεν το πάρει και πας φυλακή; 
- Ε, τότε, δωρεάν φαΐ και ύπνος! Δεν είναι κι άσχημα!
- Τώρα που το λες...
- Εσύ παινιέσαι για την εξυπνάδα σου κυρ αλεπού, αλλά βάλε και το νιονιό σου να δουλέψει!
- Μπράβο κυρ λαγέ! Πως εσύ το σκέφτηκες κάτι τέτοιο; 
- Είναι απλό. Πενία τέχνας κατεργάζεται... που έλεγαν οι αρχαίοι... και από πενία είμαι κάργα!
- Για κοίτα ο λαγός! Μας βγήκε και φιλόσοφος...!

16 σχόλια:

  1. Κανένα πρόβατο δεν σώθηκε ποτέ βελάζοντας.
    Ο λαγός λες να ΄χει καλύτερη τύχη;
    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο λαγός είναι ο κουτοπόνηρος της παρέας! Όσο τους έχουμε αυτούς στην κυβέρνηση, δεν θα έχουμε καμία τύχη! :(

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  2. Αυτό θέλουν κι αυτοί λαγέ μου! Να τους τα χαρίσουμε (κατάσχοντάς τα). Βέβαια δεν υπολογίζουν το κόστος διαβίωσής μας στις φυλακές, αλλά εκεί θα κολλήσουν; Μπορεί να σκεφτούν να μας χώνουν σε τρύπες κάτω από το χώμα, να κάνουμε και καλό λίπασμα. Μέσα στην αισιόδοξη σκέψη με βρίσκω! Χα,χα,χα,χα!
    Η πενία θα έπρεπε να κατεργάζεται σχέδια εξόντωσής τους, αλλά αυτή είναι μια άλλη μεγάλη συζήτηση (που δυστυχώς μένει συζήτηση και όχι έργα).
    Καλή εβδομάδα Apokalipsis! Καλό μεσημέρι και καλή όρεξη! (τί καλό έφτιαξες;) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς! Αυτή η αισιοδοξία με διέπει αυτόν τον καιρό...
      Δυστυχώς αντί να σκεφτόμαστε το πως θα απαλλαγούμε από δαύτους, σκεφτόμαστε το πως θα ξεγελάσουμε (αν μπορούμε...) την εφορία!

      Καλά να περνάς.
      (Τη μέρα που έκανα την ανάρτηση, έφτιαξα κοτόπουλο πιλάφι. Εύκολη συνταγή... Ακολούθησε μετά ένα σουφλεδάκι σούπερ!!!)

      Διαγραφή
  3. Ωραίος ο λαγός!!! Το σκέφτηκε πολύ ώρα αυτό το κόλπο;;; Ψεκασμένος είναι!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες; Πρέπει να έφαγε τότε πολύ ψέκασμα! Πάντως κοίτα να κυκλοφορείς με καπέλο για να μην ψεκαστείς κι εσύ!!! :)

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Μόνο αχ; Ξέχασες και το βαχ! Για να μην πω το οιμέ, και το αλί και τρισαλί!!!

      Διαγραφή
  5. Α παπα ! Διαβολικό μυαλό! :))
    Το κακό είναι πως θα είναι πολλοί στη θέση του λαγού....
    Καλή εβδομάδα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τέτοια διαβολικά μυαλά... είμαστε γεμάτοι!
      Ναι, την ενδοτικότητα του λαγού φοβάμαι. Και αυτό λέω με αυτήν την ανάρτηση. Ας ελπίσουμε περί του αντιθέτου...

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  6. Καλά τα λεέι ο λαγός!
    Εμείς, μου λες τι θα κάνουμε;
    Κωστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς; Πρώτα απ' όλα να μην τους ξαναψηφίσουμε! Μετά... μάλλον να αρχίσουμε τις προσευχές...

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  7. Εκεί μας καταντάνε. Στο πως να ξεφορτωθούμε την περιουσία μας. Αλλά και να την ξεφορτωθούμε, κάτι άλλο θα σκαρφιστούν για να βάλλουν υπέρογκους φόρους. Τίποτα δεν τους σταματάει αυτούς, με την πείνα που έχουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως. Στο να σκαρφίζονται τρόπους για να μας εξοντώσουν είναι μανούλες! Αλίμονό μας!!!

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.