Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα, 2 Απριλίου 2012

Η ΑΛΕΠΟΥ ΚΑΙ... Η ΧΙΟΝΑΤΗ!

- Βρες καλώς την αλεπού. Τι 'ναι αυτό που κρατάς; Δίσκος;
- Δίσκος είναι κυρ λαγέ, μαζεύω λεφτά!
- Μα καλά, ξέμεινες από λεφτά και άρχισες τη ζητιανιά;
- Δε μαζεύω για μένα.
- Αλλά;
- Να. Κάνω έρανο για τη Χιονάτη!
- Τη Χιονάτη; Μα αυτή απ' όσο θυμάμαι στο παραμύθι, παντρεύτηκε τον πλούσιο πρίγκηπα και περνάει ζωή χαρισάμενη! Όχι σαν κι εμάς τα φτωχαδάκια!
- Άστα κυρ λαγέ. Ο άντρας της έχασε όλα του τα λεφτά στο χρηματιστήριο με την κρίση και αυτοκτόνησε! Και η Χιονάτη έμεινε χήρα με 5 ορφανά στο δρόμο! Τη βρήκα στο δάσος να μαζεύει ξύλα για να τα πουλήσει. Μα τώρα που μπήκε η άνοιξη ο κόσμος πλέον δεν αγοράζει γιατί ζέστανε πια ο καιρός!
- Τι λες βρε παιδί μου! Σοβαρά;
- Ναι σου λέω! Αφού τη βρήκα απελπισμένη χθες το βράδυ στο δάσος να θέλει να αυτοκτονήσει!
- Πω, πω βρε παιδί μου! Τι να πω! Καλά που δεν τη βρήκαν οι λύκοι να την κατασπαράξουν!
- Τη βρήκαν!
- Τη βρήκαν; Και πως σώθηκε;
- Να, επειδή είναι μεγάλη τεσσαρακοστή νηστεύουν το κρέας! Ειδάλλως...
- Συγκλονίστηκα κυρ αλεπού. Κάτσε να δω τι έχει το πορτοφόλι να συνεισφέρω και εγώ το κάτι τις μου.
- Ναι κυρ λαγέ. Καλό θα κάνεις, και ο Θεός να σου το ανταποδώσει. Να κάνει η καημενούλα Πάσχα με τα ορφανά παιδάκια της.
- Μου σπάραξες την καρδιά κυρ αλεπού! Τη φουκαριάρα τη Χιονάτη! Να κάνω όμως πρώτα ένα τηλεφώνημα αν δε σε πειράζει.
- Με την ησυχία σου κυρ λαγέ.
- Έλα κυρ Νάνε, τι χαμπάρια; Όλοι οι νάνοι καλά; Μπράβο, πάντα καλά! Και εγώ μια χαρά. Να σε ρωτήσω, έχεις κανένα νέο από τη φίλη σου τη Χιονάτη; Πως!!! Τι μου λες; Σοβαρά; Μα δεν έμεινε χήρα; Που είναι; Στην Αμερική; Ο άντρας της έγινε φίρμα του σινεμά παίζοντας το Spiderman; Τιιιι; Ώστε και η ίδια παίζει σε παιδικά DVD και έχουν πιάσει την καλή; Μπράβο, μπράβο! Ευχαριστώ κυρ Νάνε! Αν δεν σε δω καλό Πάσχα να 'χετε!
- Δεν μου λες κυρ Αλεπού!
- Τι να σου πω κυρ λαγέ;
- Ώστε η Χιονάτη έμεινε χήρα και από τη φτώχεια ήθελε να αυτοκτονήσει, ε;
- Δεν καταλαβαίνω... τι θες να πεις;
- Θέλω να πω πως ο κυρ Νάνος που έχει τακτική επικοινωνία μέσω Skype και ανταλλάσσει e-mails με τη Χιονάτη, μου είπε ότι ο άντρας της έγινε σταρ του Χόλιγουντ ενώ η ίδια παίζει σε παιδικές ταινίες και έχουν πάει στην Αμερική όπου παίρνουν πολύ καλά λεφτά! Τι νομίζεις, ότι θα με έπιανες κορόιδο επειδή είμαι ψυχοπονιάρης;
- Κοίτα, τα παραλές! Εγώ μια... πλάκα είπα να σου κάνω λόγῳ πρωταπριλιάς!
- Πρωταπριλιά είχαμε χθες κυρ αλεπού! Πήγες να μου φας τα λεφτά! Αλλά αφού σου αρέσουν οι πλάκες, θα καλέσω το εκατό για να μάθεις!
- Ε, τώρα κι εσύ το χοντραίνεις κυρ λαγέ!
- Μη φοβάσαι. Για πλάκα θα το κάνω! Για τη χθεσινή πρωταπριλιά!!!

Αφιερωμένο στην bloggerού «εγώ η evi», ξέρει αυτή! :)

18 σχόλια:

  1. Οι γιορτές κρατούν σαράντα μέρες, τα ψέματα μέχρι τις κάλπες.
    Η αρπακτικότητα της αλεπούς είναι ανεξέλεγκτη αλλά εκτός από σβέλτα λαγοπόδαρα εύχομαι να δούμε και σβέλτα μυαλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς τα ψέμματα στην πολιτική κρατούν για πάντα! Απλά στις κάλπες ανανεώνονται... Μακάρι να δούμε σβέλτα μυαλά. Θα είναι κάτι το πρωτόγνωρο αλλά και αναγκαίο!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Επιτέλους! Και κάτι που σου άρεσε! :)

      Διαγραφή
  3. Παμπόνηρη η κυρά αλεπού, αλλά ο λαγός πιο μάγκας! Κάνει μπαμ ότι δεν ψηφίζει ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα ψήφιζε ΠΑΣΟΚ-ΝΔ δεν θα ήταν λαγός αλλά κότα!

      Διαγραφή
  4. :)

    σαν το σκιπ.. 24 κατασκευαστες ξερουν..

    εγω και ολη η γειτονια...:))

    να εισαι καλα...

    με εκανες να χαμογελασω.:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το γέλιο κάνει καλό! Χαίρομαι που άρεσε. Εδώ η χιονάτη πάντως ζει μπέικα! Το ίδιο εύχομαι και για σένα.

      Διαγραφή
  5. Kαλά ... άπαιχτος!!
    μακάρι τόσο εύκολα με ένα τλφωνάκι να
    ξεφεύγαμε από τις κακοτοπιές!!!
    χαχαχα ...
    Να είσαι καλά Σταμάτη μου,
    καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμιά φορά το τηλεφωνάκι είναι χρήσιμο. Φαντάζεσαι να τηλεφωνείς και να μην το σηκώνει ο άλλος; Μπρρρ...

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  6. Γεια σου βρε λαγε :)) αααμ πως!!!! χαχαχαχα!
    ευτυχως η αγαπητη μας χιονατη την γλιτωσε απο την κριση.. βεβαια αναγκαστηκε να μεταναστευσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Χιονάτη δεν έχει πρόβλημα. Αλίμονο σε μας! Τουλάχιστον ο λαγός του 'κοψε να τσεκάρει την αλεπού! Καιρός είναι να το κάνουμε κι εμείς στις εκλογές...

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.