Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα, 30 Δεκεμβρίου 2013

ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ: ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ ΚΕΗΚ

Μια κάπως διαφορετική βασιλόπιτα αυτή που βρήκα στην ΒΕΝΤΕΤΑ Νο 347 (30/12/1971). Βασιλόπιτα κέηκ λοιπόν, που άμα δεν βρεις το φλουρί, αξίζει να τη φας! Μιας και ουκ ολίγοι δεν προτιμούν τις κοινές βασιλόπιτες και αρκούνται μόνο στο να θρυμματίζουν το κομμάτι τους προς αναζήτηση του φλουριού!
Πάντως, στη συνταγή δεν αναφέρεται πουθενά η τοποθέτηση φλουριού!  

12 σχόλια:

  1. Με το καλό αύριο θα την κάνουμε τη βασιλόπιττα μας...Καλή παραμονή,καλή πρωτοχρονιά και καλή χρονιά με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα είναι έτοιμη η βασιλόπιτα υποθέτω. Καλή επιτυχία στο φλουρί! Καλή πρωτοχρονιά.

      Διαγραφή
  2. Αυτή η βασιλόπιτα πάει με πανύψηλη χοληστερόλη και ένα καρδιαγγειακό να μας βρίσκεται;;....χοχοχοχο
    Εμείς την αγοράσαμε σήμερα, δεν θα έχω την χαρά(sic)να την φτιάξω, ελπίζω να είναι καλή...

    Καλή πρωτοχρονιά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, μια μέρα το χρόνο, λίγη χοληστερόλη παραπάνω δεν πειράζει! Κι αγόρασα ετοιματζίδικη, ίσα ίσα για το έθιμο...

      Καλή πρωτοχρονιά.

      Διαγραφή
  3. Κανονικά το πρώτο πράγμα που έπρεπε να λέει είναι το που και πως θα μπει το φλουρί!!! Εγώ δεν τρώω τις βασιλόπιτες αλλά ψάχνω για το νόμισμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη χάσεις και δεν ασχοληθείς με το φλουρί! Αν δεν το βρεις φέτος έλα να σου δώσω από τη δική μου βασιλόπιτα κομμάτι. Θα έχω βάλι εκεί νόμισμα για να σου φύγει ο καημός!!! Καλή πρωτοχρονιά.

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά να περάσεις με υγεία πάνω απ' όλα!
    Η δημοσίευσή σου εξαιρετική και πολύ ενημερωτική!Είτε με φλουρί, είτε χωρίς η βασιλόπιτα-κέικ είναι πολύ καλό συνοδευτικό μ' έναν υπέροχο μερακλίδικο!!!
    Άντε, και του χρόνου να 'σαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και σε σένα.Προσωπικά, δεν έχω φάει ποτέ μου βασιλόπιτα κέηκ αλλά μιας και μου αρέσουν τα κέηκ... στο φλουρί θα κολλήσω; χε,χε!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  5. Καλη χρονια , με τοσο ομορφες παλιες συνταγες καποια στιγμη θα τη φτιαξω , να εισαι καλα γερη, μα αγαπη γυρω σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποια στιγμή θα τη φτιάξω κι εγώ! Λατρεύω τα κέηκ!!!!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.