Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Παρασκευή, 2 Αυγούστου 2013

«ΛΕΜΟΝΙ, ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΟ»!

Λεμονάκι μυρωδάτο λέει ένα παλιό τραγουδάκι, αλλά εκτός από τη μυρωδιά, το λεμόνι έχει και πρακτικές λύσεις για τον καλλωπισμό των γυναικών! Και μιας και είναι φθηνότερο από κάμποσα καλλυντικά, για ρίξτε μια ματιά στις χρήσεις που προτείνει το παρακάτω αρθράκι από τη ΒΕΝΤΕΤΑ Νο 168 (25/7/1968). Πλάκα πλάκα, κάτι ήξεραν οι παλιοί, έτσι; 

Υ.Γ. Εγώ για ευνόητους λόγους, ανήρ γαρ, δεν το έχω δοκιμάσει. Άσε που έχω αλλεργία...

6 σχόλια:

  1. Λέω να κάνω μια προσπάθεια με το λεμόνι αφού από φράγκα είμαι ταπί και ψύχραιμη. Αλλά κανόνησε να μη με κυνηγάνε μετά τίποτα σφίγγες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα,χα,χα,χα!!! Άμα σε κυνηγήσουν σφίγγες έλα στην αυλή να σε καταβρέξω με το λάστιχο!!!

      Διαγραφή
  2. Οι παλιοί πάντα ξέρανε κάτι περισσότερο από μας. Αυτό με τα μαλλιά το είχα ξανακούσει. Θα έχω υπ' όψη μου και τα υπόλοιπα. Αν είναι να εξοικονομούμε χρήματα βάζε κι άλλα τέτοια από τα περιοδικά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν κάμποσα για τη γυναικεία ομορφιά στα περιοδικά. Ίσως βάλω στο μέλλον. Εκτός κι αν πάψεις να ασχολείσαι με τον καθρέπτη σου! :)) Χιουμοράκι...

      Διαγραφή
  3. Ευχαριστούμε:)
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω την επόμενη που θα βάλω παρόμοια θέματα να τα βρεις ενδιαφέροντα. Να περνάς καλά.

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.