Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Πέμπτη, 23 Απριλίου 2015

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΤΗΣ... ΝΥΧΤΑΣ!

 - Τι κοιτάς την οθόνη αμίλητος και ασάλευτος; 
- Προσπαθώ να γράψω!
- Και γιατί δεν γράφεις; 
- Κόλλησα! 
- Έλα τώρα που κόλλησες! Αφού έχεις βρει θέμα να γράψεις.
- Θέμα βρήκα, έμπνευση δεν έχω!
- Χμ... πιες ένα τσάι! 
- Ήπια, αλλά δεν...
- Πιες ένα γάλα.
- Ήπια αλλά δεν...
- Πιες ένα φασκόμηλο!
- Ήπια κι απ' αυτό.
- Καφέ; 
- Και καφέ!
- Ε, τότε... πιες ένα χυμό.
- Και χυμό ήπια! 
- Ε, τότε... πιες μια γκαζόζα!
- Και θα μου 'ρθει η έμπνευση με γκαζόζα μετά τα μεσάνυχτα; 
- Μάλλον! 
- Εμ, δεν μπορώ! 
- Γιατί παχαίνει, ε; 
- Όχι! 
- Ε, τότε; 
- Με τόσα τσάγια, γάλατα και αφεψήματα που έχω πιει, έχει γίνει η κοιλιά μου τούμπανο! Και σταμάτα ρε alter ego να με συμβουλεύεις να πίνω!
- Και τι να σε συμβουλέψω; Αφού κάνεις δίαιτα και δεν τρως!
- Να με βοηθήσεις σε αυτό που γράφω. Να μου δώσεις ιδέες!
- Λυπάμαι, αλλά μεταμεσονυχτίως, δεν έχω ιδέες!
- Με υποχρέωσες! 
- Ένα απλό alter ego είμαι, όχι ο Πάολο Κοέλιο! Ωστόσο, όμως έχω να σου προτείνω κάτι.
- Τι, να πιω... νερό; 
- Όχι, να πιεις 5-6 ουζάκια σκέτα! 
- Μα θα ζαλιστώ! 
- Ακριβώς γι' αυτό! Μες τη ζαλάδα, όλο και κάτι θα γράψεις!
- Τι φοβερή ιδέα! Μπράβο ρε alter ego! Είσαι ιδιοφυΐα! Μόνο που...
- Μόνο που; 
- Τα ουζάκια παχαίνουν! 
- Ε, δεν τρώγεσαι! Τι είναι μωρέ μερικές θερμίδες μπροστά στην έμπνευση; 
- Αυτό αναρωτιέμαι κι εγώ! Κι απορώ πως κάθομαι και σε ακούω τόσο προχωρημένη ώρα! 
- Κοίτα, είχαμε έναν... εποικοδομητικό διάλογο της νύχτας!
- Όχι της νύχτας ρε alter ego!
- Αλλά; 
- Της νύστας! Την επόμενη φορά, πάντως θα γράφω χωρίς να έχω πιω τίποτα! Και κοίτα, να έχεις καλύτερες συμβουλές. Comprenez vous?
- Bonne nuit! 

31 σχόλια:

  1. "η νυχτα και η νυχτα" δημιουργησαν ή αν θες δημιουργηθηκαν μεσα απο εναν απολαυστικο διαλογο....
    καλημερα απο μενα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η νύστα και η νύχτα θα συμπλήρωνα! Αχ, αυτό το ξενύχτι...

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  2. Καλέ μου Σταμάτη και δεν με ρωτούσες;
    Αμ γιατί τα πήραμε τα κιλάκια μας Σταμάτη; Γιατί έχουμε γίνει Μπουκόφσκηδες!
    Ποτό και γράψιμο!
    Την καλημέρα μου :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, αυτό από σένα που είσαι της υπερυγιεινής διατροφής δεν το περίμενα! Υπέθετα ότι πίνεις μόνο εμφιαλωμένο νερό! :)
      Μετά το γράψιμο λοιπόν, γυμναστική! :) Γιατί τα κιλάκια εύκολα παίρνονται, δύσκολα χάνονται...

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  3. Και σου είπα, να γράψεις την ανάρτηση από την αρχαία τραγωδία πριν το μπάσκετ!!! Τι το ήθελες το γράψιμο μετά τα μεσάνυχτα; Σήμερα άμα κερδίσει ο Θρύλος κερνάω μπυρίτσες!!! Θα σε βοηθήσουν στην έμπνευση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα μου ντε! Καλά μου τα 'λεγες αλλά εγώ δεν σε άκουσα. Μπύρες δεν καταναλώνω επειδή παχαίνουν! Αλλά για το final 4 θα κάνω μια εξαίρεση άμα προκριθούμε!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  4. Η έμπνευση δεν έρχεται με το ποτό, διαφορετικά όλοι οι συγγραφείς θα ήταν αλκοολικοί!
    Ok μερικοί είναι...δε λέω.....
    Αλλά και συ περιμένεις την έμπνευση μέσα στη νύχτα, φυσικό να σου έρχεται η νύστα!

    Καλό σου απόγευμα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, μερικοί ήταν, κάμποσοι όχι... Δεν ξέρω όμως αν εκτός από πιωμένοι, έγραφαν περασμένα μεσάνυχτα!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
    2. αχαχαχαχαχα το πιασα το υπονοούμενο!!!!!!! :P

      Διαγραφή
  5. Να πούμε την αλήθεια, το ποτό βοηθάει στην έμπνευση!
    Κωστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και στην έμπνευση, και στην μπάκα!!! :)

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  6. Σε φάγανε τα νυχτοπερπατήματα!!! Να μας βάλεις και κανένα όνειρο!!! χα,χα,χα. Μου αρέσει το alter ego σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, δεν θα παραλείψω να περιγράψω όνειρα! Το καλοκαίρι όμως για να είναι όνειρα θερινής νυχτός!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  7. ..και εμένα μου αρέσει ο διάλογος με το alter ego σου και προτείνω την επόμενη φορά να ακολουθήσεις τη συμβουλή του.Τι είναι ένα δυο ποτάκια?...σε συνδυασμό με τη νύχτα σίγουρα θα σού ερχόταν η έμπνευση.Πάντως διαβάζοντας το μ΄ έκανες να χαμογελάσω με το ιδιαίτερο χιούμορ σου.Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια, θα προσπαθήσω να γράφω μέρα! Τα ποτάκια θα φέρουν και μεζέ και τότε... άντε να διατηρήσω τη σιλουέτα μου! :) Χάρηκα που χαμογέλασες.

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  8. Απολαυστικό!!!!
    Το ευχαριστήθηκα με την ψυχή μου, να είσαι καλά!!!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  9. Αν υποψιαστώ οτι εκτός απο το μεταμεσονύχτιο φαγοπότι παχαίνει και η μεταμεσονύχτια κρασοκατάνυξη.... θα πεθάνω..... Τελικά η ανάγνωση είναι η μόνη ηδονή που μένει ατιμώρητη....;
    (Πάντως ωραίο βγήκε το κειμενάκι για χωρίς εμπνευση...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, τα μεταμεσονύχτια φαγοπότια και κρασοκατανύξεις, κάνουν ότι και τα αντίστοιχα ημερήσια: παχαίνουν εξίσου, για να μην πω περισσότερο! Η ανάγνωση όμως ευτυχώς δεν παχαίνει καθόλου! και δεν τιμωρείται, προς ώρας...! (Κάτι άκουσα ότι θα το απαιτήσει ο Σόιμπλε αλλά δεν έχει επισημοποιηθεί ακόμη)! :)

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  10. Την έμπνευση την γεννά η νύχτα, το μαύρο χρώμα του Θεού, τότε που αρχίζουν να οργιάζουν τα όνειρα και τα τόσα πολλά αν! Αν! Αν!
    Χάρηκα
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά τα λες. Αρκεί να έχουμε φαντασία που να καλπάζει.

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  11. Κι εσείς ένας απο τους παλιούς μαθητευόμενους δεν είσαστε; Των μπλογκς λέω.
    Τότε είχε γραφτεί το εξής (στην κορφή της δεξιάς στήλης πάνω απο τις ετικέτες, αν δεν το θυμόσαστε ρωτήστε να σας το θυμίσουν.)
    "Μη συνωστίζεστε, όλοι θα προλάβετε.
    Να διαβάσετε πρώτα και μετά να πάτε να γράψετε."
    Ακόμα γράφετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ' ότι βλέπω, κι εσύ είσαι από τους παλιούς μαθητευόμενους των αναγνωστών των μπλογκς.
      Μάλιστα ακριβώς από πάνω από εκεί που είχες διαβάσεις τη φράση που παρέθεσες, έγραφε με έντονα γράμματα (ρώτησε να σου το θυμίσουν αν το ξέχασες),
      «Πριν σχολιάσετε μια ανάρτηση, να τη διαβάσετε πρώτα!»
      Ακόμα σχολιάζεις σε αναρτήσεις (που δεν διαβάζεις;);

      Διαγραφή
  12. Χαχαχαχα! Καλε με τοσα υγρα εχω θα ειχα μετακομισει το λαπτοπ στην τουαλετα! Χαχαχα! Διασκεδαστικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, ομολογώ ότι μετεκόμισα στην τουαλέτα, αλλά άνευ του PC μιας και ο πύργος παραείναι βαρύς για το WC! :))

      Να περνάς καλά.

      Διαγραφή
  13. 1ον) Μπράβο εγκράτεια -για τις θερμίδες εννοώ, χαχαχα
    2ον) Άντε ουζάκι παχαίνει, πιες μπίρα ή κρασί, το είπε γνωστή μου διαιτολόγος είναι από τα ποτά με τις λιγότερες θερμίδες
    3ον) Αχ αυτό το alter το δικό σου το ζήλεψα. Το δικό μου το πιάνει για τα καλά η νύστα και ούτε φωνή ούτε ακρόαση.
    Διαφορετικό, αλλά απολαυστικότατη η συμμετοχή σου στις Ιστορίες της νύχτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1. Κάνω δίαιτα πάνω από 7 μήνες! Συνήθισα πια...! :))
      2. Δηλαδή, το τσάι (που δεν έχει θερμίδες) δεν... Θα το πάρω απόφαση που θα πάει! :)
      3. Το alter ego μου, είναι ανοιχτό 24 ώρες το 24ωρο! Σαν κάτι πολύ κεντρικά περίπτερα! :))

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  14. 'Ελα ομως που δε θα χρειαστεί να διαβάσω ή να σχολιάσω άλλο!

    ΥΓ. Τη φράση που παρέθεσα δεν τη διάβασα εκεί, την έγραψα.
    Εσύ τη διάβασες. Αλλά την κατάλαβες με μια μικρή καθυστέρηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν θυμάσαι καλά. Την φράση, δεν την έγραψες εσύ, ορθότερα την αντέγραψες από αλλού. Εγώ απλά διαφωνούσα με αυτήν. Εσύ όμως, ακόμα να την καταλάβεις! Καλύτερα λοιπόν που δεν θα χρειαστεί να διαβάσεις ή να σχολιάσεις άλλο...

      Διαγραφή
  15. Απολαυστικός διάλογος αναμφισβήτητα! Εγώ πίνω πολύ χαμομήλι πάντως. Για την δίαιτα τι να πω και εγώ κάνω μια σχετική διατροφή λόγω του έχω δυσανεξία και συγκεκριμένα πράγματα πια δεν τα τρώω και οδύρομαι. Καλή εβδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο το χαμομηλάκι... Εγώ κάνω δίαιτα κάμποσους μήνες και μέχρι στιγμής έχω χάσει καμιά 50αριά κιλάκια... Υπομονή για τη δίαιτά σου, ελπίζω να τη συνηθίσεις...

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.