Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα, 3 Φεβρουαρίου 2014

ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ: ΣΟΚΟΛΑΤΙΝΙΑ

Όταν γιορτάζει κανείς τα σοκολατάκια είναι ένα εύκολο και γρήγορο κέρασμα. Να μια συνταγή για σοκολατάκια από το ΡΟΜΑΝΤΣΟ Νο 1314 (7/5/1968), σοκολατίνια τα ονομάζει, που όποιος κάνει υγιεινή διατροφή, σίγουρα θα δοκιμάσει να τα φτιάξει! Εντάξει, κάνω χιούμορ. Βούτυρο, ζάχαρη, κουβερτούρα..., αυτή η σοκολάτα γκρανυλέ δεν ξέρω τι είναι, τα κάνουν τα σοκολατάκια πάντως  ιδιαιτέρως ελκυστικά! Και μεταξύ μας, είναι λάιτ με 50% λιπαρά. Ναι, ναι. Άμα φας τα μισά, θα πάρεις μόνο 50% από τα λιπαρά. Αν τα φας όλα... ε, τότε θα πάρεις το 100%! :))

20 σχόλια:

  1. Καλημερα!
    Καλη εβδομάδα!
    Χρόνια πολλά! Πολύχρωνος!
    Να εισαι παντα ευτυχισμενος!
    Και η σοκολατινα οτι πρεπει για σημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα,καλή εβδομάδα,καλό μήνα.... η σοκολάτα και τα σοκολατένια γλυκά μου αρεσουν πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα μου αρέσουν τα σοκολατοειδή. Προσοχή όμως γιατί παχαίνουν και χαλάνε τα δόντια! :)

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά κ καλά σου εύχομαι!!!
    Καλή εβδομάδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, να είσαι καλά και καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  4. Μου αρέσει πολυ η σοκολάτα, μου αρέσουν πολύ και τα σοκολατάκια. Δεν πιστεύω μόνο σοκολατάκια να κεράσεις σήμερα; Τα χρόνια πολλά θα περάσω να σου τα πω από κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απορώ αν θα ερχόσουν αν δεν είχα κέρασμα!!!

      Να περνάς καλά.

      Διαγραφή
  5. Πολύχρονος και πολύχρωμος:P
    Δεν ήξερα πως γιορτάζεις σήμερα!!
    Υγεία, αγάπη και τύχη σου εύχομαι.
    Δεν σχολιάζω τη σοκολατίνα......

    Φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αυτό θα έπρεπε να σχολιάσεις! Τα σοκολατάκια! :))
      Ευχαριστώ να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά! Χρόνια καλά και τυχερά Apokalipsis! Μου άρεσε η αναλογία μάσας και λιπαρών. :) Λέω να δοκιμάσω 1, για να μην έχω και τύψεις.
    Χρόνια πολλά και πάλι. Καλό μήνα και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από το στόμα σου και στου Θεού τ' αυτί! Η αναλογία μάσας και λιπαρών ισχύει για όλα τα φαγητά και ποτά πλην του... νερού! :) Και όσον αφορά τη σοκολάτα μην έχεις τύψεις. Είναι γλυκιά...!!!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  7. Χρόνια σου Πολλά. Δεν ξέρω αν γιορτάζεις τα γεννέθλιά σου αν ναι Πολύχρονος με Υγεία και Ευτυχία! Πολύ ωραίες οι συνταγές σου όπως πάντα αλλά θα μας παχύνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 3/2 είναι συν τοις άλλοις και των τριών σπετσιωτών νεομαρτύρων (ένας εκ των οποίων Σταμάτιος) και έχω την ονομαστική μου εορτή. Ευχαριστώ για τις ευχές. Να περνάς καλά.

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά κι από εδώ φίλε μου. Και άμα φτιάξεις σοκολατάκια τα θέλω με 100% λιπαρά γιατί θα τα τσακίσω όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε όρεξη!!! Όπως είδες, σε κέρασα τελευταίο, χε,χε!!!

      Να περνάς καλά.

      Διαγραφή
  9. Πολύχρονος. Καλά τα σοκολατίνια, αλλά εδώ παλεύουμε να ρίξουμε κανένα κιλό από τις γιορτές! Ευχές όσες θέλεις, δώρο μη ζητήσεις. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Miles Merci! Ακόμα με τα κιλά των εορτών παλεύεις; Κάνε γρήγορα γιατί οσονούπω έρχεται η Τσικνοπέμπτη!!!

      Να περνάς καλά.

      Διαγραφή
  10. Καλέ γιορτάζεις; Και τι; Μόνο σοκολατίνια έχεις; Εγώ που δεν τρώω; Ένα κρασάκι; Ένα μπέιλις μήπως; Ε ναι! Η διατροφή διατροφή αλλά έχω κι εγώ μια μικρή αδυναμία ;-)
    Καλή εβδομάδα , καλό μήνα, καλή ζωή :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για σένα που δεν τρως ανθυγιεινά, κάτι θα βρεθεί. Και κρασάκι υπάρχει και μεταλλικό νερό, και νερό Λουτρακίου! :) Όλοι έχουμε μια μικρή αδυναμία, το μπέιλις είναι αμελητέα ποσότητα μπροστά στο καλό τσίπουρο (που μου αρέσει)...

      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.