Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2020

6/11, 10 ΕΤΗ BLOGGING!

- Λοίπον alter ego, τέρμα τα ψέμματα!
- Τι, κέρδισε τις εκλογές ο Μπάιντεν; Γιατί χθες άκουσα ότι ο Τράμπ το παλεύει ακόμα! 
- Όχι βρε! Δεν έχει σχέση με τις εκλογές στις ΗΠΑ! 
- Α, ναι; Ε, τότε θα εννοείς το λοκντάουν που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός! 
- Τσου!
- Τσου; Αναφέρεσαι σε κάτι σχετικό με τον κορωνοϊό;
- Ούτε! Για δες alter ego το ημερολόγιο. Τι βλέπεις; 
- Ένα καράβι!
-  Στην ημερομηνία κοίτα βρε μπουμπούνα!
- Ε, σήμερα είναι 5/11 ημέρα Πέμπτη. Θες να σου διαβάσω τις ώρες ανατολής και δύσης του ήλιου και το ποιοί άγιοι γιορτάζουν; 
- Μ' έσκασες βρε alter ego! Γέρασες και ξεκούτιανες! Σήμερα κλείνουν τα 10 έτη λειτουργίας του block!
- Αααα! Τώρα το 'πιασα!
- Κράτα το μη σου φύγει!
- Αύριο έχει το blog γενέθλια!
- Σαΐνι είσαι! 
- Και γιατί δεν βάζεις αύριο την ανάρτηση;
- Διότι τας Παρασκευάς νηστεύομεν οπότε δεν δυνάμεθα να κεράσωμεν κανένα γλυκό σοκολατοειδές, με μπόλικο σιρόπι σοκολάτας, σαντιγύ κλπ, κλπ!
- Κρίμα. Αλλά σαν πολλά δεν μαζεύτηκαν τα ρημάδια τα χρόνια;
- Πλάκα, πλάκα...
- Πως περνάν τα άτιμα τα χρόνια... γεράσαμε!
- Δεν το 'πιασα αυτό το τελευταίο alter ego! Εσύ γέρασες! Εγώ παραμένω νέος και ακμαίος!
- Κούνια που σε κούναγε! 
- Άκου alter ego. Εγώ εσωτερικώς διατηρώ άπασας τα πνευματικάς μου δυνάμεις, οίτινες είναι εν ενγρηγόρση! Εσένα δεν σε κόβω να διατηρήσαι...
- Εγώ;;; Εγώ δεν γερνάω ποτέ! Αλλά μια στιγμή. Αφού διατηρείς τις πνευματικές δυνάμεις σε εγρήγορση, αυτό σημαίνει ότι συνεχίζεις; 
- Oui! 
- Ωχ!
- Τι ωχ; Δεν σε βλέπω να ενθουσιάζεσαι στην ιδέα!
- Εγώ; Απλά λέω μιας και κάναμε 10ετία, μήπως, λέω, να το αφήναμε εκεί...; 
- Τι λες alter ego. Τι είναι τα 10 μπροστά στην αιωνιότητα! Ας τα κάνουμε... 124 χρόνια!
- 124; Εγώ περίμενα ν' ακούσω 100.
- Έβαλα και το ΦΠΑ 24% βλάκα! 
- Χρόνια πολλά τότε. Και με ΦΠΑ!
- Χίλια ευχαριστώ alter ego,  ή ορθότερα 1240 ευχαριστώ! 
- Με ΦΠΑ να υποθέσω ε; 
- Oui alter ego. Oui...!