Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2018

Ο ΛΑΓΟΣ ΚΑΙ Η... ΒΛΑΚ ΦΡΑΪΝΤΕΪ!


- Καλημέρα κυρ Λαγέ. Είσαι έτοιμος για τα αυριανά σου ψώνια; 
- Καλημέρα Αλεπού. Εγώ ψώνια; Με τι λεφτά; 
- Μα αύριο είναι μπλακ φράιντέι!
- Τι είναι; Μπλακε ντέκερ; 
- Όχι ρε μπουμπούνα! Μπλακ φράιντέι! Δεν έχεις ακούσει; 
- Θα έπρεπε; 
- Βρε, αύριο είναι Μαύρη Παρασκευή, για να στο πω ελληνικά.
- Ε, και; Για μένα με την ανεργία που με δέρνει, κάθε Παρασκευή είναι μαύρη! Βάλε και τις Δευτέρες, Τρίτες, Τετάρτες και Πέμπτες!
- Ξέχασες τα Σαββατοκύριακα, Λαγέ!
- Α, τα Σαββατοκύριακα παίρνω το ρεπό μου! Για πες λοιπόν. Τι παίζει αύριο; 
- Αύριο κάνουν εκπτώσεις τα μαγαζιά! Και απ' ότι είδα σε διαφημίσεις, καλές εκπτώσεις, όχι αστεία.
- Ωραία! Να δω τι ψιλά έχω στο πορτοφόλι μου.
- Ψιλά; 
- Ναι, αφού έχουν όπως λες καλές εκπτώσεις, θα πάω να αγοράσω καμιά φρατζόλα ψωμί, γάλα, και αν περισσέψουν λεφτά κανένα μακαρόνι!
- Δεν κάνουν εκπτώσεις ούτε οι φούρνοι, ούτε τα σούπερ μάρκετ! 
- Δεν κάνουν; Και ποιοί κάνουν; 
- Τα μαγαζιά που πουλάνε ρούχα, παπούτσια, ηλεκτρικά, έπιπλα και τέτοια.
- Ούτε τα περίπτερα και τα ψιλικατζίδικα δηλαδή, ε; 
- Ούτε!  
- Να γιατί τη λένε μαύρη την Παρασκευή! Επειδή τα μαγαζιά με τα απολύτως απαραίτητα δεν κάνουν εκπτώσεις!
- Μα αυτά έχουν καθημερινά κόσμο! 
- Ακριβώς γι' αυτό! Για να τον κάνουν ακόμη περισσότερο!
- Δεν πας καλά μου φαίνεται! Οπότε δεν πρόκειται να ψωνίσεις αύριο...
- Δηλαδή εσύ θα ψωνίσεις...
- Βασικά, περίπου!
- Τι εννοείς; 
- Έλεγα μήπως μου δάνειζες κανένα φράγκο!
- Και τι θα αγόραζες κυρ Αλεπού αν σου δάνειζα; 
- Μια τηλεόραση!
- Τυχερή είσαι που δεν έχω φράγκο, λοιπόν.
- Γιατί; 
- Για να μην βλέπεις διαφημίσεις και θες να ξοδεύεις με δανεικά! 
- Μα αφού είναι μπλακ φράιντέι και έχει ευκαιρίες.
- Αμ, δεν είναι μπλακ η φράιντέι.
- Και τι είναι; 
- Βλακ! Για βλάκες που ότι τους παρασέρνουν αυτά τα κόλπα των εμπόρων και δεν κοιτάνε να κρατήσουν κανένα φράγκο στις μέρες που ζούμε. Κατάλαβες βλάκα μου;