Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Πέμπτη, 6 Ιουλίου 2017

ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΤΗΣ... ΞΕΚΟΥΡΑΣΗΣ!


 - Λοιπόν, το αποφάσισα!  Πρέπει να παίρνουμε στη ζωή ρίσκα!
- Ωχ!
- Γιατί βαρυγκομάς; 
- Γιατί alter ego μου, όταν σε πιάνουν τα φιλοσοφικά σου, δεδομένου της ζέστης... 
- Δεν κατάλαβα δηλαδή! Είπα κάτι λάθος; 
- Όχι, προς Θεού! Είπες ότι θα πρέπει  να παίρνουμε ρίσκα. 
- Βεβαίως! Διότι έχουμε μόνο μία ζωή και είναι και μικρή!
- Και δεν μου λες, alter ego, τι ρίσκο πρόκειται να πάρεις για να έχουμε καλό ρώτημα; 
- Ποιός; Εγώ; 
- Εσύ ντε! Τώρα δεν έλεγες ότι πρέπει να παίρνουμε ρίσκα; 
- Ναι, αλλά δεν εννοούσα εμένα...
- Δεν σε πιάνω! Είσαι υπέρ του ρίσκου αλλά να μην το παίρνεις εσύ;
- Κοίτα, δεν έχει σημασία το ποιός ακριβώς θα το πάρει, κατάλαβες; 
- Όχι! 
- Βρε παιδί μου, αρκεί να παρθεί το ρίσκο. Είτε από μένα, είτε από σένα, δεν παίζει ρόλο...
- Ε, πάρτο εσύ που σου αρέσουν τα ρίσκα! Τι με σκας τόσην ώρα; 
- Όχι, εγώ! Εσύ πρέπει να το πάρεις! 
- Πως; Εσύ θέλεις το ρίσκο, εγώ θα πρέπει να το πάρω; 
- Εννοείται! Όλα εγώ πρέπει να τα κάνω εδώ; 
- Για κάτσε ρε alter ego γιατί δεν μου τα λες καλά. Γιατί δεν το παίρνεις εσύ το ρίσκο; 
- Γιατί πιθανόν να φάω τα μούτρα μου!
- Ααα και για να μην φας τα μούτρα σου εσύ, να τα φάω εγώ ε; 
- Εεε... όχι ακριβώς... αλλά...
- Και δεν μου λες, τι ρίσκο έχεις στο μυαλό σου να πάρω; Δεν πιστεύω καμιά γκομενοδουλειά ε; 
- Άμα ήταν τόσο απλό, θα το έπαιρνα και μόνος μου το ρίσκο!
- Ωχωχωχ! Τι ρίσκο θες να πάρω; Πρόσεξε τι θα πεις, alter ego, γιατί ακόμη δεν έχω πιει καφέ!
- Να... τώρα που μπήκαμε στον Ιούλιο... και έπιασαν οι ζέστες βρε αδελφέ... Ξέρεις εγώ πόσο σ' αγαπάω και σ' εκτιμάω...
- Άσε τις μαλαγανιές και λέγε!
- Να, για το καλό σου δηλαδή, να κάνεις ένα ρίσκο μικρό, τόσο δα, βρε αδελφέ!
- Λέγε alter ego, γιατί η υπομονή έχει και τα όριά της!
- Λέω δηλαδή, για σένα, να...
- Να; 
- Να... αφήσεις πια το μπλογκ για να πάμε διακοπές!
- Ν' αφήσω το μπλογκ; Άκουσα καλά; 
- Για λίγο, ίσα να περάσει το καλοκαίρι!
- Γι' αυτό μου μίλαγες για ρίσκα; Θα σου 'φερνα το κομπιούτερ στο κεφάλι, αλλά έχε χάρη που το χρειάζομαι!
- Για το καλό σου το λέω!
- Τώρα σε πήρε ο πόνος για το καλό μου, ε;
- Μα...
- Μαμούνια!  Άκου να αφήσω το μπλογκ!!! Τι ακούω πρωινιάτικα και δεν έχω αρχίσει ακόμα τα χάπια!!!
- Γι' αυτό σου είπα να ρισκάρεις! Κουραστήκαμε πια! Χρειαζόμαστε πνευματική ξεκούραση! Αλλά αφού δεν έχεις τα κότσια...
- Πνευματική ξεκούραση ε; Χμ... Ε, λοιπόν, για να δεις ότι παίρνω ρίσκα alter ego, και θα ξεκουραστούμε πνευματικώς και θα συνεχίσω να μπλογκάρω!
- Πως θα τα κάνεις και τα δύο; Χωράνε 2 καρπούζια στην ίδια μασχάλη; 
- Στη δική μου μασχάλη, χωράνε πολλά περισσότερα! 
- Ααα πάει τον χάνουμε... Η κούραση του σάλεψε το μυαλό!!!
- Βρε μπουμπούνα, δεν εννοώ καρπούζια κανονικά αλλά σε φωτογραφία!
- Ε;;;
- Έξινος! Απλά θα αλαφρύνουμε το μπλογκ από τις βαθυστόχαστες αναλύσεις σου, που λέει ο λόγος βέβαια, και θα αφεθούμε σε αποκόμματα παλιών περιοδικών, σε φωτογραφίες και λοιπά!
- Ααα... Οπότε και δεν θα χρειαστεί ρισκάρεις τελικά!
- Εμ, alter ego μου, το ρίσκο και δεν είναι το φόρτε μου, αλλά όπως εσένα, έτσι και εμένα. Μου αρέσει όταν το κάνουν οι άλλοι! 
- Καλό μας καλοκαίρι λοιπόν; 
- Καλύτερα πες, καλή πνευματική ξεκούραση! Και δική μας, και των αναγνωστών μας! Και οι αναρτήσεις μας θα συνεχίζονται κανονικά!

10 σχόλια:

  1. Aυτό το alter ego! :)
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, από alter ego, σκίζω! Ε; :)

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  2. Δηλαδή κλείνεις για καλοκαίρι;;
    Δεν το κατάλαβα καλά.
    Ασε τα σάπια και εξηγήσου!

    Φιλιά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, δεν κλείνω. Απλά... θα είμαι στις αναρτήσεις πιο... καλοκαιρίατικος! Πιο... light ένα πράγμα! Και χωρίς το alter ego μου! :)

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  3. Καλό καλοκαίρι, καλές διακοπές και καλή ξεκούραση και στους "δύο" σας!!!
    Κωστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αυτό ευχόμεθα αμφότεροι και σε σένα!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  4. Και θα μπλογκάρεις και θα πας διακοπές με το alter ego σου; Με κούφανες! Μέσα στα ρίσκα σε βρίσκω καλοκαιριάτικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες; Από ρίσκα είμαι στο φόρτε μου!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  5. Φύγε εσύ και άσε το μπλογκ στο αλτερ εγκο σου!!! Θα σου το κάνει καλοκαιρινό!!! Πάντως όλοι χρειαζόμαστε ξεκούραση αυτόν τον καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το αφήσω το μπλογκ στο alter ego, θα μου το κάνει καλοκαιρινό!!! :))

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.