Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου 2014

ΣΩΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ...

Είτε κάθεσαι στο τραπέζι, είτε στο γραφείο για την ανάγνωση βιβλίου χρειάζεσαι και την ανάλογη στάση. Αυτή τη στάση μας υποδεικνύει το παρακάτω απόκομμα από τη ΒΕΝΤΕΤΑ Νο 234 (30/10/1969). Θα μου πεις, πως αυτές οι υποδείξεις απευθύνονται στη μαθητιώσα νεολαία. Κι όμως, την ίδια στάση χρειάζεσαι και όταν ασχολείσαι με το laptop ή το desktop. 

Ίσως φανεί ολίγον χαζή αυτή η ανάρτηση, αλλά επειδή προσφάτως αναγκάστηκα να αγοράσω ανατομικό κάθισμα στο γραφείο για να ανακουφίσω τη μέση μου, δεν έχω παρά να θυμίσω αυτές τις αυτονόητες υποδείξεις. Και για τα μάτια, ας υπενθυμίσω ότι η οθόνη είναι πιο ύπουλη από το βιβλίο... 

Μην ξεχνάμε πως καλή είναι η πνευματική μελέτη, αρκεί να γίνεται σωστά.

6 σχόλια:

  1. Με το laptop και το βιβλίο πιάνομαι λιγάκι, λες να φταίει ότι δεν κάθομαι καλά; Να πάρω και γω κἀθισμα σαν ι αυτό που αγόρασες με αναρτήσεις; και μετά μου λες ότι δεν διαβάζω αρκετά. Είναι που προστατεύω το σώμα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από δικαιολογίες καλά τα πας! Για να μην πιάνεσαι στο λάπτοπ, να το κλείνεις που και που...!!!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  2. Βαλτός είσαι; Έχω τη μέση μου εδώ και καιρό και η στάση μου δεν βοηθάει καθόλου! Αλλά πού να βάλω μυαλό!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντί για μυαλό, αγόρασε ένα ανατομικό κάθισμα. Θα σε ανακουφίσει. Εγώ το... απολαμβάνω!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  3. Κι εγώ πρέπει ν' αγοράσω γραφείο για το laptop και καλή καρέκλα.
    Ενάμιση χρόνο τώρα το έχω στα πόδια μου στον καναπέ....
    Κι αναρωτιόμουν γιατί μ' ενοχλεί που και που η μέση μου :P:P
    Πάνω στην ώρα η ανάρτηση!!

    Φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το λάπτοπ στα πόδια... κάνεις αναρτήσεις του ποδαριού!!! Καιρός να κοιτάξεις τη τη μέση σου. Θα κάνεις έτσι το σερφάρισμα... υγιεινότερο! :)

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.