Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Πέμπτη, 20 Οκτωβρίου 2016

ΠΙΣΩ ΕΧΕΙ Η... ΑΧΛΑΔΕΗ ΤΗΝ ΟΥΡΑ!


- Ποιός είναι ο τελευταίος στη σειρά; 
- Ο κύριος.
- Απ' ότι βλέπω είστε 5 και εγώ ο έκτος. Δεν νομίζω να υπάρχει κανείς άλλος, ε;
- Όχι, μην ανησυχείς.
- Έχετε ώρα που έχετε έρθει; 
- Μπααα... 6 παρά 10'! 
(Κοίτα να δεις... μόλις 3' πριν από μένα...)
- Πρώτη είναι η κυρία; 
- Ναι! <πετάγεται αυτή>. Εγώ είμαι εδώ από τις 5:30! 
- Μπράβο! 
- Τι να κάνω; Αφού μετά έχω να πάω στην Εφορία και άμα προλάβω, να πάω σε τράπεζα...
- Μάλιστα... 
- Ποιός είναι ο τελευταίος στη σειρά;
- Εγώ! 
- Α, Ωραία! Χθες που είχα έρθει ήμουν 25η και έφυγα από 'δω μεσημεριάτικα!
- Πάλι καλά να λες...
- Ναι, αλλά δεν έκανα τη δουλειά μου!
- Και 'γω είχα έρθει χθες, και είχα το 7 αλλά μου ζήτησαν ένα χαρτί το οποίο προχθές που είχα ξανάρθει, και είχα το 8, δεν μου είχαν πει να το φέρω!
- Ε, έτσι όπως το πας, αύριο θα έχεις τουλάχιστον το 5! 
- Φτου, φτου! Μη με γρουσουζεύεις κυρά μου!!! Δεν παίζει να χάσω κι άλλο πρωινό για τη ΔΕΗ! (Καλά που φόρεσα το φυλαχτό μου για κάτι τέτοιες μαυρόγατες!)
Στο συνάμα η γνωστή ατάκα...
- Ποιός είναι ο τελευταίος στη σειρά; 
- Εγώ, απαντάει η κυρία που είναι μετά από μένα.
Ξανά η ατάκα «Ποιός είναι ο τελευταίος στη σειρά;» και ξανά και ξανά, με το πλήθος να μαζεύεται σιγά σιγά.
- Και 'σεις για διακανονισμό ήρθατε; 
- Όχι. Για μεταφορά ονόματος.
- Α, άμα είστε για μεταφορά, θέλει πολλά χαρτιά (λέει κάποιος πιο πίσω), θέλει εκκαθαριστικό, Ε9..
- Όλα τα έχω. Έχω και χαρτί από το Δαφνί!
- Θέλει και χαρτί από το Δαφνί; (πετάγεται μια μανδάμ που χαζεύει το σμάρτφον της)
- ΔΕΗ είναι αυτή, όσο και να το κάνεις, όπου σταματά η λογική ξεκινούν το δημόσιο και οι ΔΕΚΟ!
- Το λέω για μην περιμένεις στη τσάμπα στη σειρά...
- Δεν πρόκειται να φύγω, μην ανησυχείς! (Το γνωστό κόλπο της αποθάρρυνσης ώστε να φεύγουν όσοι είναι πιο πρώτοι, σε μένα δεν πιάνει!)  
- Δεν έχουμε κράτος, είναι απαράδεκτα αυτά! Να καθόμαστε να περιμένουμε μες το κρύο (Λέει ένας παππούς)
- Εμείς φταίμε που πάμε και τους ψηφίζουμε!
(Ωχ! Η γνωστή αυτογνωσία του Έλληνος ψηφοφόρου, η οποία εκφράζεται σε πάσης φύσεως ουρά αναμονής, αλλά την ξεχνά όταν πάει να ψηφίσει...)
- Και τι να ψηφίσουμε; Όλοι μας κοροϊδεύουν!
- Δηλαδή άμα περιμέναμε σε κανένα διάδρομο με καναπέδες και αναμμένο το καλοριφέρ θα ήταν καλύτερα; 
- Ασφαλώς!
- Και να μας είχαν και δωρεάν Wi-fi (πετάγεται η μανδάμ με το σμάρτφον)!
- Ε, τότε να τους προτείνουμε στη ΔΕΗ να αυξήσει τους λογαριασμούς για να αγοράσει καναπέδες και να μας δίνει τσάμπα ίντερνετ!
- Α, όχι! Τόσα λεφτά τους δίνουμε! 
- Ε, πως όχι... Έτσι πάει. Θα σου βάλει ένα επιπλέον τέλος για το Wi-fi και τον καναπέ! Ειδάλλως...
- Τι ειδάλλως; 
- Να το απαιτήσεις από το βουλευτή που πας και τον ψηφίζεις!
- Μα δεν θα με ακούσει!
- Και εσύ να μην τον ψηφίσεις!
- Και ποιόν να ψηφίσω; 
- Τον φούφουτο! Εγώ θα σου πω ποιόν να ψηφίσεις; Να, ψήφισε το... το... το Λεβέντη!
- Αυτόν ψήφισα στις προηγούμενες εκλογές! 
- Ναι, ε; Πως κι έτσι;
- Να, είχα απηυδήσει με την ουρά στην Εφορία, και είπα δεν πάει άλλο!
- . . . .  (Τα λόγια είναι περιττά... Με άφησε άφωνο ο παππούς! Ποιός ξέρει ποιόν θα ψηφίσει την επόμενη φορά λόγῳ αναμονής σε ουρά!)

* * * * * * *
ΥΓ1. Δυστυχώς ο ανωτέρω διάλογος δεν είναι προϊόν μυθοπλασίας, αλλά αυτούσιος... Έξω από τη ΔΕΗ Νικαίας στην οδό Ακροπόλεως...
ΥΓ2. Προτίμησα να βάλω φωτογραφία από το εν λόγῳ υποκατάστημα δίχως την πολύ πρωινή ουρά, μιας και στην ουρά θα δεις ανθρώπους σαν τον ηλικιωμένο γείτονά σου, το συγγενή σου, εσένα...

10 σχόλια:

  1. Δεν είχε καναπέδες και wi fi::
    Και καλά οι καναπέδες, αλλά wifi μας είχε δώσει ο Αντωνάκης χρόνια τώρα :P
    Το συγκεκριμένο υποκατάστημα δεν θα είχε. :P :P
    Σοβαρά τώρα, όπου και να πας γκρίνια ακούς.
    Νομίζω πως το έχουμε αυτό να γκρινιάζουμε.
    Και καλά να ήταν τα πράγματα θα έβρισκαν, ειδικά οι παππούδες, κάτι να μουρμουράνε.
    Λυπάμαι που ταλαιπωρήθηκες.

    Φιλιά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φεύγοντας ο Αντωνάκης, φαίνεται ότι έβγαλε από την πρίζα το ρούτερ... τι να πω! Τουλάχιστον από γκρίνια διαθέτουμε άφθονη και δεν την έχουν ακόμη φορολογήσει! Πάλι καλά...

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  2. Εγω ειχα πάει απο τις 6 παρα τεταρτο μια φορά πρόσφατα και ημουν 10ος!!! Το έχουν παραξηλώσει σε αυτό το υποκατάστημα. Τόσα λεφτά κονομάνε και δεν βάζουν κανένα υπάλληλο παραπάνω στον όροφο. Πως να μην αγανακτά ο κοσμος; Αλλα για να ψηφιζουν τους ιδιους και τους ίδιους σημαίνει ότι τα θέλει ο απαυτός τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε καντέμη, πιο νωρίς και 10ος;;; Έπεσες σε λάθος μέρα! Γιατί να βάλουν παραπάνω υπάλληλο; Αφού ο σκοπός τους είναι να μας ταλαιπωρούν, και ήδη το πετυχαίνουν πολύ καλά...

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  3. Αυτούσιος ο διάλογος ε; κι εγώ νόμιζα ότι τον σκάρωσες!
    Περνάμε πόσο χρόνο από τη ζωή μας σε ουρές τελικά αυτό έχω καταλάβει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτούσιος ο διάλογος μεν, με μερικές περικοπές δε! Διότι το σχετικό υβρεολόγιο που συνόδευσε τους πολιτικούς, συν και ολίγα χαζοκουλά κόπηκαν! Πράγματι περνάμε κάμποσο χρόνο σε ουρές, κάτι που μάλλον το συνηθίσαμε δυστυχώς...

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  4. Αθάνατη Ελλαδάρα με το λέγειν σου, χαχαχα!
    Γελάμε, αλλά η κατάσταση είναι τραγική σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες Αποκαλυπτάκο μου!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοινώς, γελάμε με τα χάλια μας! Απ' τα ολότελα γελάμε με κάτι...!

      Καλά να περνάς

      Διαγραφή
  5. Άμα χρειαστεί να πάω στη ΔΕΗ θα πάρω μαζί μου και το σκαμπώ μου!!! Πάντως αυτών δεν ιδρώνει το αυτί τους όσο και να ταλαιπωρείται ο κόσμος στις πολύ πρωινές ουρές. Εξάλλου η ουρά είναι ευκαιρία για γνωριμίες!!! Δες το θετικά!!! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα είναι να κάνεις γνωριμίες όχι μόνο το σκαμπώ σου να πάρεις, αλλά και ολόκληρο καναπέ! Ευκαιρία είναι! :)

      Καλά να περνάς

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.