Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα, 28 Σεπτεμβρίου 2015

«ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΠΛΥΣΙΜΟ ΤΩΝ ΠΙΑΤΙΚΩΝ»

Η υγιεινή στην κουζίνα είναι από τα βασικότερα πράγματα που πρέπει να προσέχει μια νοικοκυρά, κατ' εμέ τουλάχιστον. Δεν ξέρω αν η νοικοκυρά είναι καλή από τον τρόπο που πλένει τα πιάτα, όπως μας λέει το παρακάτω αρθράκι από τη BENΤέTΑ Nο 275 (13/8/1970), το σίγουρο είναι πως εδώ μετράει το αποτέλεσμα! Αν τα πιάτα ή τα ποτήρια δεν είναι καλοπλυμμένα, τότε... 

Μιας και μου είναι ιδιαιτέρως απεχθής ο γεμάτος νεροχύτης από άπλυτα πιάτα, ποτήρια, φλυτζάνια, μαχαιροπήρουνα κλπ, καιρός να βάλω μερικές οδηγίες για το σωστό πλύσιμο των πιατικών. Αν μη τι άλλο παραμένουν χρήσιμες ακόμη και σήμερα. Και όσες διαθέτουν πλυντήριο πιάτων, ας έχουν υπ' όψιν τους ότι αυτά δεν τα πλένουν τόσο καλά τα πιατικά όσο το χέρι... Οι σχολαστικοί το καταλαβαίνουν!  

12 σχόλια:

  1. βασικές και χρήσιμες οδηγίες.
    ευχαριστούμε πολύ

    καλημέρα και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χρήσιμες οδηγίες, πράγματι.

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  2. Πολύ ουραστικό είναι το πλύσιμο των πιάτων. Ή πλυντήριο πιάτων ή πλαστικά μιας χρήσης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη πλύνεις κανένα πιάτο και... σκίσεις κανένα καλσόν! Δεν είσαι από ζάχαρη. Απλά επέδειξε λιγότερη τεμπελιά!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  3. Απαπαπα!
    Δηλαδή μας λέει πως γεμίζουμε το νεροχύτη νερό και βάζουμε όλα τα πιάτα;;
    Μπλιάχ!!
    Εγώ πλένω ότι χρησιμοποιήσω αμέσως κι έτσι δεν μαζεύονται πολλά.
    Και μετά το μαγείρεμα πρώτα πλένω τα σκεύη και μετά τρώω.
    Δεν ξέρω αν είμαι καλή νοικοκυρά αλλά δεν αντέχω να βλέπω άπλυτα στο νεροχύτη...πλυντήριο πιάτων δεν έχω καρντιά μου.

    Καλή εβδομάδα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σερενάτα κι εγώ δεν μπορώ να φάω αν δεν έχω πλύνει τα πάντα στον νεροχύτη !
      Φιλιά ♥

      Διαγραφή
    2. Εγώ μετά το μαγείρεμα τρώω, και τα πιάτα τα πλένω αμέσως μετά. Η πείνα προηγείται από την... νεροχύτικη γυμναστική! Εξάλλου αν δεν λερώσω το πιάτο (με το να φάω) πως θα το πλύνω προ φαγητού; Το δε ζεστό φαΐ απ' την κατσαρόλα δεν το αδειάζω αμέσως σε μπολ γιατί είναι πλαστικά...
      Πάντως το καλό πλύσιμο θέλει νεροχύτη γεμάτο! Ή πλένουμε ή δεν πλένουμε! :))

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
    3. Πρώτα πλένω ότι χρησιμοποίησα για το μαγείρεμα και μετά το φαγητό το πιάτο μου.
      Σμουτςςςς

      Διαγραφή
  4. Λοιπόν η καλή νοικοκυρά με έμαθε η καλή μου η μανούλα φαίνεται από το σιδέρωμα του υποκαμίσου! Από πού ξεκινάει το σιδέρωμα! Και μετά το πλύσιμο των πιάτων. Που σαφώς και είχε κάποια δίκια το άρθρο μόνο που πλέον καμιά δεν τα πλένει έτσι ..μέσα σε σαπουνάδα. Εγώ πάντως είτε ένα έχω είτε πολλά ακολουθώ δικούς μου κανόνες. Και φυσικά χαλάω πολύ απορρυπαντικό! Κάνω οικονομία σε άλλα, στο απορρυπαντικό δεν μπορώ με τίποτα!

    Πάντως Σταμάτη, τα σημερινά κορίτσια ΙΔΕΑ δεν έχουν! Το έχω διαπιστώσει σε αρκετές πιτσιρίκες!

    Καλή εβδομάδα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σιδέρωμα νομίζω ότι είναι πιο εύκολο, για μένα τουλάχιστον. Αλλά το θέμα δεν είναι από που ξεκινά η καλή νοικοκυρά, αλλά το που καταλήγει! :)
      Οι σημερινές κορασίδες έχουν ένα θεματάκι με τα οικειακά γενικώς, αλλά που θα πάει... κανείς δεν τη γλυτώνει...!

      Καλά να περνάς, και λίγη οικονομία στο απορρυπαντικό δεν βλάπτει!

      Διαγραφή
  5. ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΕΤΣΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΠΙΑΤΩΝ. ΜΟΥΛΙΑΖΕΙ ΤΑ ΠΙΑΤΑ ΣΕ ΖΕΣΤΗ ΣΑΠΟΥΝΑΔΑ, ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ 2 ΦΟΡΕΣ, ΠΛΕΝΕΙ ΠΡΩΤΑ ΠΟΤΗΡΙΑ ΦΛΥΤΖΑΝΙΑ ΠΙΑΤΑ ΦΡΟΥΤΟΥ (ΑΦΟΥ ΛΟΓΩ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΡΑΦΙ) ΤΑ ΞΕΒΓΑΖΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΑ ΣΤΕΓΝΩΝΕΙ ΑΡΑ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ
    TOYLA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλο πράγμα να κάνει τη διαδικασία ένα άψυχο μηχάνημα και άλλο η νοικοκυρά! Είναι σαν το... σπιτικό φαγητό ππου έχει άλλη νοστιμάδα! Ας γνωρίζουμε και τον παραδοσιακό τρόπο... αχρείαστος να είναι.. αλλά που ξέρεις!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.