Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

60 ΛΕΠΤΑ ΧΩΡΙΣ ΡΕΥΜΑ, Ή ΧΩΡΙΣ ΝΟΥ;

Διάβασα στο FACEBOOK πως σήμερα στις 8:30 με 9:30 μμ η κίνηση δήθεν ευαισθητοποιημένων με το περιβάλλον θα... ξανασβήσει το διακόπτη του ρεύματος, όπως είχε κάνει πριν από 2 χρόνια. Στα πλαίσια βέβαια της... αφύπνισης των πολιτών για το περιβάλλον!
Επειδή τέτοιου είδους ανοησίες προκαλούν τη νοημοσύνη μου, θα παραθέσω μερικούς λόγους για ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΩ:

- Γιατί δεν προτρέπει τις βιομηχανίες να πάψουν να ρυπαίνουν το περιβάλλον (έστω για μία ώρα);
- Γιατί δεν προτρέπει να ξεσηκωθεί ο κόσμος εναντίον όσων βιομηχάνων ρυπαίνουν ασύστολα;
- Γιατί δεν προτρέπει τις (διεφθαρμένες) κυβερνήσεις να σταματήσουν να παρέχουν «άσυλο» σε όσους μεγαλοβιομήχανους ρυπαίνουν;
-Γιατί δεν προτρέπει τις κυβερνήσεις να υιοθετήσουν / ενισχύσουν και να επιβάλουν (όσο μπορούν) εναλλακτικές μορφές ενεργείας, όπως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ή την τοποθέτηση στα σπίτια ηλιακών συλλεκτών για τη μετατροπή της ηλιακής ενέργειας σε ρεύμα;
- Γιατί δεν προτρέπει να κλείσουν οι διακόπτες σε εργάσιμη μέρα, και δη σε ώρα αιχμής;
- Γιατί η προτροπή απευθύνεται μόνο στους πολίτες και όχι στο κράτος; Το κράτος δεν ρυπαίνει;

Η όλη καμπάνια απευθύνεται στους πολίτες και μόνον. Πράγματι έχουμε ως πολίτες και εμείς ένα μερίδιο ευθύνης για την μόλυνση του περιβάλλοντος. Όμως πάρα πολύ μικρότερο από αυτό που έχουν οι μεγαλοβιομήχανοι και το κράτος!

Εντούτοις μηνύματα σαν το παραπάνω, έχουν δύο στόχους:
α. Να υπερτονιστεί η μικρή ευθύνη των πολιτών και να ελαττωθεί η μεγάλη ευθύνη των μεγαλοβιομηχάνων! Να φανεί πως μόνον εμείς φταίμε για το περιβάλλον! Γι’ αυτό δεν γίνεται πουθενά νύξη, στο μήνυμα, για το ποιοί ευθύνονται για το περιβάλλον. Λες και το περιβάλλον αλλάζει από μόνο του!!!
β. Να ανακόψει την όποια αφύπνιση έχουν μαζικά οι πολίτες! Πως θα το επιτύχει; Πολύ απλά αρκετοί θα πουν, «αφού έκλεισα το διακόπτη το Σάββατο, έκανα το χρέος μου»! Μάλιστα! Λες και με μια ώρα το Σάββατο θα σωθεί το περιβάλλον! Κι όμως, θα αποτελέσει το άλλοθι για αρκετούς αφελείς, να συνεχίσουν αυτό που έκαναν πάντα: Την όποια σπατάλη αντέχει η τσέπη τους!

Αυτού του είδους τα μηνύματα δεν είναι τόσο «αθώα» όσο δείχνουν.
Για σκεφτείτε λίγο: Ποιός πληρώνει να δημιουργηθούν; Ποιός πληρώνει για να καταχωρηθούν σε τύπο και τηλεόραση; Γιατί κρύβεται πίσω από μη εύρωστες οικονομικώς οργανώσεις; Νομίζετε ότι αυτά γίνονται ΔΩΡΕΑΝ; Αν ναι, πλανάσθε οικτρώς! Όποιος βάζει τα ωραία του λεφτά, σίγουρα σκέφτεται και το κέρδος. Το ποιός λοιπόν κρύβεται πίσω από αυτό δεν το ξέρω, αλλά σίγουρα δεν τον ενδιαφέρει το κλίμα αλλά η τσέπη του! Τι λέτε θα συνεισφέρετε;