Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017

ΟΥΦΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ!

Το να σε παίρνουν τηλέφωνο και επιτακτικώς να απαιτούν ν' ανοίξεις το χαζοκούτι την τηλεόραση, γιατί τάχα με αφορά, με εκνευρίζει αφόρητα. Ντριν, εχθές το μεσημέρι:
- Έλα τι κάνεις;
-  Άνοιξε γρήγορα στο έψιλον, στο Ηράκλειο εμφανίστηκαν ΟΥΦΟ!
- Μάλλον θα κάνει καμιά εξόρμηση ο Τσίπρας!
- Όχι ρε.
- Ε, τότε ο Μητσοτάκης!
- Όχι μωρέ, κανονικά ΟΥΦΟ!
- Ε, τον Πολάκη θα εννοούν! Αυτός είναι αρχιούφο!
- Βρε κόψε τις βλακείες, εμφανίστηκαν ιπτάμενοι δίσκοι!
- Ωραία! Θα επισπεύσω λοιπόν την αναχώρησή μου για το Ηράκλειο μπας και τους δω κι εγώ!
- Παλάβωσες; Εγώ σε πήρα για να σε αποτρέψω να πας! Οι εξωγήινοι απαγάγουν ανθρώπους!
- Τι κάνουν; Απαγάγουν ανθρώπους; 
- Ναι!
- Και που το ξέρεις εσύ αυτό; 
- Το έχω δει σε ντοκυμανταίρ.
- Τέλεια! Να με απαγάγουν και άντε μετά να με βρουν στο διάστημα η Εφορία, οι τράπεζες, η ΔΕΗ, ο μανάβης, ο ψιλικατζής και γενικώς όσους χρωστάω λεφτά!
- Μην κοροϊδεύεις το πράγμα είναι σοβαρό!
- Βεβαίως και είναι πολύ σοβαρό! Φαντάζεσαι ότι με κάτι τέτοια θα μαζευτεί περισσότερος τουρισμός; Και άντε μετά να βρω εισιτήριο για Ηράκλειο! 
- Εγώ σε πήρα για να σε προειδοποιήσω αλλά μου φαίνεται ότι σε βάρεσε η ζέστη! 
- Μερσί για το ενδιαφέρον, και εγώ για να δεις τι φίλος είμαι, ξέρεις τι θα σου φέρω άμα δω κανένα ΟΥΦΟ; 
- Τι, καμιά φωτογραφία του ιπτάμενου δίσκου; 
- Όχι! Κάτι καλύτερο!
- Τι;;;
- Σπιτική ρακή, που βαράει κατακέφαλα, ώστε με 2-3 ποτηράκια θα δεις αυθεντικά ΟΥΦΟ, αστέρια, εξωγήινους και ότι άλλο σου έχουν πασάρει τα ντοκυμανταίρ που βλέπεις! Έ, μα... μεσημεριάτικα!