Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα, 24 Οκτωβρίου 2016

ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΧΕΣΙΜΟ ΕΙΤΕ ΑΠΟ... ΕΣΙΜΟ!


- Κουίζ γνώσεων, ερώτηση α':
- Καλώς το alter ego! Παιχνίδι ερωτήσεων έχουμε σήμερα; 
- Κάτι τέτοιο...
- Δηλαδή;
- Σώπα κι απάντα!
- Ρίξε την ερώτηση.
- Ερώτηση α': Από τι θα πάει ο γέρος;
- Έλα μου!
- Θα απαντήσεις; 
- Είτε από χέσιμο είτε από... Σα δε ντρέπεσαι ρε!
- Γιατί να ντραπώ;
- Σου μοιάζω για γέρος; 
- Μου μοιάζεις!
- Ένα πεσιματάκι είχα και το έκανες θέμα...
- Ε, όχι και πεσιματάκι, κοτζάμ καρούμπαλο!
- Έλα! Δεν θέλω σχόλια...
- Και έβαλες και κοτζάμ «ενοικιάζεται» στο μέτωπο!
- Τι έβαλα;
- Για το τσιρότο λέω!
- Ααα... Βλέπω monsieur alter ego, έχεις κεφάκια σήμερα!
- Κεφάκια το λες εσύ; Θα μπορούσες να είχες πάθει χειρότερα!
- Παράτα με, έχω να φτιάξω ανάρτηση για το blog!
- Την ανάρτηση σκέφτεσαι; Το ότι έμεινες λιπόθυμος για κανένα μισάωρο δεν το σκέφτεσαι; 
- Δεν έχω τίποτα!
- Μη μου λες εμένα δεν έχω τίποτα! Να πας σε κανένα νοσοκομείο, να σου κάνουν αξονική εγκεφάλου, μαγνητική τομογραφία, υπερυχογράφημα, άναλυση αίματος, ούρων, κωλονοσκόπηση...
- Ρε ουστ από 'κει! Σιγά μη μου κάνουν και τεστ ΠΑΠ!
- Να σου κάνουν κι απ' αυτό! Να δουν με το τεστ αν έχεις μυαλό σαν του κουφιοκέφαλου του Γιωργάκη του ΠΑΠανδρέου!
- Πω, κρυάδες... Άντε τζους γιατί έχω σου λέω να γράψω!
- Δεν πάω πουθενά! Εδώ θα σου τα λέω μήπως και βάλεις μυαλό!
- Βρε alter ego, τι ζόρι τραβάς; Άμα πάθω κάτι, θα πεθάνω και θα ησυχάσεις και εσύ από 'μένα και εγώ από σένα!
- Βρε, άμα τα κακαρώσεις, θα τα κακαρώσω κι εγώ! Πάμε πακέτο, το ξέχασες; 
- Ωχ, καλά λες... Μου διέφυγε προς στιγμήν!
- Εμ, γι' αυτό σου λέω. Να βρεις καμιά γυναίκα να παντρευτείς, να νοικοκυρευτείς και άμα σου συμβεί κάτι σαν το χθεσινό, να τρέξει να σε βοηθήσει!
- Είπα κι εγώ! Που το πας, που το φέρνεις, ξεκίνησες τη γνωστή μουρμούρα που μου έκανε και η συγχωρεμένη η μάνα μου...
- Γιατί άδικο έχω; 
- Βεβαίως και έχεις άδικο! Διότι άμα παντρευτώ θα πάψεις να γκρινιάζεις; 
- Εγώ γκρινιάζω μόνο αν δεν κάνεις αυτό που πρέπει!
- Δηλαδή, δεν θα πάψεις! Και επειδή οι γυναίκες μονίμως γκρινιάζουν, μιας και η γυναίκα που δεν γκρινιάζει δεν γεννήθηκε ακόμη, θα έχω αυτήν και εσένα πάνω απ'το κεφάλι μου να γκρινιάζετε ομοθυμαδόν! Ε, δεν σφάξανε!
- Α, έτσι πάει; 
- Έτσι και χειρότερα! Έμα δε γουστάρω τη γκρίνια, θα την ακούω από πάνω και στέρεο; Jamais (Ζαμέ)! Ζαμέ των ζαμών! Comprenez vous? 
- Ε...
- Έξινος! Είχες δεν είχες, μου την έδιωξες την έμπνευση για την ανάρτηση...!

7 σχόλια:

  1. Tόση γκρίνια διάβασα και δεν είσαι και γυναίκα. Έτσι για να μη λες, ότι είναι μόνο δικό μας προνόμιο, χαχαχαχα :p
    Πού έπεσες καλέ? True story? Χτύπησες? Βρες κι εσύ μιά γυναίκα, να στο κάνει μάκια να περάσει, καλά σου λένε, χαχαχα.
    Να σε δω να κάνεις τεστ ΠΑΠ και τι στον κόσμο, χαχαχα.
    Φιλιάααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δική μου η γκρίνια, είναι του alter ego! Να το ξεκαθαρίσουμε αυτό!
      Καλά είναι τα μάκια, αλλά συνοδεύονται από πολύ γκρίνια... απαπαπά! Γίνομαι καλά και χωρίς μάκια!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  2. Αντε να βρεις γυναίκα να αντέχει τη γκρίνια σου...
    Μόνον κουφή! :P
    Δεν κάνεις ένα τεστ εγκυμοσύνης;
    Μήπως είσαι έγκυος και γι αυτό ζαλίστηκες χα χα χα
    Σοβαρά τώρα έπεσες;
    Είδες τι παθαίνεις στα γεράματα;; :P :P
    Περαστικά!!!!

    Καλή εβδομάδα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα είναι να βρεθεί γυναίκα που να μην γκρινιάζει! Κάτι που δεν πρόκειται ποτά να γίνει γιατί γκρίνια και γυναίκα είναι ταυτόσημες έννοιες!!!
      Ναι, το ομολογώ! Είμαι έγκυος! Εγκυμονώ ιδέες, και εμπνεύσεις!!! χα,χα,χα!!! Κι όσο για τα γεράματα... ο άντρας είναι όσο νιώθει!!!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  3. Πως κάνεις έτσι για λίγη γκρίνια; Στους άντρες κάνει καλό λίγη γκρίνια!!! χα,χα,χα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνει καλό; Σου εύχομαι να απολαύσεις άφθονη γκρίνια άμα παντρευτείς!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  4. αχαχαχα! Πριν φύγω έκανα ένα περασματάκι και καλά έκανα! Γέλασα!Καλέ συνάδελφος στις τούμπες;
    Στο μεταξύ είναι βέβαιο: εγώ θα πάω κι από τα δύο!

    Αλλά βρε Σταμάτη, δεν είναι οι γυναίκες γκρινιάρες. Είμαστε όλοι απαιτητικοί... Δεν βάζουμε νερό στο κρασί μας. Θεωρώ το πιο δύσκολο να συμβιώνουν δύο άνθρωποι κάτω από την ίδια στέγη αν δεν είναι άνθρωποι να λένε "ας" και αν δεν προσπερνάνε!
    Τώρα καληνυχτώ στα σίγουρα! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.