Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα, 28 Μαρτίου 2016

«Η ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΥΓΕΝΗΣ»

Η καλή συμπεριφορά είναι βασικό γνώρισμα του πολιτισμένου ανθρώπου, και δη της γυναικός. Ή τουλάχιστον έτσι πρέπει να είναι. Το παρακάτω αρθράκι από τη ΒEΝTETΑ Νo 312 (29/4/1971), δίνει συμβουλές για το σαβουάρ βιβρ που πρέπει να έχει η πολιτισμένη γυναίκα στον ανελκυστήρα (γαλλιστί ασανσέρ) για να είναι ευγενής. Τα ίδια βεβαίως ισχύουν και για τους άρρενες χρήστες αυτού του βολικού μέσου, αλλά ο τίτλος περιορίζεται μόνο στις γυναίκες. Αν σας φαίνονται υπερβολικά όλα αυτά, τότε δύο είναι οι επιλογές, η καλή και η... κακή! Η κακή είναι να μην είσαι ευγενής, οπότε και κακοχαρακτηρίζεσαι. Η καλή επιλογή, είναι οι σκάλες! Διότι προσφέρουν δωρεάν γυμναστική και κάψιμο θερμίδων...! Συνίσταται για τους ξεκούραστους/-ες... ειδικώς στο ανέβασμα!

8 σχόλια:

  1. τι όμορφο νάσαι ευγενής... μού άρεσαν κι οι πρακτικές αυτές που γράφει. Ωραία ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ευγένεια είναι αρετή, αρκεί να απευθύνεται σε ανθρώπους και όχι σε... «ζώα»! Αν όλοι είχαμε τρόπους, ο κόσμος θα ήταν καλύτερος.

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  2. συμφωνω μαζι σου και με το αρθρο
    ελπιζω να εισαι καλα και να περνας ομορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ συμφωνώ με το άρθρο.
      Ναι 'σαι καλά και να περνάς καλύτερα!

      Διαγραφή
  3. Άσε γιατί άμα κοπεί το ρεύμα και εγκλωβιστείς στο ασανσέρ άντε μετά να κρατήσεις την ψυχραιμία σου και το σαβουάρ βιβρ!!! Προτιμώ τις σκάλες για σιγουριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προτιμάς τις σκάλες γιατί μένεις στην 1ο όροφο. Άμα έμενες στον 5ο να δω τι θα έκανες!!!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  4. Εγώ στο σπίτι μου έχω σκάλα με 19 σκαλοπάτια για ποληπτικούς λόγους έχω βάλει ένα μικρό ασανσερ για ώρα ανάγκης αλλά προτιμώ να ανεβαίνω με τα πόδια για γυμναστική. Προχθές όμως την κατέβηκα ολόκληρη και τώρα είμα τραυματίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο σπίτι μου έχω 18 σκαλοπάτια, αλλά ναι το ασανσέρ ενίοτε είναι απαραίτητο. Περαστικά και σκάλες όσο μπορείς.

      Να περνάς καλά.

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.