Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα, 9 Νοεμβρίου 2015

«Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ»

Ο χειμώνας μπαίνει σιγά σιγά, παρότι κάνει αυτές τις μέρες καλοσύνες, και δημιουργεί προβλήματα ομορφιάς. Όχι βέβαια στους άντρες, αλλά στο ωραίο φύλο! Θα μου πεις, υπάρχει εποχή που να μην επηρεάζει λίγο - πολύ τη γυναικεία ομορφιά; Ας μην την ανοίξω καλύτερα αυτήν την συζήτηση... 
Περί της γυναικείας χειμερινής εμφανίσεως μας μιλάει το παρακάτω απόκομμα από την ΒΕΝΤέTA Nο 183 (07/11/1968), και δίνει μερικές πρακτικές συμβουλές στις γυναίκες για όταν κυκλοφορούν έξω. Για το μέσα κάποια άλλη στιγμή θα βάλω κάτι σχετικό.

10 σχόλια:

  1. υπαρχουν πολλα προιοντα στο εμποριο τωρα πια που βοηθουν πολυ.
    καλημερα και καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, εδώ μια πιο απλή μέθοδο από το παρελθόν!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  2. Ενημερωτικό το άρθρο της ΒΕΝΤΕΤΑς.
    Και επίκαιρο τολμώ να πω.
    Τα μαλλιά, τη μύτη(ειδικά εγώ με τις αλλεργίες μου)και τα χείλη νομίζω πρέπει να τα προσέχουμε ιδιαίτερα το χειμώνα...όταν έρθει.
    Αντηλιακή κρέμα ξέχασε να αναφέρει, οι ανοιχτόχρωμες, πρέπει να φορούν όλο το χρόνο.

    Καλή εβδομάδα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, μάλλον δεν είχε υπόψιν τις ανοιχτόχρωμες για να αναφέρει τα αντηλιακά! Τουλάχιστον παραμένει επίκαιρο...

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  3. αχαχαχαχαχα Ως κατσαρομάλλα να πω ότι δεν έχω πρόβλημα καμία εποχή!
    Απλά αν φριζάρουν θέλουν ...λούσιμο! Απλά πράγματα!
    Η κόκκινη μύτη μου αρέσει εμένα. Είναι χαριτωμένη...ή δεν είναι;
    Καλή εβδομάδα Σταμάτη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού τα κατσαρά μαλλιά σου είναι... παντός καιρού, τότε είσαι τυχερή. Όσο για την κόκκινη μύτη... μάλλον δεν αρέσει σε όσους την έχουν, παρά σε όσους βλέπουν τις κόκκινες μύτες των άλλων! Λέω εγώ τώρα...

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  4. Παρότι είναι παλιό το απόκομμα καλά τα λέει. Εγώ φοράω σκούφο και μποτάκια τακτικότατα. Εξάλλου εμείς είμαστε πιο ευαίσθητες από τους άντρες και πρέπει να προσέχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρία ευαισθηταρού, να συνεχίσεις να φοράς σκούφο και μπότες και στις καλές μέρες! :)

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  5. Ευχαριστούμε για τις χρήσιμες συμβουλές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.