Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2015

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ...

Το πλήρωμα του χρόνου έφτασε... Και αυτή είναι η τελευταία μου ανάρτηση, μιας και το blog της Αποκαλύψεως του 999 κλείνει! 
- Κλείνει; Επιτέλους!
- Τι επιτέλους, ρε alter ego; Που δεν προλαβαίνω να ξεκινήσω το γράψιμο μιας ανάρτησης και τσουπ, πετάγεσαι και μου χαλάς τον οίστρο! 
- Εδώ βγάζεις είδηση και δεν θα το πανηγυρίσω; 
- Τι να πανηγυρίσεις; 
- Που κλείνει το blog! 
- Γιατί παρακαλώ; 
- Το ρωτάς εσύ; Πρώτον θα πάψεις να παιδεύεσαι να ψάχνεις θέμα για ανάρτηση! Τόσο διάβασμα, φωτογραφήσεις, photoshop κλπ, μας τώγανε πολύτιμο χρόνο! Δεύτερον, θα πάψεις να απαντάς στα σχόλια και δεν θα επισκέπτεσαι άλλα blogs! Δηλαδή εξοικονόμηση ακόμη περισσότερου πολύτιμου χρόνου! Τρίτον, επιτέλους ξεκούραση! 
- Τώρα που το λες δεν είναι κακό... αλλά...
- Τι αλλά; 
- Αλλά... κύριε alter ego προτρέχεις! 
- Τι εννοείς; 
- Πρώτον και κύριον. Σήμερα μεν το blog της Αποκαλύψεως του 999 κλείνει, αλλά δεν βάζει λουκέτο! 
- Δεν βάζει; 
- Τσου! Για κοίτα το ημερολόγιο κάτω δεξιά της οθόνης. Τι ημερομηνία γράφει; Σου θυμίζει τίποτα;;; ε;;;
- Αμάν! 06 / Νοεμβρίου! Το είχα ξεχάσει! 
- Βρε, κοτζάμ γενέθλια έχουμε και τα ξέχασες;;;; Σήμερα που κλείνουμε έναν ακόμη χρόνο εν πλῷ βρήκε να πάθει τσοκομπλόκο η μνήμη σου;;; Νομίζω ότι είναι σύμπτωμα αλτσχάιμερ, να το κοιτάξεις! 
- Εντάξει μωρέ, μου διέφυγε. Ένα απλό alter ego είμαι κι εγώ, όχι κομπιούτερ με 20 giga Ram σαν το PC που έφτιαξες! Που να τα θυμάμαι όλα...
- Ναι, αλλά την κακία σου την αμόλησες όμως... 
- Γιατί ψέμματα είπα; Δεν κουράζεσαι και δεν χαλάς πολύτιμο χρόνο; 
- Δεν αντιλέγω αλλά λησμόνησες τα θετικά του blog! 
- Μπα; Και ποιά είναι αυτά; 
- Πρώτον διαβάζω βιβλία, δεύτερον φωτογραφίζω ότι περίεργο βρω μπροστά μου, τρίτον δημιουργώ με το photoshop, τέταρτον δημοσιοποιώ σκέψεις μου, πέμπτον επικοινωνώ με ανθρώπους, και έκτον...
- Έχει και έκτο;  
- Και βέβαια έχει! Το βασικότερο! 
- Τι εννοείς;
- Εκτονώνομαι στο blog και όχι επάνω σου! Και λόγῳ της ημέρας στη χαρίζω! Αλλά άμα ξανακούσω καμιά εξυπνάδα για το blog, θα σε δώσω στον υπουργό παιδείας τον Φίλη να σε φάει για κολατσιό! 
- Αν είναι να με δώσεις στον χοντροΦίλη να με φάει, τότε σου υπόσχομαι ότι θα είμαι όλο φρονιμάδα και υπακοή!
- Άντε λοιπόν να συνεχίσω την τελευταία μου ανάρτηση για αυτόν τον χρόνο! 

Και μετά από τον παραπάνω διάλογο που διεξήχθη με την αξιωματική αντιπολίτευση του... εαυτού μου, δηλαδή το alter ego μου, δεν έχω παρά να πω ότι σήμερα το blog της Αποκαλύψεως του 999 κλείνει τον 5ο χρόνο του ταξιδεύοντας στην διαδικτυακή θάλασσα, και μπαίνει στον 6ο... Ένα ταξίδι που ίσως κλείσει στα 10 χρόνια, σαν το ταξίδι του Οδυσσέα, ίσως περισσότερα, ίσως λιγότερα, δεν είμαι βέβαια καφετζού για να το πω με... σιγουριά! Το μόνο σίγουρο είναι ότι συνεχίζεται η πορεία... To be continue που λένε και οι Άγγλοι!

Επίσης, σήμερα έχω και τα δικά μου γενέθλια, οπότε και συνεορτάζω με το blog! Μη με ρωτάτε τα πόσα κλείνω, αλλά ρωτήστε τα πόσα... ανοίγω! Ναι, ναι, σήμερα που είναι η πρώτη ημέρα της υπόλοιπης ζωής μου, αντί να μετράω σαν λογιστής τα πόσα χρόνια κλείνω, προτιμώ να κάνω το αντίστροφο. Να τα ανοίξω να... πάρουν αέρα, και να καλοσορίσω στην παρέα τα επόμενα έτη, όσα θα έρθουν...  

Εύχομαι στους τακτικούς ή μη αναγνώστες της Αποκαλύψεως του 999, υγεία, ευτυχία, επιτυχία, λιγότερο ΕΝΦΙΑ, έξοδο από την κρίση και ότι άλλο καλύτερο! Χρόνια πολλά σε εμάς, και σε σας ακόμη περισσότερα! Το παρακάτω τραγούδι, που σας το αφιερώνω, το γνωστό Wicked game του Chris Isaak, είναι από τα αγαπημένα μου.  Θα παίζει αυτόματα μέχρι την επόμενη ανάρτηση.