Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2015

ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ: ΣΟΥΦΛΕ ΜΕ ΤΥΡΙ

Σιγά σιγά μπήκαμε σε τροχιά αναμονής για τα Χριστούγεννα, και όσοι δεν ασχολούνται με λαμπάκια, στολίδια, δέντρα και λοιπά ξενόφερτα κοσμικά έθιμα, αλλά τα βλέπουν (τα Χριστούγεννα) για αυτό που είναι, εκκλησιαστική εορτή, τι κάνουν; Νηστεύουν! Μιας και η νηστεία των Χριστουγέννων δεν είναι τόσο αυστηρή, όσο αυτή της Μ. Τεσσαρακοστής, να μια νόστιμη συνταγή από τη ΒΕΝTέTA Νo 349 (13/1/1972). Καθόλου δύσκολο το σουφλέ με τυρί, είναι ότι πρέπει για όσους δεν είναι και τόσο μεμυημένοι με τη μαγειρική. Αντί του βουτύρου, κάνει η μαργαρίνη. 

12 σχόλια:

  1. αγαπημενο φαγητο το σουφλε
    δυναμικα ξεκινησε η εβδομαδα
    να εισαι καλα ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυναμικά με τυροσουφλέ!

      Να περνάς καλά.

      Διαγραφή
  2. Εγώ δεν νηστεύω αλλά το σουφλεδάκι με το τυρί το γουστάρω! Άμα το ξαναφτιάξεις εννοείται ότι θ μου κρατήσεις διπλή ποσότητα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου άρεσε ε; Επειδή όμως γιατί παχαίνει, θα φας την ίδια ποσότητα! :)

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  3. Ισως να είναι νόστιμο γι' αυτούς που τρώνε το τυρί. Εγώ δεν αντέχω ούτε τη μυρωδιά του.Πάντως σ' ευχαριστούμε για τις συνταγές της μαμάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, ανήκω στο αντίπερα στρατόπεδο! Είμαι φανατικός λάτρης των τυριών!

      Να περνάς καλά.

      Διαγραφή
  4. Εγώ έκανα στολισμό υπερπαραγωγή. Με μαλώνεις Σταμάτη;
    Είμαι υπέρ της νηστείας ως συνειδητής επιλογής και ξεκάθαρης αποχής απ όλα τα επεξεργασμένα ...σχεδόν από τα πάντα . Μόνο αγνά όσα βάζουμε μέσα μας. Το έχω κάνει και είχα νιώσει υπέροχα!
    Λατρεύω το τυρί αλλά δεν κάνει να το τρώω :((( Είμαι αλλεργική!
    Κρέας δεν τρώω γιατί δεν είμαι φίλος, επεξεργασμένα γλυκά και άλλα σαχλά δεν τρώω ..οπότε καλά δεν έκανα και στόλισα; αχαχαχαχα!
    καλή εβδομάδα Σταμάτη!

    (περιμένω πώς και πώς το σχόλιο σου! ☺)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, ο στολισμός, αλά Μπεν-Χουρ, καλό είναι να γίνεται όχι τόσο στο δέντρο του... σαλονιού, αλλά σ' αυτό της ψυχής, με στολίδια της αρετές! Δύσκολο μεν, αλλά δεν είναι κακό το να προσπαθήσει κανείς...
      Όσον αφορά τη νηστεία, καλύτερα ρίξε μια ματιά εδώ.
      Όσον αφορά το τυρί...είμαι φανατικός των τυριών κι ας έπαψα να στολίζω δέντρο εδώ και χρόνια! Πάντως, το εν λόγῳ σουφλέ το έχω φτιάξει και όταν αποφασίσω να κάνω καμιά... θερμιδικατάνυξη, θα το ξαναφτιάξω!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Σταμάτη
      Έριξα μια γρήγορη ματιά γιατί φεύγω, αλλά θέλω να το διαβάσω.
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ

      Διαγραφή
  5. Εγώ δεν στόλισα ακόμα αλλά θα στολίσω, έτσι για το καλό που λένε.
    Τα φωτάκια κάνουν καλό στη διάθεση και είναι κάτι που το έχω ανάγκη.
    Δεν νηστεύω, αλλά τόσο που τρώω...
    Ωραίο το σουφλέ...μπορεί να το κάνω αν έρθει ο πατέρας μου.

    Καλό σου βράδυ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να υποθέσω ότι θα ντυθεί ξανά αη βασίλης ο Μουτζούρης; :)
      Αν το φτιάξεις το σουφλέ στον πατέρα σου, τότε... τον βλέπω να σε επισκέπτεται τακτικότατα για τη μαγειρική σου! :))

      Νήστεψε όσο μπορείς, όχι σαν κάποιους φανατικούς. Εξάλλου υπάρχουν πεντανόστιμα φαγητά νηστίσιμα.

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  6. Εύκολη και νόστιμη συνταγή!!!!!!!! .Βέβαια για να την απολαύσεις, πρώτα στολίζεις το χώρο σου για να ανέβεις , μιάς και τα κοσμικά για τους ανθρώπους είναι , και στη συνέχεια για επιβράβευση παίρνεις το ταψί και το τσιμπολογάς..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.