Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα, 2 Νοεμβρίου 2015

ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ: ΓΛΥΚΙΣΜΑ ΜΕ ΚΑΣΤΑΝΑ ΚΑΙ ΚΑΡΥΔΙΑ

Η σημερινή συνταγή έχει ένα γλυκό, το οποίο το βάζω, αφενός γιατί μου φαίνεται ιδιαίτερο, και αφετέρου λόγῳ της ημέρας που δημοσιεύτηκε! Από τη ΒEΝTέTΑ Νo 235 (6/11/1969) η συνταγή, η οποία μου θύμισε ότι στις 6/11 τελειώνει το blog... (περισσότερα στην επόμενη ανάρτηση, εκτάκτως την Παρασκευή 6/11 αντί για Πέμπτη που δημοσιεύω συνήθως). Ιδιαίτερο λοιπόν το γλυκό, λόγῳ των κάστανων, τα οποία τα έχω στο μυαλό μου ψημένα, από υπαίθριους καστανάδες (μια χειμερινή φιγούρα που έχει αρχίσει να εκλείπει στις μέρες μας...). Δεν ξέρω αν η συνταγή μπορεί να πετύχει αν αντικαταστήσουμε τα κάστανα με κάτι άλλο, αλλά αν αποφασίσω να κάνω κάποια γλυκιά παρασπονδία στη θερμιδοκατανάλωση, σίγουρα θα στραφώ προς τη συγκεκριμένη συνταγή! 

11 σχόλια:

  1. Τα λατρεύω τα κάστανα. Αλλά έχω πια σταματήσει να κάνω γλυκά.
    Με κουράζει η κουζίνα προτιμώ να τα αγοράζω έτοιμα! Πάντως οι συνταγές τις μαμάς σου είναι πολύ όμορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάνεις και τα αγοράζεις έτοιμα! Τα γλυκά είναι πολύ μπελαλίτικα σε σχέση με τα φαγητά!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  2. πολυ ωραια συνταγη
    ειδικα σε οσους αρεσουν οι ξηροι καρποι και συγκεκριμενα τα καρυδια αν και υποθετω πως μπορει καποιος να αντικαταστησει τα καρυδια με αμυγδαλα


    τα καστανα τα λατρευω

    καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμύγδαλα αντί για κάστανα; Ενδιαφέρον! Πάντως θα το προσπαθήσω με κάστανα, μιας και με τρώει η περιέργεια και είμαι και λάτρης των!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  3. α μου τα χάλασε στη ζάχαρη!
    Αν ήταν σκέτη κι όχι άχνη θα την αντικαθιστούσα με καστανή. Έχω ορκιστεί βλέπεις ! Ούτε για δείγμα λευκή ζάχαρη! Για αυτό κι έχω αποκλείσει όλα τα συσκευασμένα κι επεξεργασμένα τρόφιμα που σίγουρα έχουν ζάχαρη στα συντηρητικά τους ή ακόμα χειρότερα σιρόπι γλυκόζης ή καλαμποκάλευρου!

    Να σου πω τι γλύκισμα έφαγα πχ το πρωί Σταμάτη;
    βρώμη, με μέλι και αμύγδαλα! Ξέρεις πόσο νόστιμο και γλυκό ήταν;
    Άντε, βρες μου και κάτι υγιεινό! Ναι;
    Φιλιά, καλό μήνα και καλή σου εβδομάδα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να το δοκιμάσω με καστανή ζάχαρη;
      Λατρεύω τα κάστανα...άσε που κατά τ' άλλα είναι υγιεινό!

      Διαγραφή
    2. Ε, βάλε καστανή! Εκεί θα κολήσουμε; :) Άμα δεις τι αντικαθιστώ κάθε φορά που φτιάχνω κάποια συνταγή...
      Βρώμη, μέλι και αμύγδαλα... ενδιαφέρον, αλλά παχαίνει! Εγώ για πρωινό περιορίζομαι στο... γουότερ τζους (!) που είναι άνευ θερμίδων, και αν θελήσω γλυκό την υπόλοιπη ημέρα, θα φάω ένα μήλο ή ένα αχλάδι, τα οποία είναι εξίσου υγιεινά και κυρίως με λιγότερες θερμίδες!

      Καλό μήνα και καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  4. Τι τελειώνει στις 6;;; Έχει σχέση με τα κάστανα; Γιατί αν είναι αυτό που νομίζω τότε να βάλεις το χέρι στην τσέπη για να αγοράσεις κανένα γλυκό!!! Πάντως τα κάστανα μου αρέσουν ψημένα, γλυκό δεν τα έχω φάει ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι τελειώνει; Οέο; Κι όμως κάτι τελειώνει... Και άμα θες γλυκό, θα δοκιμάσεις αυτό που θα φτιάξω, το πετύχω ή όχι!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  5. Τελειώνει το blog;;;
    Μήπως σε πείραξαν τα κάστανα;
    Μου αρέσουν τα κάστανα αλλά μου αρέσει και το blog σου.
    Θα περιμένουμε μέχρι την Παρασκευή να μάθουμε τι υπαινίσσεσαι;
    Γράψε κάτι ενδιαμέσως, δώσε μας κάποιο στοιχείο...

    Φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, μακάρι να με πείραζαν τα κάστανα αλλά επειδή είχουν θερμίδες δεν τα τρώω! Λίγη υπομονούλα και θα μάθεις...

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.