Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα, 5 Οκτωβρίου 2015

ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ: ΤΗΓΑΝΙΤΕΣ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ

Πάντα όταν βλέπω τηγανίτες, ο νους μου γυρίζει στα παιδικά μου χρόνια που τις έφτιαχνε η μάνα μου... Έκτοτε, δεν έχω ξαναφάει τηγανίτες και βλέποντας στην BENTέΤA Νo 286 (29/10/1970) την παρακάτω συνταγή, την οποία αρκετές φορές έφτιαχνε η μάνα μου, δεν είχα παρά να μελαγχολήσω... Με φρούτα είναι πεντανόστιμες (η μάνα μου τις έφτιαχνε με μήλα και αχλάδια) ασχέτως αν είναι «υγιεινές» ή παχυντικές. Ένα γλυκό τέτοιες μέρες είναι ότι πρέπει, αφού οσονούπω θα σκάσει μύτη ο ΕΝΦΙΑ!

9 σχόλια:

  1. Ωραίες εκείνες οι εποχές με τις τηγανίτες. Δεν τις έχω φτιάξει με φρούτα, καιρός να το πράξω για να σταματήσουν και λίγο τα σοκολατοειδή τα παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλά θα κάνεις να κόψεις τις σοκολάτες και να τους δίνεις πιο υγιεινά γλυκά. Καλοφάγωτες!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω φάει ποτέ.
    Πρέπει να είναι νόστιμες όμως.
    Εγώ βρήκα παγωτό χύμα χωρίς ζάχαρη, με στέβια!
    Θα πάρω κάνα κιλό να το φάω με τον ΕΝΦΙΑ...
    Σκεφτόμουν τον ΕΝΦΙΑ να τον δώσω στον Μουτζούρη να τον πληρώσει...
    Αλλά δε νομίζω να δεχτεί...

    Φιλάκια, καλή εβδομάδα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πολύ νόστιμες... μιαμ, μιαμ!
      Το παγωτό με τη στέβια το έχει δει, δεν το έχω δοκιμάσει. Φάε όσο μπορείς γιατί έρχονται μέρες δύσκολες... Και να 'ταν μόνο ο ΕΝΦΙΑ...

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
    2. Ο Μουτζούρης κοστίζει πιο πολύ από τον ΕΝΦΙΑ πάντως...

      Διαγραφή
  3. Εγώ δεν θα έλεγα όχι στις τηγανίτες με τα φρούτα. Κάνε διάλλειμμα στη δίαιτα και φτιάξε μπόλικες να τις τσακίσουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διάλειμμα από τη δίαιτα; Δεν σφάξανε! Κάτσε να φτιάξεις δικές σου και καλή θερμιδοκατάνυξη!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  4. α πολυ περιεργη ιδεα
    δε την ειχα ξανακουσει

    καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν είναι περίεργη, είναι σίγουρα πεντανόστιμη!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.