Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Πέμπτη, 11 Ιουνίου 2015

ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ: ΦΕΤΕΣ ΜΟΣΧΑΡΙΣΙΕΣ ΓΚΡΑΤΙΝΕ

Ένα φαγητό για όσους δεν κάνουν δίαιτα και δεν ενδιαφέρονται για το αν έχουν παραπάνω κιλάκια στην παραλία, έχει η παρακάτω συνταγή από τη ΒΕΝΤΕΤΑ Νο 256 (2/4/1970). Δείχνει ενδιαφέρουσα, και είναι ότι πρέπει για όσους/-ες είτε πρέπει να πάρουν κανένα κιλό, είτε έχουν πρόβλημα με τον αιματοκρίτη τους. Για το δροσερό Ιούνιο, μερικές θερμιδούλες παραπάνω δεν βλάπτουν! Εννοείται, ότι δεν την έχω φτιάξει, αλλά το μοσχαρίσιο κρέας το τρώω για να ανεβάσω τον αιματοκρίτη... 

10 σχόλια:

  1. Η συνταγή είναι για αυτούς που λένε "τα πάχη μου, τα κάλη μου"! Απορώ γιατί την έβαλες αφού είσαι σε μόνιμη δίαιτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διότι πολλοί δεν ενδιαφέρονται να κάνουν δίαιτα και επίσης αν φας πολύ λίγο δεν παίρνεις πολλές θερμίδες!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  2. Αρκετοί κοιτούν τη σιλουέτα τους για την παραλία και κάνουν δίαιτα, αλλά οι περισσότεροι δεν ασχολούνται ιδιαίτερα οπότε και τρώνε όσο θέλουν. Η συνταγή καλή φαίνεται και φτιάξε την. Δεν πειράζει να πάρεις καμιά θερμίδα παραπάνω. Ακόμα το καλοκαίρι αργεί! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως; Να πάρω θερμίδες επιπλέον; Jamais! Φτιάξε την εσύ που δεν κάνεις δίαιτα! :)

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  3. Για να πω την αλήθεια μου....δε μου άρεσε η συνταγή.
    Το μοσχάρι όμως κι εγώ το τρώω, για τον ίδιο με σένα λόγο.

    Φιλάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν την έχω φτιάξει για να ξέρω τι λέει η συνταγή στο αποτέλεσμα. Πάντως για το μοσχάρι υπάρχουν πολλές συνταγές...

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
    2. Να σου κάνω εγώ το περίφημο κοκκινιστό μου να γλύφεις τα δάχτυλα σου!!!!

      Διαγραφή
  4. φαινονται πολυ νοστιμες. στα υποψιν λοιπον. καλο σκ να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα υπ' όψιν, γιατί όχι; Δείχνει μια χαρά.

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.