Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα, 20 Απριλίου 2015

«ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΩΡΙΜΗ ΚΥΡΙΑ...»

Μετά το Πάσχα, με τις γαστρονομικές κραιπάλες, έρχονται οι αντίστοιχες συμβουλές... Έτσι λοιπόν, το παρακάτω απόκομμα από τη ΒΕΝΤΕΤΑ Νο 200 (6/3/1969), είναι άκρως επίκαιρο. Βεβαίως, αναφέρεται στις τότε ώριμες κυρίες, οι οποίες ήταν μικρότερες από τις αντίστοιχες σημερινές, αφού το προσδόκιμο της ζωής έχει αυξηθεί από τότε. Όμως, κακά τα ψέμματα, όλες οι γυναίκες οφείλουν να ωριμάζουν (πνευματικώς) μετά τα πρώτα -άντα (30) ειδάλλως... θα αναρωτιούνται το πως πέρασαν τα χρόνια και δεν το κατάλαβαν! Περί σιλουέτας το σημερινό απόκομμα, μιας και το καλοκαίρι είναι σχεδόν προ των πυλών... Είτε ώριμη η γυναίκα είτε όχι, οφείλει να κάνει ότι και ο κάθε βουλευτής: Να ασχολείται με την περιφέρειά της!

9 σχόλια:

  1. αχαχαχαχα!
    Εγώ στα 45 σε ποια κατηγορία είμαι Σταμάτη μου;
    Μια χαρά απλές οι συμβουλές. Βίωμα μας πρέπει να είναι!
    Χριστός Ανέστη!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα 45 είσαι κατηγορία από μόνη σου! Οι συμβουλές απευθύνονται στις φαγανές και στρουμπουλές! :) Εσύ απέχεις από αυτό το είδος, νομίζω! :)

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  2. Δηλαδή εγώ που ωριμάζω μόνο πνευματικά αλλά όχι σωματικά γιατί μου αρέσουν τα γλυκά, δεν είμαι ώριμη;;;;; Πάντως για το καλοκαίρι θα κάνω μια μίνι δίαιτα για να μη μας την λες τώρα που έμεινες πετσί και κόκκαλο!!! Εγώ πάντως θα τρώω τα παγωτά μπροστά σου να ζηλεύεις!!! :) :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, καιρός να ωριμάζεις και σωματικώς! Οπότε παγωτά γιοκ! Εγώ πάντως θα στη λέω, έτσι μήπως και σε συνετίσω να κάνεις δίαιτα!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  3. Νομίζω ο (συχωρεμένος)Ηλιόπουλος είχε πει το αμίμητο 'οι βουλευτές και οι γυναίκες πρέπει να προσέχουν την περιφέρεια τους'!
    Εγώ είμαι πνευματικά ώριμη από το δημοτικό!!
    Επιπλέον ποτέ δεν χρειάστηκε να 'προσέξω' την περιφέρεια μου......

    Καλό απόγευμα και καλή εβδομάδα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για την ακρίβεια, το είπε ο Μαυρογυαλούρος (Κωνσταντάρας)! Ούτε για σένα είναι αυτές οι συμβουλές... Εκτός κι αν αποφασίσεις να παχύνεις και μετά να προσπαθείς ν' αδυνατίσεις! :))

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
    2. Εχεις δίκιο, μπέρδεψα τις ταινίες.

      Καλό απόγευμα:))

      Διαγραφή
  4. Καλημερα Σταματη.
    Ενδιαφερον το αποσπασμα!
    Μου αρεσουν οι συμβουλες αλλα βαριεμαι φρικτα τις επιπληξεις.

    Να εισαι καλα και να εχεις μια ομορφη μερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ποιανού αρέσουν οι επιπλήξεις; Λίγη δίαιτα και κάμποση γυμναστική, χρειαζόμαστε όλοι μας λίγο πολύ. Και μέχρις εκεί!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.