Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα, 1 Δεκεμβρίου 2014

ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ: ΛΟΥΚΑΝΙΚΑ & ΜΠΕΪΚΟΝ ΜΕ ΦΑΣΟΛΙΑ

Φασόλια με λουκάνικο και μπέικον, αν μη τι άλλο, είναι ένας... περίεργος συνδυασμός. Ωστόσο το αποτέλεσμα είναι πολύ ωραίο, αρκεί να απευθύνεται σε όσους λατρεύουν τα όσπρια και δη τους γίγαντες, όπως εγώ. Τα λουκάνικα με τους γίγαντες τους έχω φτιάξει και σε άλλες συνταγές και είναι δυνατός συνδυασμός! Αντί των λουκάνικων Φραγκφούρτης, αυτά με πράσο ή τα χωριάτικα είναι ακόμη καλύτερα μιας και το αποτέλεσμα γίνεται πιο πικάντικο. Από τη ΒΕΝΤΕΤΑ Νο 397 (14/12/1972)
Το απόκομμα προέρχεται από το εξώφυλλο οπότε το κομμάτι της συνταγής το παραθέτω χωριστά και μεγενθυμένο.
Καλό μήνα!


6 σχόλια:

  1. καλημερα καλε μου φιλε!
    περασα να ευχηθω καλημερα, καλο μηνα, καλη εβδομαδα και γενικως ολα να πανε καλα στη ζωη σου! καλες γιορτες να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα καλά όλοα ανθηρά, δηλαδή! :) Μακάρι και σε σένα το ίδιο.

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  2. Αν κρἰνω από τη σάλτσα που είχες φτιάξει τις προάλλες με τους γίγαντες και τα λουκάνικα τότε αυτό πρέπει να είναι ωραίο! Πότε θα το φτιάξεις να περάσω;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα σε ειδοποιήσω! Απλά θα σε αφήσω να... σε φέρει η μυρωδιά από την κουζίνα μου! Έχε έτοιμη την... μύτη σου!!! :))

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  3. Δεν τρώω λουκάνικα αλλά θα κάνω μια παρασπονδία....
    Μου άνοιξες την όρεξη!!
    Φασόλια με λουκάνικα.....γιαμμμμμμμμ!!
    Το έχω δει σε ταινία Αμερικάνικη χεχε

    Καλό μήνα:)
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια παρασπονδία θα σε πείσει πιστεύω ότι είναι δυνατός συνδιασμός τα λουκάνικα με τα φασόλια!

      Καλά να περνάς και καλό μήνα.

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και δεν υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.