Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα, 29 Σεπτεμβρίου 2014

ΓΑΛΑ... ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ!

Μετά την τιτανοτεράστια επιτυχία του υφυπουργού Γιακουμάτου να ρίξει την τιμή στο... γάλα, τώρα μπορούμε να το αγοράζουμε... αφιδώς! Αφού θα... μας περισσεύει, δεν έχουμε παρά να δούμε τι άλλες χρήσεις έχει εκτός από το να το πίνουμε. Από τη ΒΕΝΤΕΤΑ Νο 301 (11/2/1971), το παρακάτω αρθράκι μας λέει διάφορες χρήσεις του γάλατος στο νοικοκυριό. Συνοδεύεται μάλιστα και από τις αντίστοιχες φωτογραφίες... 
Για όσους δεν πίνουν όλο το γαλατάκι τους! :)

10 σχόλια:

  1. Κοίτα να δεις χρήσεις το γάλα. Αυτό με την επιδερμίδα το είχα ακουστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να που έμαθες και καινούργια χρήσιμα πράγματα όσον αφορά το γάλα!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  2. Το γάλα για όλα αυτά πρέπει να είναι το φρέσκο ή το εβαπορέ; Γιατί ο Γιακουμάτος μείωσε το φρέσκο που είναι 15 ημερών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα τι να σου πω; Μάλλον για το φρέσκο αναφέρεται το αρθράκι. Που θα πάει, με τη φόρα που πήρε ο Γιακουμάτος, λόγῳ προεκλογικής περιόδου μπορεί να μειωθούν και οι τιμές και σε άλλα προϊόντα, τα οποία προηγουμένως θα έχουν αυξήσει κατά πολύ την τιμή τους!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  3. Κοίτα τι μαθαίνει κανείς!!
    Μόνο για το πρόσωπο ήξερα και αυτό δεν το συστήνω γιατί αργεί πολύ να φύγει η 'μυρωδιά'.

    Καλή εβδομάδα και πολλά φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν αργεί να φύγει η μυρωδιά... ε, λίγη κολώνια για να φύγει! :)

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  4. Μην ακούω για γάλα γιατί εγώ κι αυτό δεν είμαστε συμβατοί από τα γεννοφάσκια μου! Έχω γεννηθεί με δυσανεξία στη λακτόζη οπότε καταλαβαίνεις : εγώ κι αυτό είμαστε εχθροί! Και δυστυχώς στερούμαι το τυρί που τόσο αγαπώ!

    ( εγώ για να σε κάνω να καταλάβεις ανατράφηκα με ...φασουλόγαλο! Γάλα φυτικής προέλευσης δηλαδή!
    Χαιρετώ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι είμαι στην αντίπερα όχθη! Υπάρχουν περίοδοι που αντί για νερό πίνω γάλα! Εγώ αντί για δυσανεξία, έχω μια έμφυτη έλξη!!!
      Πάντως, έχει χρησιμότητα και εκτός της πόσης, σε αντίθεση με το... φασολόγαλο! Το οποίο φασολόγαλο είναι ένα υποκατάστατο μιας και κανείς ακόμη δεν κατάφερε να αρμέξει... φασολιές! :))

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  5. μας αρέσει το γάλα... αν μας κάνει κι όμορφους...τότε.. ΄τελεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ, το γάλα τα κάνει όλα και... συμφέρει! :)

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.