Αρχική
Αρχική
Γελιογραφίες
Γελοιογραφίες
Μουσική (LP)
Μουσική (LP)
Επιλογές
Επιλογές

Δευτέρα, 5 Μαΐου 2014

ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ: ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΜΕ ΛΑΧΑΝΙΚΑ

Μετά το αρνί και τις λοιπές πασχαλινές γαστρονομικές κραιπάλες, κάτι πιο υγιεινό. Κοτόπουλο με λαχανικά από τη ΒΕΝΤΕΤΑ Νο 306 (18/3/1971). Αν αντικατασταθεί το βούτυρο με λίγο ελαιόλαδο και το συκώτι είτε είναι μικρό, είτε αφαιρεθεί, (εγώ το έχω φτιάξει άνευ συκωτιού) τότε το εν λόγῳ έδεσμα είναι ελαφρύ. Όσο για τις εκδρομές... δεν το προτείνω μιας και ζεστό είναι πιο νόστιμο.

10 σχόλια:

  1. καλημερα! καλη εβδομαδα να εχεις!
    πολυ καλη συνταγη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως πολύ καλή η συνταγή.

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  2. Όπως το βλέπω με την πρώτη ματιά μπορεί το κοτόπουλο να ενισχυθεί κι από μια γαρνιτούρα με αρακά ή πατάτα. Έξυπνη συνταγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή η πρόταση της γαρνιτούρας! Θα το έχω υπ' όψιν όταν το ξαναφτιάξω.

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  3. Αυτό που παντού βάζει βούτυρο δεν το καταλαβαίνω.
    Η ιδέα(κοτόπουλο με λαχανικά)χωρίς συκώτι και βούτυρα καλή φαίνεται.
    Με παραλλαγές.....

    Φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τότε κοίταγαν να πάρουν θερμίδες μιας και το βιωτικό επίπεδο ήταν χαμηλό, οπότε και προτιμούσαν το βούτυρο. Τώρα που μάθαμε την υγιεινή διατροφή και παχύναμε, ξανά στροφή στο λαδάκι! :)

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα.Οπως πάντα οι συνταγές της μαμάς λαχταριστές!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως πάντα! Εγώ πάντως παίρνω ιδέες...!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή
  5. στις συνταγές.. δεν λέω όχι... !!! καλώς σε βρήκα, και πάλι εδώ...
    καλώς ώρισες στο μπλογκ μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ λέω όχι! Μιαμ, μιαμ!

      Καλά να περνάς.

      Διαγραφή

Το σχόλιό σου, αν δεν χλευάζει και υβρίζει, είναι επιθυμητό και ευπρόσδεκτο.